Chapter 28

96 8 12
                                    

Beg ditarik. Xiumin melihat persekitaran China. Dia tersenyum.

'Aku harap dapat meneruskan hidup baru kat sini. And dapat lupakan semua kenangan pahit yang telah terjadi di korea.' Gumam Hati Xiumin.

"Minnie! Kim Minseok!" Xiumin menoleh. Yura melambai-lambai ke arahnya.

"Yah Yura!" Xiumin terus menarik begnya dan berlari ke arah kakaknya, Yura. Dipeluknya Yura erat.

"Jom!"

-

"Yura, aku tinggal kat hotel eh?" Soal Xiumin

"Tinggal kat rumah aku lah." Jawab Yura. Xiumin mengangguk tanda faham

[Hani Pov]

Aku rindu kat Xiumin. Bila aku call, dia tak angkat. aku suruh dia lupakan aku, tapi aku yang tak boleh lupakan dia.

"Saye nak pergi China esok. Jadi saya kena hantar awak balik"

Entah kenapa,.. Aku betul-betul yakin yang lelaki tempoh hari tu ialah Xiumin. Padahal dia sendiri tidak mengaku yang dia tu Xiumin. Mungkin.......

"Imaginasi aku je. Huhh"

"Imaginasi apa Hani?"

Aku menoleh. Senyuman ku lemparkan sebelum menggeleng. "Tak ada apa pun"

"Yeke tak ada apa?" Aku mengangguk.

"Betullah"

[Luhan Pov]

Aku sekarang dekat China. Cuti dengan family.

Aku menguap. Ngantuk! Seharian jaga budak kecil ni. Sampai tak dapat tidur!

"Oppa, jom lah main kat sana tu! Banyak kawan-kawan~" Ajak Byul.

"Oppa penat lah Byul. Esok-esok je lah main kat situ" Aku Dah hampir tertidur di buaian ni.

"Oppa! Jom lah balik" Byul jalan mendahului aku. Aku yang masih mamai mengikut dari belakang. Tiba-tiba, bahuku terlanggar bahu seseorang. Dia terus jalan. Aku tarik tangan dia.

"Tak reti nak mintak maaf ke?" Aku meninggikan suara. Dia menoleh. Xiu.. Xiumin?! Dia nampak terkejut sama macam aku.

"Lu... luhan?"

"Ye. Aku lah tu, Xiumin" Jawabku. Dia terus menarik tangannya dan lari dari situ. Weird...

-

"Tadi tu kawan kau eh?" Soal Yura. Mata Xiumin membesar lalu menggeleng.

Yura menarik nafas sedalam-dalamnya "Sejak bila adik noona pandai mengelak ni? Dengan Hani pulak tu. Jujur dengan nuna, kenapa?" Soal Yura. Dengan nada suara seriusnya itu.

"Tak ada apa lah Yura. Ada perkara yang aku kena rahsiakan dengan kau. Kau yang cakap" Xiumin jalan mendahului Yura.

[C] I need YouWhere stories live. Discover now