PROLOG

5.5K 234 11
                                    

Nás příběh začíná tisíce let před asgardským letopočtem, kdy Wraithská rasa byla tou největší osinou v zadku, jakou kdy naše a přilehlé galaxie zažily.

Napadali ostatní světy a bez slitování vraždili miliony nevinných lidí.

Antici spolu s Asgarďany, Furlingy a Noxy už dále nemohli přihlížet na zkázu, kterou tato rasa působí.

Utvořili tedy Alianci čtyř nejmocnějších národů a slíbili si, že se zbaví Wraithů za jakoukoli cenu.

Začala válka mezi Wraithy a Aliancí čtyř. Noxů, Furlingů a Antiků bylo málo na rozdíl od Wraithů, kteří se množili jako králíci.

Válku nakonec ukončili Antici, technologicky nejvyspělejší rasa, lidé drobného vzrůstu s jasnýma modrýma očima a sněhově bílými vlasy, kteří se obětovali a zničili tím všechny Wraithy.

Noxové a Furlingové utrpěli tak velké ztráty, že se z toho nikdy nevzpamatovali a válka způsobila neobyvatelnost planety Nox (na které nyní dokázali přežít jsem Temní elfové).

Noxové a Furlingové se tedy rozhodli sdílet jednu planetu a vytvořili společný národ na planetě nově pojmenované jako Vanaheim.

Ve výsledku jediný, kdo z toho vyšel docela dobře byl Asgard.

Uběhla tisíciletí a na Antiky se začalo pomalu zapomínat. Jediný, kdo si je pamatoval, byli Asgarďani, kteří si jejich statečnost připomínali vyprávěním příběhů o jejich oběti a pěním písní o jejich odvaze.

Zbylo však už jen pár Asgarďanů, kteří je viděli a ti co zažili hrdé Antiky na vrcholu jejich slávy, byli už dávno pod kytkami.

Antici, co přežili, se ke svému původu nehlásili. Žili jako obyčejní lidé a nezištně pomáhali ostatním.

Postupem času se u nich křížením s ostatními lidskými rasami začali ztrácet i jejich typické rysy. Bez své technologie pomalu začínali ztrácet svou dlouhověkost a sílu, která se rovnala té asgardské.

Jejich silná mysl díky křížení také začala ztrácet svou vyrovnanost a schopnost telepatie.

Avšak jedna jediná linie čisté antické krve se zachovala, tato linie stále nesla antický gen a rysy, nemohlo tomu však být navěky, neboť i tato poslední linie slábla čím dál tím více...

Theia (Avengers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat