,,Víš," otočila jsem se k Wandě. ,,Dneska jedu nakupovat, tak jsem se tě chtěla zeptat, jestli bys nechtěla jet se mnou."
Se všemi jsem už vycházela celkem dobře a za tu dobu co jsem tu s Avengers žila jsme se docela spřátelili, ale Wanda se mi pořád vyhýbala. Doufala jsem, že můj chabý pokus spřátelit se s ní vyjde.
,,Promiň, ale mně není dneska moc dobře. Snad někdy jindy," otočila se ke mně, čelem od ledničky.
,,Aha," sklonila jsem hlavu. ,,Tak jindy, hlavně ať je ti líp," pokusila jsem se mile usmát. Wanda se taky krátce pousmála a odešla i s ukořistěnym jídlem do svého pokoje.
Pietro, sedící u stolu spolu se mnou a Stevem, si něco naštvaně zamumlal a najednou po něm zbyla jen modrá šmouha vedoucí přímo za Wandou.
Snažila jsem se, aby na mně nebylo vidět, jak mě to od Wandy mrzí a radši se dál věnovala svojí ovesné kaši, kterou jsem teď snídala skoro pořád.
,,Nemohl bych jít s tebou nakupovat já?" podíval se na mě zvědavě Steve a pousmál se.
,,Ty bys chtěl?" pozvedla jsem obočí a strčila si do pusy sousto sladké kaše s kousky jahod.
,,Jasně," odhalil v úsměvu i zuby. ,,Pokud budeš chtít ty."
,,Ale nenabízíš mi to jenom proto, že je ti mě líto," nahodila jsem podezíravý výraz a podívala se Stevovi do očí.
,,Nenabízím ti to, protože je mi tě líto, ale protože s tebou opravdu chci jít nakupovat," rozpačitě se usmál a zdálo se mi, že trochu zrudnul. Bylo to strašně roztomilé. Vypadal přitom jako štěně a člověk měl chuť ho obejmout.
Zajímalo by mě, co se mu asi honí hlavou. Zase jsem měla nutkání se podívat do jeho mysli.
To bylo nejhorší... já měla tu možnost se podívat, ale přišlo mi to neetické a proti mému přesvědčení. Vždy, když jsem měla takové nutkání, představila jsem si, jaké by to bylo mně, kdyby se mi někdo hrabal v hlavě. Taky by se mi to nelíbilo.
Kdysi to bylo jinak, naprosto mě nezajímalo, jak se asi cítí ostatní a zneužívala jsem své schopnosti.
Pravda, dříve jsem se nacházela v těžké životní situaci. Po smrti mých rodičů, když jsem i já ,,zemřela", jsem najednou byla úplně sama, bez jakékoli fyzické osoby, která by mi pomohla, bez majetku, peněz i identity a co hůř nevěděla jsem ani, jak svět funguje.
Když jsem se naučila ovládat své schopnosti, bylo to pro mě něco úplně nového. Najednou jsem měla moc nad všemi okolo sebe.
Mohla jsem, když byla síla Povznesených v tom správném rozpoložení a zároveň byl Někdo pryč, přijít za člověkem a chtít cokoli.
Pak se to ale obrátilo proti mně, protože, jak Hlas říká, cokoli dáš třikrát se ti vrátí.
Myslím si, že věděl, co dělám s myslí ostatních lidí, ale i tak mě nechal, abych dostala lekci.
Musím říct, že výčitky mám dodnes. Protože hrát si s myslí člověka je opravdu ohavné. Kéž bych však zůstala jen u toho...
,,Takže v 10:00 vyrážíme," řekla jsem rázně, když jsem se dostala z mého denního návalu výčitek a vložila prázdnou misku do myčky.
,,Domluveno," kývl hlavou Steve.
☆☆☆☆
Musím uznat, že nakupování se Stevem byla sranda. Nevím, co jsem čekala, ale Steve není takový suchar, za kterého jsem ho vždy měla.
Čím více ho poznávám, tím více si uvědomuji, že jeho styl humoru je sice trochu staromódní, ale umí si ze sebe udělat srandu.
Jako třeba, když jsem vyšla z kabinky a viděla ho navlečeného ve třpytkaté bundě a slunečními brýlemi ve tvaru ananasů.
,,Jak mi to sluší?" pronesl s hollywoodským úsměvem na tváři a já se mohla počůrat smíchy.
Jako gentleman mi pak, i přes protesty, nesl tašky s nákupem, málem se udusil na želé z Bubble tea a byl mnou pasován na Furyho juniora, když si málem vypíchl oko hůlkou na čínské nudle.
☆☆☆☆
Seděla jsem na gauči spolu s Wandou, Stevem, Pietrem a Falconem, který se stavil, protože kousek odtud měl mít brzy misi.
Tony odletěl někam za devatero hor spolu s Nat a Clint odešel se slovy, že Lauře musí opravit sporák.
Nevím sice, kdo je Laura a proč si Clint hraje na opraváře, ale rozhodla jsem se neptat.
Všichni jsme tiše seděli a koukali se na televizi, ve které zrovna běžely zprávy.
,,Bulvár!" křikl Pietro a ďábelsky si mnul ruce. ,,To jsem zvědavej, na koho vyhrabali nějakou špínu tentokrát."
,,Máme tu žhavé novinky ze světa celebrit!" řekla ta otravná ženská, co to uváděla. ,,Steve Rogers, známý též jako Kapitán Amerika, si dnes vyrazil na nákupy s jakousi mladou dívkou."
,,Dělá si prdel!" křikla jsem, když se na obrazovce objevila paparazzi fotka mě a Steva, jak si vesele kráčíme ověšení taškama a smějeme se na sebe.
,,A my se ptáme: Kdo je tato dívka? Že by to byla nová přítelkyně Kapitána Ameriky?
Zatím o této záhadné dívce nic nevíme, nicméně tito dva mají k sobě očividně velmi blízko, jak můžete vidět na těchto fotografiích," na obrazovce se objevila fotka, kde sedíme se Stevem u jídla a já ho plácám po ruce.Fotka je však tak šikovně vyfocená, že to vypadá jako bych ji měla položenou na jeho bicepsu. Oba se při tom debilně tlemíme.
Následuje další fotka, kde jdeme vedle sebe a Steve se na mě zamyšleně kouká.
,,Je to snad poprvé, co se tento všemi oblíbený Avenger ukázal na veřejnosti s někým jiným než s jeho kolegy, a proto slibujeme, že se budeme snažit zjistit více o tomto novém románku Kapitána Amer-" v tom jsem televizi vypnula a naštvaně třískla s ovladačem.
,,Takže já jsem teď novej románek Kapitána Ameriky!" prskla jsem a rozhodila naštvaně rukama.
,,Gratuluju," zasmála se upřímně Wanda.
Byla jsem docela ráda, že jsem se od ní dočkala snad poprvé upřímné pozitivní emoce, ale to nic neměnilo na tom, že jsem pořád byla značně podrážděná kvůli tomu bulváru a nebyla jsem jediná.
Sreve se tvářil velmi mrzutě a Pietro měl výraz sériového vraha.
Ostatní z toho však měli očividně legraci. Falcon na Steva spiklenecky mrkl a Tony nás dokonce poctil telefonátem s upřímným blahopřáním.
Třešničku na dort dal Barton, který se nabídl, že nám pomůže naplánovat svatbu.
ČTEŠ
Theia (Avengers ff)
ФанфикTheia je antická dívka, která má díky svému původu možnost zachraňovat ostatní lidi, celý život však byla vedena jejím mentorem a ačkoli si to neuvědomuje, nikdy vlastně nestála na vlastních nohách. Její rozhodnutí jsou často zbrklá a ne vždy jí ště...