Kdo ví, nepoví

1.9K 158 17
                                    

,,Zkusil jsem vyhledat stopy gama záření, které vydává žezlo, protože jsem předpokládal, že ho bude mít Hádés, ale senzory zatím nic nezachytily. Jsme napíchnuti na všech kamerách, projíždíme všechny weby. Je mi líto, ale víc dělat prostě nejde," pronesl omluvně Bruce a sundal si brýle, aby si promnul unavené oči.

U jejich velkého jídelního stolu se sešlo pár členů Avengers, aby si promluvili o jejich možnostech.

Jindy prázdná deska stolu byla pokryta knihami, ve kterých se potencionalně mohlo nacházet něco o Hádovi.

Dokonce i Thor přinesl knihy z Asgardu, ve kterých by se mohla skrývat nějaká užitečná informace.

,,Nemohla se jen tak propadnout do země! Někde přece musí být!" propadl Pietro definitivně zoufalství, když se už druhým týdnem snažili neúspěšně najít Theiu. ,,Je to moje chyba. Ona věděla, že jde po ní, ale já jí to nevěřil. Můžu za to já!" vinil se dál.

,,Pietro," přisedla si k němu Wanda a položila mu ruku na rameno. ,,Není to tvoje chyba. Šla do toho dobrovolně, určitě ví, co dělá."

Steve se zatím mlčky zavrtěl na židli, začetl se do historické knihy o Anticích a na chvíli si dovolil odprostit se od chmurné nálady, kterou si jeho přátelé předávali jako štafetu.

,,Theia! Prosímtě, ta do toho šla bez rozmyslu. Záleží jí víc na životech ostatních než na vlastním. Pamatuješ na tu kulku, kterou za tebe schytala, taky nepřemýšlela a hned jednala. Navíc-" začal Stark pomalým umaveným hlasem, ale už svůj dlouhý monolog nedokončil, jelikož se stal obětí Wandiina vražedného výrazu.

,,Tony," následovala dramatická pomlka, ,,nepomáháš," štěkla s pasivní agresí v hlase.

,,Máš pravdu..." pronesl omluvně a dál se zabýval nepřetržitým mícháním svého kafe, kterého se ještě ani nedotkl. Kruhy pod očima měl větší než kdy jindy, tvář pobledlou z nedostatku spánku a jídla.

Jako kdyby se opět dostali na povrch všichni jeho démoni. Už byl unavený ze stálého boje o žezlo, jehož moc ho ve skutečnosti velmi děsila.

Navíc měl strach i o Theiu jako všichni ostatní.

Proč se jen vždy pouští do takových sebevražedných akcí? Copak se ještě nepoučila?

,,Až se mi ten hajzl dostane pod ruce..." zvedl se od stolu Pietro a začal pochodovat po místnosti, jako lev v kleci.

Jako kdyby doufal, že tak uteče pocitu beznaděje, který ho tak užíral. Vůbec nevěděl, co má dělat.

Dříve měl věci pod kontrolou a vše bral s klidem. Teď toho však nebyl schopen a to ho rozčilovalo ještě víc.

Koutek Lokiho úst mu nepatrně cukl. Seděl potichu u stolu s ostatními, nikdo mu totiž nevěřil a ač by byl každý radši, kdyby tu nyní nebyl, nikdo si nedovolil pustit ho z očí.

Mezitím, co se všichni Avengers navzájem utěšovali a snažili se najít Theiu, Loki měl však zcela jiné problémy.

Jako například, jak se zbavit sledovacího čipu, co mu implantovalo to zelený monstrum hrající si na člověka, nebo jak získat zpět svoje žezlo.

Thor si stále myslel, že Loki neví o jeho lži a to Lokimu hrálo do karet.

Stejně nechápal, jak může být Thor tak naivní a myslet si, že dokáže obelhat samotného boha lží! Tupec!

Jako kdyby Ódin někdy dovolil něco takového, jako udělit Lokimu milost...

Ale byla to šance jak se dostat z toho příšerného vězení a byl by blázen kdyby jí nevyužil. Nyní je opět ve hře a má plán.

Prvním krokem je získat Wandu.
To nebude tak těžké. Je to jen hloupá Midgarďanka, ani se nebude muset moc snažit. Už brzo do něj bude zamilovaná a on bude moci přikročit k další části jeho plánu.

Otočil stránku knihy, kterou držel v ruce. Znal její obsah snad nazpaměť, přesto předstíral, že ji čte poprvé.

Očkem však sledoval celou situaci, která se odehrávala u stolu.

Musel uznat, že vidět mocné Avengers takhle zničené, mu přineslo hřejivý pocit uspokojení.

Theia (Avengers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat