,,Takže tohle je to jediný, co máš?" divil se Tony, když viděl můj malý batůžek s věcmi, který jsem 'vyvolala' z poképřívěsku.
,,No já vždycky cestovala nalehko," pokrčila jsem rameny.
Aby jste pochopili, i přes to že jsem teď byla součástí týmu, mi někteří pořád nevěřili, a tak se rozhodli, že bude lepší, když nebudu na základně.
Jenže já žádné místo, kam bych šla, neměla, a tak se stalo, že jsem skončila u Starka, kde mě měli hezky pod dohledem.
,,Tak tohle je tvůj pokoj," rozrazil dveře a nechal mě vstoupit dovnitř.
Hned první věc, kterou jsem uviděla, byla obrovská postel se spoustou polštářů.
Další, co mě zaujalo, byla velká plazmovka, která stála vedle jakéhosi sloupu.
Okna u zdi za postelí byla vysoko u stropu, takže pokoj působil útulně, ale zároveň byl krásně prosvětlený. Byla to zkrátka nádhera!
,,Páni!" žasla jsem svírajíc svůj bágl.
,,Jo a to není všechno," zubil se Stark. ,,Počkej až uvidíš zbytek."
,,Je to jako splněný sen," rozhlížela jsem se po místnosti.
Tony se jen zakřenil a přistoupil ke skříni.
,,Tady máš nějaký oblečení," otevřel ji. ,,Snad je to tvoje velikost," začal zkoumavě těkat pohledem mezi mnou a oblečením.
,,Děkuju moc! Tohle pro mě ještě nikdy nikdo neudělal!" byla jsem z toho naměkko.
,,To byla maličkost," nejspíš nevěděl co říct, ani co dělat. ,,Kdyžtak pak můžete s Wandou vyjet na nákupy. Dokoupit oblečení a nějaký ty holčičí kravinky," usmál se a jednou rukou znázornil ve vzduchu oblouk, což nejspíš mělo představovat ty 'holčičí kravinky'.
,,No, já nevím. Ona mě nemá moc v lásce," nakrčila jsem nos.
,,Kdepak," odmávl to. ,,Ona ti jenom moc nevěří. Musíš si nejdřív získat její důvěru," pousmál se. ,,A taky jí vadí, jak na tebe Pietro kouká," tohle řekl uplně potichu a ještě k tomu rychle, abych to neslyšela.
,,Doufám, že spolu jednou budeme dobře vycházet. Vypadá mile... Počkej! Cože?" došlo mi, co před chvílí řekl.
,,Nic," pokrčil lhostejně rameny a lišácky se usmál. ,,Určitě spolu s Wandou budete jednou velký kamarádky," pousmál se, poplácal mě po rameni a vydal se ke dveřím . ,,Nechám tě se tu zabydlet. Já potom někoho pošlu."
Otočila jsem se ke dveřím, ale už byl pryč, tak jsem to nechala být a radši si šla pořádně prohlédnout pokoj.
Zjistila jsem, že mám dokonce i svou vlastní koupelnu. Neodolala jsem a dala si aspoň rychlou sprchu. Poté jsem si oblékla bílé tričko s dlouhým rukávem a šedé tepláky.
Zrovna, když jsem si lehla na postel, abych ji otestovala, někdo zaklepal na otevřené dveře mého nového pokoje.
,,Stark mě posílá, máš přijít do obýváku," zaculil se Pietro opírající se jednou rukou o futra.
,,Jo, už jdu. Jenom jsem tady testovala postel," zasmála jsem se.
,,Kdybys chtěla s tím testováním postele někdy pomoct, já ti mile rád pomůžu," přehnaně na mě mrknul jedním okem a otevřel při tom pusu dokořán v přehnané grimase, aby naznačil, že to myslí jako vtip a ne oplzlou balící hlásku.
,,Jo, tak snad někdy příště," usmála jsem se na něj a zvedla ruku do vzduch, aby mě za ní mohl vzít a vytáhnout z postele do stoje.
Vyšla jsem za ním na chodbu a společně jsme se vydali do obýváku.
,,Je to tady nádherný," rozplývala jsem se.
,,Jo, to je," přitakal Pietro a nepřestával se na mě dívat, když se mnou mluvil. ,,Nikdy by mě nenapadlo, že bych někdy žil v něčem takovém.
,,Takže tady bydlí všichni Avengers?" zeptala jsem se na náhodou otázku, která mě najednou napadla.
,,Jo, dá se to tak říct. Každý tu má svůj pokoj, ale nejsou tu pořád všichni. Třeba Nataša ta je pořád někde v trapu a Thor ten tu byl snad jednou," zasmál se.
,,Takže je to něco jako chata, kam si Avengers jezdí odpočinout," snažila jsem se to k něčemu přirovnat.
,,Spíš přestupní stanice," uchechtl se Pietro.
,,Tak co?" optal se nás Clint, když jsme dorazili do obýváku. ,,Tentokrát jste to zvládli bez úrazu?" poškleboval se nám a narážel přitom na naši nedávnou nehodu uprostřed chodby na základně S.H.I.E.L.D.u.
,,Tohle budeme mít na talíři ještě hodně dlouho, že?" naklonila jsem se k Pietrovi.
,,Nepochybně," zašeptal mi nazpět.
Potom se najednou rozběhl a v dalším momentě seděl na místě, kde ještě před sekundu seděl Clint.Chudák Hawkeye se začal zvedat ze země, na které se znenadání ocitl, a přitom mrmlal něco o zabíjení.
,,Tys to neče-"
,,Neříkej to, nebo skončíš s šípem v hlavě," přerušil vítězoslavně tvářícího se Pietra nevrlý Clint.
,,Posaď se, Theodoro," poklepal Tony rukou na sedačku.
,,Já nejsem Theodora!" vykřikla jsem skoro až zděšeně.
,,Vidíš říkal jsem to," ukázal na Clinta prstem Rhodes.
,,Co?" těkala jsem mezi nimi vyděšeně pohledem, když jsem si sedla na pohovku.
,,Tím se netrap," podíval se na mě přívětivě Steve.
,,Víš, Theio," začal Tony. ,,Je tu jedna věc, kterou jsme ti neřekli."
ČTEŠ
Theia (Avengers ff)
FanficTheia je antická dívka, která má díky svému původu možnost zachraňovat ostatní lidi, celý život však byla vedena jejím mentorem a ačkoli si to neuvědomuje, nikdy vlastně nestála na vlastních nohách. Její rozhodnutí jsou často zbrklá a ne vždy jí ště...