Naučná výprava za Furym

3.4K 205 13
                                    

Po tom co se Hawkeye konečně vzpamatoval ze svého záchvatu smíchu, jsme mohli pokračovat v cestě za Furym.

Hawkeye se mi také představil, takže teď už vím, že je to Clint Barton a ne Katniss Everdeen, ale to mi nebrání v tom, abych mu tak říkala i nadále.

,,Kde jste byli tak dlouho?" nadskočil Stark, který už očividně umíral nudou.

,,Tihle dva si totiž museli cestu sem dotančit," rozesmál se při té vzpomínce znovu Clint a já zrudla jako rajče.

,,Cože?" nechápala Wanda a hodila na mě přímo vražedný výraz.

,,Zakopli jsme a tady stařík z toho má druhý Vánoce," ukázal Pietro na stále křenícího se Clinta.

,,Prosím, posaďte se všichni, ať můžeme začít," požádal nás Fury.

,,Slečno, vaše místo je zde," ukázal na osamocenou židli, která stála v čele stolu tak, aby na mě všichni viděli.

Sedla jsem si a podívala se na ten slavný tým Avengers.

Nataša Romanovová seděla nejblíže ke mně a stále mě ostražitě pozorovala.

Z druhé strany po mé pravici se houpal na své židli Anthony Stark smějící se na mě jako měsíček na hnoji.

Za ním ten černý chlap létající ve War machine, co nevím, jak se jmenuje. Sledoval mě s neutrálním výrazem.

Vedle něj Falcon velice zaujatý svým hrnkem s kávou.

Kapitán Amerika sedící po jeho pravici na mě hleděl a důkladně si mě prohlížel. Když si všiml, že na něj koukám, přesunul svůj pohled jinam.

Vedle Nataši seděl Pietro, rukou si podpíral bradu a zamyšleně na mě hleděl, když jsme se střetli pohledy, laškovně na mě mrknul a pousmál se.

Vedle něj Scarlet Witch, která těkala pohledem mezi mnou a Pietrem a bylo na ní vidět, že chuť zabíjet v ní každou minutou roste.

Po její levici seděl Thor lokty opěrný o desku stolu a přívětivě se na mě usmíval.

Dál se na poslední dvě volné židle posadil Clint a ten týpek, co se změní v Hulka, když se naštve.

Do čela stolu si sedl sám velký Fury a zabodl do mě své oko.

,,Tady Thor říká, že jste ochotna spolupracovat a vrátit nám žezlo," pronesl.

,,Ne," řekla jsem. ,,Já jsem ochotna vrátit to žezlo jemu, aby ho dostal co nejdál od vás."

,,Jistě," broukl si pro sebe Fury a podíval se do papírů, které mu ležely na stole.

,,Řeknete nám tedy, kde je to žezlo?" optal se po chvíli.

,,Je uloženo v mých přístrojích," přiznala jsem.

,,Jak ho z nich dostaneme?" zvedl ke mně pohled.

,,Vy nijak. Fungují na antický gen, což znamená, že nikdo kromě mě je nedokáže zapnout," konstatovala jsem.

Ještě chvíli všichni diskutovali a dohadovali se, jestli se mi dá věřit, než došli k závěru, že stejně nemají jinou možnost, a tak mi po chvíli přinesli můj poképřívěsek a já z něj vyndala žezlo.

Vzala jsem ho do ruky. Všimla jsem si, jak se všichni připravili mě zpacifikovat, kdybych chtěla něco podniknout.

Jediný, kdo zůstal naprosto v klidu, byl Thor. Natáhl se ke mně a já mu podala to žezlo. Všichni se uvolnili a bylo vidět, že se jim ulevilo.

,,Co bude se mnou?" optala jsem se.

,,Nevím," přiznal Fury. ,,Na svobodu vás pustit nemůžeme, jste příliš nebezpečná. Držet vás zde ve vězení by také nebylo správné," začal přemýšlet nahlas.

,,Prosím, dovolte mi přidat se k vám. Vždy jsem chtěla jen pomáhat lidem a to vy přece děláte," poprosila jsem ho.

,,Já jí beru! Je s ní sranda," křikl Clint.

,,Fury, mějte slitování. Myslela to vše dobře," apeloval Thor.

,,Budem jí tak mít pod dohledem a ona bude moci pomáhat lidem," konstatoval Kapitán.

,,Co když je to agentka Hydry?" hodila na mě Nataša podezíravý pohled.

,,Prosím tě! Vždyť ta si myslí, že Hydra je vodárenská společnost!" rozkřikl se Stark.

,,Haló! Ona je tady!" upozornila jsem na svou přítomnost nikdo mi však nevěnoval pozornost a jen přihazovali pro a proti argumenty.

Pak konečně dospěli k řešení...

,,Navrhuji hlasování!" křikl Pietro.

,,Kdo je pro, aby se Theia stala neoficiálním členem Avengers?" zeptal se Stark.

Přihlásil se Pietro, Clint, Thor, Stark, Falcon a Kapitán Amerika.

,,Kdo proti?" zeptal se Stark znovu.
Tentokrát zvedla ruku Nataša, Scarlet Witch a War machine.

,,Co ty?" naklonil se Anthony přes stůl, aby viděl na toho zamýšleného chlápka, co zezelená, když se naštve.

,,Já se zdržím hlasování," pousmál se.

,,Musíš hlasovat," usmál se podle Stark.

,,Tony nech Bruce, když nechce, tak ať nehlasuje," zastal se ho Kapitán.

,,Tak vítej v týmu Theio," usmál se Thor pevně svírající žezlo.

,,Ne tak rychle," zasáhl Fury a podíval se na mě přísným pohledem. ,,Dobře jsem si vás prověřili a i když není žádná spojitost mezi vámi a jakoukoli kriminální činností, budeme vás neustále hlídat, prověřovat vás a pokud objevíme jakékoli pokusy o zneužití naší důvěry, ponesete si následky."

,,Nechci vás zradit. Já chci jen chránit lidi. Mít taky poslání... O nic jiného mi nejde," zabodla jsem do něj svůj pohled.

,,V to pevně doufám," oplácel mi pohled.

,,Takže je rozhodnuto," postavil se Stark. ,,Jsi v týmu!"

,,Neoficiálně a na zkoušku," uzemnil nás Fury.

Theia (Avengers ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat