Tichá rána byla Theina oblíbená, vše působilo tak klidně a mírumilovně. Škoda, že tu zrovna s ostatními nebyla, aby si i ona mohla užít výjimečně krásného svítání.
Ranní paprsky tlumeného světla dopadaly do obýváku, ve kterém zrovna seděl Steve ve svých pyžamových kalhotách a triku.
Párkrát si zamíchal kávu a podíval se z okna. Dnešek byl jiný, cítil uvnitř zvláštní pocit, když se rozhlížel po budovách, které se ještě z poloviny nacházely ve stínu. Jakoby všechen stres na chvíli odešel, najednou byla jen přítomnost a nic jiného.
Realita byla však mnohem krutější...
Uplynulo pár dalších dní a ve Stark tower se stále všichni nacházeli na mrtvém bodě. Vládla zde pochmurná nálada a beznaděj. Všichni buď někam jeli pátrat po jakýchkoli stopách, nebo zůstali ve Stark tower a snažili se najít fakta a souvislosti v tunách knih. Tiší a zdeptaní, jako třeba Wanda, která sice seděla vedle Steva, ale duchem byla úplně někde jinde.
Kapitánově pozornosti neunikl postřeh, že si dnes nedala ani snídani, což bylo velmi neobvyklé, protože Wanda bez snídaně nedá ani ránu, jak vždy sama prohlašovala.
Naši dva Asgarďané na druhou stranu jedli jako protržení. Loki sice jedl o něco méně než Thor, zato měl pěkně mlsný jazýček a dost si toho navymýšlel.
Ačkoli mu bylo stále připomínáno, že není v pozici, kdy by si mohl vybírat, vždy se mu podařilo nějakým způsobem získat to, co chtěl.
Jako třeba v pondělí, když se nějak dostal k nákupnímu seznamu, který pro Pietra sepsala Wanda, a upravil si ho podle svých představ. Nezapomněl se poté, když se Pietro vrátil s pěti taškami nákupu a ptal se Wandy, co to mělo znamenat na tom seznamu, tvářit jako neviňátko.
Za normálních okolností by to bylo i vtipné, Tony by si určitě neodpustil nějakou sarkastickou poznámku, vezmeme-li však v potaz, že i Pietro měl nervy v kýblu, pomalu nevychází z pokoje, pokud tedy nebyl donucen jít na nákup.
Když totiž i Pietro ztichne, poznáte, že je něco opravdu špatně.
Nikdo tedy neměl chuť ani energii komentovat Lokiho nové nadšení patřící potravinám ze samošky.
Na druhou stranu, asgardští bratři byli nyní jediní, kdo čas od času dokázal odvést pozornost od pochmurných myšlenek. Už jen tím jejich popichováním, nebo třeba právě dnes ráno, když si Loki spokojeně snídal svůj třetí sendvič a Thor vběhnul do obýváku, celý zmatený a začal se všech vyptávat, zda někdo neviděl jeho placatku.
Ostatní ho začali bombardovat otázkami narážející na fakt, že Thor se shání v osm ráno po placatce, ale Wanda, zasvěcena do záhadného zmizení placatky, se ihned podívala na Lokiho, který ztuhnul jako socha zakousnutý do své snídaně.
Lokiho oči se ihned přemístily na Wandu, s nevinným výrazem na tváři a jeho jedinou reakcí bylo pokrčení ramen. Vypadal opravdu komicky, až se Wanda neubránila smíchu.
Zároveň to však přineslo vzpomínky na jeden určitý incident, který s Lokim měla. Snažila se je však opět zahnat a dál dělat, že se nic nestalo.
Co jiného ji také zbývalo? Potřebovala Lokiho pomoc a rozhodně se teď nechtěla zabývat něčím takovým, jako byl jeden hloupý polibek, který stejně nic neznamenal.
Vyhýbat se mu také nemohla, protože dalším na programu dne bylo telepatické hledání.
Tak se stalo, stejně jako každý den, že opět seděla na své posteli a společně s Lokim dlouhé hodiny hledala Theiu.
Držíce se za ruce, aby jejich energie mohla volně proudit, oči zavřené, se pohybovali po světě, na který se dívali třetím okem. Loki je dokázal udržet v iluzi a Wanda se tak lépe mohla soustředit na lidi okolo. I tak to bylo hodně práce a úsilí a oba už začínala přemáhat únava.
Putovali po městě, když v tom Wanda uviděla něco, co do tohoto světa nepatřilo. Neměl se tu totiž nacházet žádný skutečný předmět, spíše jen energie zformována do obrysů věcí, kterým patřila, a lidské duše s myslí.
Tento předmět však působil až moc skutečně, jeho obrysy byly ostré a zdál se až moc výrazný na něco, co pochází z krajiny mezi snem a realitou.
V normálním světě by to byl jen nenápadný malý přívěsek, který by s největší pravděpodobností zůstal ležet na venkovním stolečku jedné z newyorských kaváren.
Nyní však upoutal pozornost jak Wandy tak Lokiho, když se dvojice přiblížila blíže ke zmíněnému stolečku, uvědomila si Wanda ještě jednu věc, která jí okamžitě vykouzlila úsměv na tváři.
Svitla jim nová naděje, Wanda totiž poznala přívěsek, který na sobě měla Theia, když se poprvé potkaly.
Natáhla svou ruku, že ho vezme do ruky. Ve vteřině, kdy se ho však dotkla, jí hlavou projel blesk a její vědomí se řítilo zpět k hladině reálného světa.
Okamžitě se pustila Lokiho rukou a chytila se za hlavu. Najednou se v ní objevilo tolik informací, až to zabolelo. Její společník očividně prožil to samé, protože jeho reakce se podobala té její.
Podívali se na sebe a ihned věděli, že skutečně oba zachytili vidinu, která jim byla poslána v přívěsku.
Zprávu o tom, kde se Theia nachází.
,,Musíme to říct ostatním!"
ČTEŠ
Theia (Avengers ff)
Hayran KurguTheia je antická dívka, která má díky svému původu možnost zachraňovat ostatní lidi, celý život však byla vedena jejím mentorem a ačkoli si to neuvědomuje, nikdy vlastně nestála na vlastních nohách. Její rozhodnutí jsou často zbrklá a ne vždy jí ště...