Stále jsem seděla v té výslechové místnosti a zvolna se nechala užírat představou nepříjemně vyhlížející budoucnosti.
Co se mnou bude? Zavřou mě někam do cely, ze které se už nikdy nedostanu? Budou mě mučit? Používá se dnes ještě elektrické křeslo?
Chtěla jsem se jim za to všechno trochu pomstít, a tak jsem začala pouty řezat a tlouct do stolu za účelem jejich poškrábání.
Byla jsem na sebe pyšná za to, že jsem dokázala vymyslet něco tak zlého a zákeřného, jako bylo poškrábání jejich pout a poškození stolu. Opravdu řešení situace na úrovni vyspělého jedince...
Spokojeně jsem uskutečňovala svůj ďábelský plán, když v tom se dveře otevřeli a dovnitř vešel Fury, Scarlet Witch a Hawkeye.
,,Skvěle, že jste tady. Mám na vás pár otázek," vzhlédla jsem k Furymu, který se ani neobtěžoval nějak reagovat a sedl si na židli naproti mně. Samozřejmě nezapomněl zapnout kameru.
,,Proč mě nahráváte?" sykla jsem zoufale.
,,Půjde to na rozbor," zazubil se vítězoslavně Hawkeye, opřel se o dveře a založil si ruce na hrudi.
Fury na něj hodil káravý pohled a Hawkeye se zatvářil jako malé dítě, které na pískovišti omylem rozšláplo svému kamarádovi bábovičku.
,,Proč jste si s sebou přivedl Katniss Everdeenovou a Sabrinu mladou čarodějnici?" ukázala jsem nejdřív na Hawkeye, poté na Scarlet Witch a zatvářila se nechápavě.
,,Jenže tady pokládám otázky já," konstatoval Fury a tím zastavil Hawkeye, který k mému pojmenování jeho osoby očividně chtěl něco dodat.
,,Jenže já mám taky hromadu otázek. Jako třeba: kde to jsem?" provokovala jsem.
,,Až vy mě zodpovíte moje otázky, já odpovím na ty vaše," řekl lhostejně.
,,Odpověď za odpověď. Tuhle hru miluju! Tak prosím ptejte se," pokynula jsem rukou.
Vyprovokovat takhle Furyho byla moje jediná naděje na získání aspoň nějakých odpovědí.
,,Jak jste se dostala k té technologii?" šel rovnou k věci.
,,Vyrobila jsem si jí. Kde to jsem?" zeptala jsem se.
,,Na jedné ze základen S.H.I.E.L.D.u. Takže jste si je vyrobila sama...?" bylo to něco mezi otázkou a konstatováním.
,,Ano. Co je to S.H.I.E.L.D.?" ptala jsem se dál.
Fury mi tedy začal vysvětlovat, co znamená S.H.I.E.L.D., měla jsem však neblahý pocit, že mi říká asi tak jednu desetinu celé pravdy. Ptal se však dál na další a další otázky. Bylo mi jasné, že i Fury ví, že ani já neříkám tak uplně pravdu.
Po chvíli mi to vše došlo...
Za jiné situace by mi nic neřekl, ale teď se snažil zdržovat a odvést mou pozornost, aby se mi Scarlet Witch mohla dostat do hlavy.Avšak já dělala, že mi to nedochází, abych z nich dostala aspoň nějaké informace.
Scarlet Witch neměla šanci přečíst byť jednu mou myšlenku. Měla sice silnou mysl, ale já jí měla silnější a disciplinovanější.
Po dlouhém rozhovoru, ze kterého si nikdo z nás neodnesl všechny odpovědi, které chtěl, to Fury vzdal a nařídil těm svým okřídleným opicím, aby mě odvedli pryč.
*****
Fury vyšel z výslechové místnosti spolu s kamerou v ruce, znepokojení, i přes jeho snahu o neutrální výraz, viditelné na jeho obličeji.
ČTEŠ
Theia (Avengers ff)
FanficTheia je antická dívka, která má díky svému původu možnost zachraňovat ostatní lidi, celý život však byla vedena jejím mentorem a ačkoli si to neuvědomuje, nikdy vlastně nestála na vlastních nohách. Její rozhodnutí jsou často zbrklá a ne vždy jí ště...