BİSMİLLAH ♡

49.8K 1.2K 113
                                    


Başlığımdaki gibi Bismillah ... Başlıyorum ama ilk önce ben kurgulayıp ve yazarken zevk aldığım bu kitapta sizlerinde zevk alacağından eminim. İnşallah beğenirsiniz...

@24hazal'a teşekkürler... semra_klc teşekkürler ♡♥

ŞÛRA AYDIN

23 yaşında güzel olduğu kadar dinine sadıktı. Edep timsali gözleri sayfalarca şiir yazılacak kirpikleri , ve resim gibi dudakları ile adeta periydi. Okulu bitmesi ile yaz kur'an kurslarında hocalık yapacaktı. Karadeniz kızı olduğu için onun damarlarında da vardı asilik ve huysuzluk... Şeyda ile kardeş gibilerdir.

YAVUZ TAMER

24 yaşında çapkın olduğu kadar sevmeyi bilmeyen bi adamdı. Konuşmayı sevmesede çok konuşanıda haz etmezdi. Babaannesi tarafından ikinci torun ve ikinci çocuktu. Anneannesi tarafından da ikinci torundu. Hayatında tek sevgili vardı oda geçen yıl trafik kazasında ölmüştü. Babaannesi tarafından evlendirilmeye zorlanır...

ŞEYDA KARADAĞ

23 yaşında güzel ve konuşkandı. Bazen sinir edici tavırları , bazende şirin gülüşleri ile insanları etkilerdi. Fazla makyaj meraklısıydı. Babası emekli oluncağı için o geçecektir restoranın başına. İstanbulluydu. Şûra'nın dostu tabiri caizse kardeşiydi...

ALİ DEMİRCAN

24 yaşında sevgi dolu , neşeli şen şakrak bi adamdı. Sevilmeyi hakeden ve sevebilen bi adamdı. Çok küçük yaşta ailesini kaybetmesi onu hem öksüz hemde yetim bırakmıştı. Nasıl şûra şeyda için kardeşse bu tabir yavuz ile onun arasındada vardı... Azime sultan (yavuzun babaannesi)nasıl yavuzu evlendirmeye çalışıyorsa onuda evlendirmeye çalışır...

İşte başlıyorum  şimdiden kitabım hayırlı olsun inşallah beğenilir... :D Allaha emanet kuzucuklar...

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin