2018 hepimize mutluluk huzur ve bereket getirsin ilk önce ben bu yola tam haziranın 1'inde baş koydum. Ve en nihayetinde sizinle tanışıp kaynaştım. Siz hepiniz benim okurum değil kardeşim , ablam ve ailemden biri oldunuz. İyi kide oldunuz. En çok bu yıl sizin yüzünüz gülsün emi bitaneciklerim♡sizin için alıntı yaptım inşAllah beğenirsiniz iyi okumalar....
Şeyda kafasını salladığında, herşeyi kararlaştırıp içeri geçerken bende çay tepsisi Şeydada ise çekirdek tabakları vardı. Masa'nın üzerine koyup yerlerimize geçtiğimizde gülümseyip elimi Yavuzun bacağına koyup durdum. Bu benim birşey konuşmak istiyorum deme şeklimdi bi takım.
Yavuz gülümseyip saçlarını eliyle geriye attırıp ,
- söyle birtanem.
Gülümseyip
- şey bi beni dinleyebiler misiniz gençler ? Abim hariç abim yaşlı ne de olsa!
Herkes gülerken abim , hirayı düşermiş gibi yapıp beni kzıımla tehtid ederken kaşlarımı çatıp
- len beni kızımla tehtit etme !
Abim gülerek dinlemeye koyulduğunda , gülümseyip
- biz kızlarla düşünüp kararlaştırdık. Yarın köye gidelim diyoruz. Bir hafta şöyle köyde kalalım kafa dinleyelim diyoruz. Ece abla'nın Gelin hammaınıda köyde yapalım ertesi günü sabahıda kına için İstanbula geri dönelim diyoruz. Siz nedersiniz beyler?
Abim gülümseyip ,
- ben gelirim ,
- bende gelirim ,
- ben gelmem ! Kızım biz daha geçen karadenizden geldik ne şimdi bu köy merakı ?
Kaşlarımı çattım.
- ne merakı be orası benim köyüm , tabi gitcem. Herkes gelirim desin sen Öküzlük yap Gitmem de. Ben gidiyorum , kızımda geliyor sen evde takıl tek başına.
- sende gitme ! Sanki hiç köy görmedin ya ?
- ben gideceğim , Gelin hamamı olcak. Birde yarın Benim köyden arkadaşımın düğünü var onada gideceğiz.
Yavuz oflayıp- peki peki , gidelim madem. Bir haftada orda tatil yaparız.
Kafamı sallayıp gülümseyerek , omuzundan öptüm.
- bal kocam beniiiim.
- yağcıııı karım beniiiim.
Abimler çaylarını içerek ,
- ee yarın yolculuk varmış , biz kalkalım.
- yavuz kanka ben yarın kendi arabamla geleyim şeydayla biz arkanızdan geliriz. Hepimiz senin arabaya sığmayız.
-olur , annemler zaten köyde. Azime babannemide alır gelirsiniz.
Ali kafasını salladıında onları , yolcu ederek bennbardakları lavoboya yerleştirmek için mutfağa geçerken Yavuz Hira'yı kucağına alarak oyun odasına geçmişti.
Özleyenler bi el kaldırsın bakim♡ geldim sonunda bu alıntı özel bölüm inş en yakın zamanda sizinle canlarım. Yeni yılınız hep güzel yüzlerinizle geçsin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Espiritual~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...