36.BÖLÜM ♡

7.6K 470 46
                                    

"AŞK Albayım .... Tüm dünyaya kafa tutarsın da ,
Bir yanak çukurunda diz çöktürür sana..."

○◇□¤Yavuz'dan○◇□¤

Gözüme perde'nin kenarından sızan ışığın ardından yerimde gerindim. Gözlerimi yavaşça kısıp , yatakta kıvrılırken komidinin üzerindeki saate baktığımda 07:30'a geliyordu. Üzerime baktığımda kıyafetlerimle yatıyordum. Yatakta oturur pozisyona gelip , kafamı iki yana çevirirken gözüme ilişen not kağıdı ile kaşlarımı kaldırıp , koltuğa uzanarak kağodı elime alıp okumaya başladım.

Günaydın Yavuz,
O kadar içtikten sonra biraz baygın gibiydin. İyi misin? Benimde dediğim soru mu , başın çok ağrıyodur. Neyse , dün telefona gelen mesaj banka'dan felan değildi , mesaj atan isimsizdi. Mesaja baksan iyi edersin, önemli gibi duruyor!!

Kaşlarımı çatıp , kafamı kaşıyarak yastığın kenarındaki telefonumu alıp ekran kilidinide açarak mesaj bölümüne girdim. İsimsiz 2 mesaj vardı , Hayr ola diyerek masajı açtığımda karşıma ilk yerde yatan birisi vardı. Kaşlarımı daha da çatarak ekrandaki görüntüyü yaklaştırdığımda , kanlı suratından az çok net bakabilmiştim. Bu, bu şuraydı... gözlerim buğulanırken , hızla altındaki mesajı okmaya başladım.

Gönderen: 05*********
Sevgili Tamer, nasılsın faslına girmeden önce merak etme güzel karın emin ellerde. Ona çok iyi baktım fotoğrafta da gördüğün gibi. Gel gelelim , iki gün içinde  karını bulmazsan bil ki son görüşün anca bu fotoğraf olacaktır.  48 saatinin güzel geçmesiyle... BENİ BUL !!

Numaraya baktığımda , tanımıyordum. Arama yerine tıkladığımda , kapalıydı. Gözümden yaş akarken, hızla Ali'nin numarasını tuşlayıp kulağıma koydum.

- alo abi ,

- a-ali , ş-şura nerde ?

- evdedir abi , hayırdır ağlıyo musun sen ?

Elimi yumruk yaparken , telefonu tutan elimi sıkarak

- laan , gerizekalı. Ne olduğu belli değil bir p*ç şura'yı kaçırmış , ulan bir sahip çıkamadınız kadına.

- emin misin abi ? Yanlış olmasın !

- ali ben gelene kadar topla bütün korumları , çevredeki bütğ kameralar ayrıntısız nokta dahi olsa izlenecek.

- tamam abi

Telefonu suratına kapattığımda , gözümden bir yaş aktı. Gönderdiği , fotoğrafa tekrar baktım. O , oydu. Benim Evimin neşesiydi. Hıçkırıklarla hızla bavulumu alıp odadan çıktığımda , hotelin önüne taksi çağırdım. Taksi kapını önne geldiğinde hozla havaalanına gitmesini söyledim.
Havaalanına geldiğimizde , gözlerimin buğulunu silip hızla hostese uçağın kaçta kalkacağını sorduğumda 10 dakikam kalmıştı. Hızla danışmandan , uçak bileti alıp sıra numarama bakarak uçağa bindiğimde yerime oturur oturmaz kalkışa geçmişti pilot.

Acaba ne haldedir güzelim ?

ben anlıyorum seni , ama sen beni anlamıyorsun. Yalnızım burada. Başımda erkek olmıycak. Onu bırak, daha yeni alındı dikişlerim.

Şura'nın dedikleri aklıma gelirken , ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı. Ya dikişleri patladıysa! Dayan güzelim , kurtaracağım seni.

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin