Selamun aleyküm güzel okurlarım . Finale doğru giderken , güzel bitirmek istiyorum. Bölümlerin bazıları kısa gelmiş olabilir , ama finale gittikçe bölümleri uzun tutmak istiyorum. Bu süreç nasıl sürer bilmiyorum ama güzel gideceğini biliyorum...
Neyse , bu yazar yine çok konuştu buyrun efenim bölüm sizlerle...
Keyifli , okumalar...
# güzelliği tav eder kendine hissizleri #
♡♡♡♡★☆♥♥♥♥4 Ay geçmişti , hamileliğin ve Ramazanın üstünden. Şura bazen huysuzlanıyor bahçeye çıkıp , zar zor kocasına kurdurduğu hamağa uzanıp aldığı bebek dergilerinden bir kaç tanesine göz gezdiriyordu. Bazense , duygusallaşıp komik olan bir ortamda birden ağlıyordu. Adam ise karısının bu durumlarına bazen gülerken bazende sinir oluyordu.
Aşerme durumları yavaştan başlarken , şura kocasına şimdiden buzdolabını doldurması için tembihliyordu. Şura kocasının işe gitmemesinden faydalanarak bazı aktivitelere katılması yönünde zorlarken , adam ise karısının bu denli ısrarıyla kabul etmek istesede onu yormak istemiyordu.
Ama nafile , şura illa ki bazı aktivitelere sokmak istiyordu kocasını...Her zaman ki gibi sabah kahvaltısını bitirmişti ikili ve kahve içmek için koltuklarına kurulmuşlardı. Yakın zamanda adam'ın eve yardımcı alması ile şura'nın işleri yoluna girmişti. İlkten gönlü el vermesede kadının , ikna olmuş ve eve yardımcı almışlardı.
- ee hatun , bugün ne yapacağız ?
Adam sormuştu tuzaklı soruyu , cadı karısına. Karısı ise düşünüyormuş gibi yaparak beklemeye başladı. Birden zilin çalması ile , şura gülerek
- işte bugün yapacağımız şeyde geldi !
Adam karısının bülbül gibi şakımasına gülerken , yardımcıları Esra hanım kapıyı açmaya gitmişti. Şura ayağa kalkıp , üzerini düzeltirken içeriye 2 kadın girmişti. Şura kocasına kısa bir bakış atıp misafirlerini karşılarken , adam ise karısının ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştı.
Şura kadınlara kocasını gösterip gülerek ,- kocam Yavuz ,
Adam sakin bir gülüşle misafirlere ayağa kalkıp baş selamı verdiğinde , karısı o hoş tınıyla tekrar söze girmişti.
- yavuzcum , bu iki arkadaş bebeğimizi daha iyi bakmamız için bize yardımcı olacak !
Adam , karısının dediği ile kaşlarını çatıp
- ne gerek vardı böyle şeylere , biz bebek bakabiliriz şura !
Adam sinirle karısına bakarken , şura kocasının bu denli sinirini çözemeden kadınlara döndü. Daha doğru yardımcıları Esra hanıma dönerek ;
- esracım sen hanımefendileri bahçeye çıkar , birşeyler ikram et bizde üzerimize rahat birşeyler giyip geliyoruz.
Esra hanım , şura'nın verdiği emirle misafirleri bahçeye çıkarırken şura'da kocasının koluna girerek , hızla odalarına çıkmak için salondan ayrılmışlardı.
Odalarına giriş yapan çift , fırtına önce sessizliğine bürünürken şura kocasına arkasında bırakıp giysi dolabından gri spor eşofmanı ile uzun bir gömlek alıp üzerii değiştirirken , adam öylece yatağın üzerine oturmuş sorduğu sorunun cevabını almak istiyordu.
- evet benim güzel karım bir cevap verecek misin ?
Şura kocasının , söylediği ile gömleğinin son iki düğmesinide takıp gözlerini kocasına dikti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Duchowe~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...