UTANIYORUM

9.1K 410 64
                                    

Utanıyorum Şehidim,
Utanıyorum,
Yemekten,
İçmekten,
Senin annen ağlarken
Gülmekten Utanıyorum!
Sanma ki;
Unutuyor,
Unutturuyoruz.
Unutanları barındırmaktan utanıyorum.
SEN; vatan için bizim için şehit olurken,
Seni Görmezden Gelenlerden Utanıyorum.

Selamun aleyküm güzel kardeşlerim. İlk önce mevlid kandiliniz mübarek olsun. Dün akşam duyulan iç karartıcı , yürekleri dağlayan haberle sarsıldık hepimiz. Ben bu topraklarının evladıyım. Sende, o da , sizde hepimiz bu topraklarının evladıyız.

Ama bu milleti kahreden insanlar ,bu toprakların evlatları değil(!) Anca anca hain ve teröristtir kardeşim.

Neyi alıp veremiyorsunuz ? Ya da ne istiyorsunuz?

Ama ben biliyorum ne yapmak istediklerini , tek şey kardeşlerim bizi tüketmek bizim bayrağımızı göklerden yerlere indirmek ,bizi evlerimizden çıkartmak , okullarımızı imam-hatiplerimizi kapatmak, şu başımızdaki ayetten kurtulmak istiyorlar kardeşim!! Hatta ve hatta bizi birbirimize düşman etmek.

Ama şunu unutuyorlar hep , biz asım'ın nesliyiz. Yılmayız(!) Bizim bayrağımız tek göklerden inip tabutlara sarılır , bizi sadece sokaklara ALLAHU EKBER demek için birbirimize destek ,sırt sırta olmamız için çıkarız sokaklara.
Biz sadece okullarımızdan milletimize layık, Vatamıza sadık bir evlat olarak çıkarız.
Hele ki şu başımızdaki ayetlerden kurtulmak için anca kefen giyerek çıkartırız. Aslında şunuda bilmiyorlar, biz kardeşiz. Onlar gibi kalleş değiliz. Vatanımıza , kardeşimize ihanet etmeyiz. Düşman değil dostuz biz(!)

Eyyy kafirler(!) Tek duam kana buladıklarınız o ellerinizi Yüce mevlam ebu lehebin elleri gibi kurutmasıdır(!)

Gerçekten nasıl bir imana sahipsiniz(!) Sizde hiç mi Allah korkusu yok.

Her zama doğrudur kardeşim şu söz(!) Kendi vatanına ihanet eden , size mi acıyacak!!
Doğru Acımadılar , kıydılar iki çocuklu vefa karakurda. Doğru kıydılar annelerinin bebeklerine, babalarının yiğitlerine..

Kendi toprağında doğup büyüyen , kendi topraklarının ekmeğini suyunu yiyip içen hainler , Allah sizi Kahhar adıyla kahretsin inşallah!!

O kadar doluyum ki onlara karşı , o kadar öfkeli ve bi okadar da güçsüzüm.

Orada o şehit çocukları ağlarken , orada o kadar insanın canı yanarken ellerimizin bağlı olmasından ne kadar kötü olsamda gururluyum böyle bir toprakta vatanım için ölen askerlerimiz olmasından gururluyum (!) .

Ne diyor dede korkut ;

" Kahpe içeriden olunca
Kapı kilit tutmaz oğul !
Halk içinde bozgunluk yapan haindir oğul (!)

Allah'ım bu vatanın ekmeğini yiyip bu vatana ihanet eden kafirleri ve onlara destek verenleri kahreyle. Bütün aminlerimi kabul eyle Allahım.

Amin..

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin