1.BÖLÜM ♡

37.4K 1.2K 92
                                    

Bismillah ... ilk önce ben kurgulayıp ve yazarken zevk aldığım bu kitapta sizlerinde zevk alacağından eminim. İnşallah beğenirsiniz şimdiden iyi okumalar...
   
 

♥multide şeyda ile şûra...

Şûra'dan

Üzerimden çekilen çarşafı umursamayarak yan tarafıma dönüp tekrar uykuma devam etmeye başladım.

- şûra bak uyanmazsan atlarım üstüne kalk artık be kızım

Şeyda'nın sesini duyunca gülüp açık olan tek gözümle ona dönerek

- uyandım uyandım sakin ol

Şeyda memnunmuşcasına gülerek yatağımın ayak ucuna oturup

- kalk giyin artık uykucu :)

Yataktan ayaklarımı sallandırarak ayağa kalkıp giysi dolabımdan siyah bol paça pantolon ile beyaz siyah işlemeli gömleğimi alıp , şal çekmecesinden kırmızı ipek şalımı da alarak odamdaki küçük banyoma girip üzerimi değiştirerek odaya geri döndüm.

Şeyda halâ bıraktığım yerdeydi. Gülerek boy aynasında şalımı yapıp şeyda'ya döndüm.

- ee ne yapıcaz bugün bi planın var mı bayam bilmiş?

Şeyda gülerek

- ee yarın istanbula gidicez alışveriş yapalım sonrada sinemaya gideriz ne dersin?

Kendinden biçimli kaşlarım çatılırken şeyda'ya bakarak

- Alışveriş mi ? Hepsine varım da istanbula gitmeyle alışverişin ne alakası var şeyda ?

Şeyda küçük çocuklar gibi ellerini çırparak

-eveeet alışveriş yapıcaz çünkü burda güzel kıyafetler var

Gülerek kafamı salladım. Burdaki kıyafetlerden almak lazım bi iki tane hatıra olarak. Tabii siz hatıra olaraka kıyafet alanı ilk defa gördünüz değil mi ? Biz yani şeydayla illa gideceğimiz geleceğimiz yerlerden muhakkak kıyafet alırdık ama artık o günlerinde geçtiğini düşünüyordum ta ki şeyda tekrardan aklıma sokana kadar...

Şimdi siz tekrardan diyeceksiniz nerdesiniz diye ? Biz öğrenci evinde yaşıyoruz. Okul için gelmiştik bu şehre adı gibi güzel ama bazı kötü huyları olan bu koskoca Bursa'ya... Yarında veda ediyorduk sokaklarından geçerken güldüğümüz , soğuk günler de bir bardak çayı ile içimizi ısıtan cafe'lere... Tabii ki bu ayrılık değil canım sadece haberdar ediyorum sizleri...

Daldığım düşüncelerden kurtulup

- çok şey almayalım şeyda nasıl olsa yarın yolcuyuz

Şeyda kafasını sallayıp

- doğru söylüyosun kardeşim bana bi şort bide bluz sanada elbise olduda bitti.

Gülerek şeyda ile beraber tam odadan çıkacakken

- bekle telefonumu unuttum.

Yatağın üzerinden telefonumu alıp kapı'nın eşiğinde beni bekleyen şeyda ile odadan çıkarak mutfağa girdik. El çabukluğu ile ben buzdolabından yarısını yediğimiz sucuğu küp küp keserek tavanın içine attım. Yağ katarak kızarmaya başlayan sucuklarla bi yumurta çakacakken şehda beni dürterek

- iki kır o bana yetmez

Gülerek bir tane daha çakarak pişmeye bıraktım. Şeyda'ya baktığımda domatesleri doğrarken bi yandan da yiyordu. Bu kız da aynı ben gibi yiyen ama kilo almayanlardandı.

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin