KESİT ♡

6.9K 384 43
                                    

Selamun aleyküm ponçiklerim sezon finalinin ardından yeni sezon adına kesit atacaktım. İşte kesitimiz iyi okumalar Allaha emanet.

Adam ellerini yumruk yapıp  , kaşlarını birbirlerine değirecek kadar çattı. Hissiz bir gece'nin ortasında uçurumun kenarında iki kişiydiler. Karşısındaki kadın korkarak titrek bi sesle

-ben yapmadım bişey

- yalan konuşma!!

Adam korkuyla kadına iki adım atıp kollarından tuttu ve sarstı.

- kimle planladınız

Kadın gözlernden akan yaşlara aldırmadan , uçurumda aşağıya bakıp

- ben ya-yapmadım diyorum sana

Adam kalbinin çatırdamısyla sarsılmışken birde bu ihaneti kaldırabilcekmiydi ?

- sana son kez soruyorum kimle planladınız

- annen. Annenle planladık hepsini. Ama yavuz yemin ediyorum ben gitmek istemiyodum ama annen tehtid etti beni.

- şuan sorun bu değil. Sorun şûra'ya neden ve kim yaptırttı bu kazayı .

Kadın yavaşça kafasını eğip gözlerini kapattı bir an. Daha doğrusu gözlerini kapatınca herşeyin geriye alınacağı diledi Yaradan'dan.

Adam kaşlarını daha da çok çatıp sabırsızca bacağını titretmeye başladı.

- söyle artık

Koskoca alanda sadece Kadın ve adam vardı. Sessiz ve ürkütücüydü ortalık.

- onuda annenle planladık. Ama ben pişmanım yavuz. Annen acımasız ve kötü birisi . Oğlunu sevmeyecek kadar kötü.

Adam duyduklarını hazmedemeyerek hızla kadını itti.

- siz ne istiyosunuz benden. Seni sevmiyorum Annemide sevmiyorum uzak durun benden, bizden.

Adam ihanete uğramıştı. Hemde annesi tarafından.
Kadın yere düşmenin verdiği acıyla gözlerini kapattı.

- yavuz.

- sus(!)

- seni seviyorum. Niye böyle davranıyosun.

- ben seni sevmiyorum. Benim kadınım şûra'm.

Adam elini cebine atıp telefonunu çıkartıp '155'i tuşlayıp kulağına koydu.

Adalete teslim edecekti onları. Adam hak ve hukuktan tarafıydı. Aynı karısı gibi....

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin