20.BÖLÜM ♡

12.6K 716 47
                                    

Esselamun aleyküm ve rahmetullahu vebereketüh

Ihıım canlar şimdiden bayramınız kutlu ve berektli olsun. Bu bayram öyle güzel olsun ki inşallah küsler barışsın , savaşlar barışa dönsün inşallah diyerek bölüme başlıyorum... İyi okumalar...

Şûra'dan

Zaman demiştik değil mi ? Herşeyin ilacı diye, herşeyi yola sokan , yaralarımızı saran ama nedense bazı çarelere zaman iyi gelmiyordu değil mi ?

Elimdeki telefon yerle bir olurken ,gözlerimdeki yaşlar kıyafetime dökülüyordu.

Yok ya bi saat içinde yavuz öyle bişey yapmaz bu insanlık yoksunu kadınla değil mi ?

İçimden deliler gibi konuşurken kafamı iki yana sallayarak yerden telefonumu alıp ,hızla koltuktan kalkarak serii adımlarla merdivenlere yönelip, teker teker çıkarak hızla odama giriş yaptım.

- ahh Allah'ım inşallah yalan olur o mesaj

Sesli bi şekilde konuşurken yavuz'un telefon numarasını yazarak arama tuşuna basıp kulağıma yerleştirdim telefonu.

Dıııt dııııt...
ARADIĞINIZ NUMARAYA ŞUANDA ULAŞILAMIYOR LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ .

Gözlermden firar eden gözyaşları ile eğilerek yatağın kenarına çömeldim...

- beni sevmen için ne yapmam lazımdı YAVUZ !! He ne olurdu sende benim seni sevdiğim gibi sevebilseydin. !!!

Ağlayarak söylediğim cümleler artık boğazımı yakıyordu. Burda kalmamın bir anlamı yoktu çünkü kocam denen adam başka kadına sürmüştü o ellerini.

Hızla ayağa kalkıp giysi dolabı'nın üst rafından bavulumu çıkararak içine elime geleni tıkıştırarak fermuarını kapattım.

yarın ola hayr ola biraz bekle geldiğinde bi açıklama yapsın belki sinem cadı'sının işidir.

Diyen iç sesimle kafam iyice karışmıştı. Ne açıklayacaktı ki herşey ortadaydı zaten.

Kafamı iki yana sallayarak yatağın kenarına oturdum. Uyku tenimi bastırırken kafamı o yumuşacık yatakla buluşturdum. Gözlerimle inatlaşırken yenik düşmenin acısıyla gözlerim ağır çekimde kapanmıştı.

********* ********* ********* *********

- Şûraaa

Gözlerim duyduğum sesle aralanırken güneş ışınlarıda istifaden yaralanarak  gözüme vuruyordu. Aralanan gözlerim ile karşımda bi gün içerisinde hasret kaldığım siyah gözlerle buluştu.

İlkten gülen gözlerin dünkü mesaj ile son bulurken kaşlarım o an çatılmıştı sanki benim tepkimi bekliyordu. Yavuz kaşlarknı çatarak gözleri bavulu gösterip tekrar bende son bulurken

- nereye? Bi yolculuk mu var ? Bensiz.

Yatakta dikleşirken kafamı salladım hissiz gözükmeye çalıştım.

- aynen sensiz bi yolculuğum var inşallah gideceğim yolun sana çıkamamasını umuyorum.

Yavuz dediğimden bişey anlamamışa benziyordu.

- ne ? Anlamadım.

Sinirden gülerek

- siz erkekler işine gelini anlar işine gelmeyeni hiç anlamazsınız değilim

Ayağa kalkarak yavuz'un gözleri ile birleştirdim gözlerimi

- yavuz seninle hani bi anlaşmamız vardı ya bi sene evli kalma gibi

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin