18.BÖLÜM ♡

12.8K 738 70
                                    

Yerlerin ve göklerin sahibi Allah'ın selamı ile başlıyorum bölümüme...

Esselamun aleyküm ve rahmetullah ve bereketüh...

Not; arkadaşlar bi arkadaşım var kitabını çok beğeniyorum yeni yazmaya başladı okumanızı öneriyorum. Siyah_Kelebek21 yazarı bakabilirsiniz...


Paparazilerin bize doğru tuttuğu kameralar ile gözlerimi kısarak hızla kafamı karşımda oturmuş yavuza çevirdim. Kaşlarımı çatarak

- yavuz bişeyler yapsana

Yavuz hızla ayağa kalkarak bana doğru yaklaştı masadaki elimi tutarak hızla ayağa kaldırdı.

Beraber hesabı ödemek için kasaya giderken kaşlarımı çatarak

- yavuz inşallah gazetelere çıkmayız yarın !!

Yavuz sahte bişekilde gülerek

- yok daha neler canım!! Senin yüzünü gazeteye değil magazin haberlerine koyarsalar kendilerine kaçacak delik arasınlar !!

Güldüm. İşte benim kocam.

Hesabı ödeyerek restorandan çıktık. Halâ elimi bırakmaması sahiplenici tavırı hoşuma gidiyordu. Gülerek hotelin resepsiyon bölümüne gelince yavuz resepsiyondaki adamdan odamızın anahtarını alarak yanıma geldiğinde beraber asansöre binerek 4 katın tuşuna bastım.

Sessiz geçen asansör yolculuğundan sonra odamıza ulaşmıştık. Yavuz kapıyı açması ile hızla içeri girerek kendimi uzun koltuğa attım. Yavuz ise cebinden telefonunu çıkartarak numaraları tuşlayarak kulağına koydu. Beş dakika sonra gülerek konuşmaya başladı.

- selam didem ben şey için rahatsız etmiştim. Sizin adamlardan birkaç kişi bugün bizi marşetledi ama o resimlerin hiç bir gazetede yada dergi , televizyon gibi yerlerde görmek istemiyorum umarım anlamışsınızdır...

Acaba bu didem kimdi? Yada niye gülerek konuşuyor? Hayır yani elin kadınına güleceğine, burda karısı var bana gülsğnde boşa gitmesin gülücüğü değil mi ama ??

Yavuz birkaç kelam daha edip telefonu kapatması ile meraklı bakışlarımı yavuz'a diktim.

Yavuz gülerek

- ne o diktin gözlerini meraklı kedi gibi ne istiyon bakalım ?

Dudağımı büzüp

- hah ne isteye bilirim ki birşey istemiyorum sadece şu konuştuğun kadın kim onu şey ettim...

Yavuz'un gergin suratı adeta şebekliğe dönerken gülerek

- ne ettin ? Haa sen merak ettin öyle desene

Ayy bi ateş bastı beni !!

- Didem lise arkadaşım Ajans sahibi oldu şimdi. Yani bugün bizi çeken paparaziler bu kızın adamları.

Aklım iyice karışmışken, yavuz daha da çok gülerek 

-senin bu sahte ama yakışıklı ve becerikli kocan ne yaptı etti o resimleri sildirdi.

Son duyduğum şeyle gülerek sevinçle ayağa kalkıp hızla yavuz sardım kollarımı...

Belimde hissettiğim eller ile gözlerim pörtlerken gülerek kafamı yavuz'un köprücük kemiğinden çekerek gözlerini gözlerime sabitledim. Yavuz'un gülen gözlerinin aksine utangaçca gözlerimi tavana dikip yavaşla ağır çekim arasında kollarımı çekip bir adım geriledim.

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin