19.Bölüm ♡

13.7K 645 111
                                    

Esselamûn aleyküm ve rahmetullahû ve bereketüh...
Multide yavuz var şûra'yı gezdirirken giydikleri

Allah'ım ..!
BİR BEKLEYİŞ İÇİNDE OLANLARA
  BEKLEDİKLERİNİ NASİP ET..!
Amin ...


Yavuz'dan

Sabah gözlerimi güneş ışınları'nın gözlerime çarpması ile araladım...

Boynumda hissettiğim ağırlık ile araladığım gözlerimi aşağıya doğru indirerek ilk ele ve sonrada eli'in sahibine baktığımd
gözleri uykuda çekik olan ve dudakları hiçbir tarife uygun olmayan kiraz dudakları ile masumiyetiyle şûra duruyordu.

Tebessüm ederek boynumdaki elini şûra'ya doğru çekerek yavaşça ayağa kalktım. Bugün şûra'ya burayı gezdirip , bir saatte denize girerek istanbula geçeriz inşallah.

Bavulumdan sıfır kol atlet ile pantolon ve kareli gömlek aldım belki biranda hava değişikliği olur diye.

Üzerimi giymem ile banyo'dan çıkıp şûra'ya çevirdim bakışlarımı başörtüsünü alnına kadar çekmiş üzerindeki pike'yi kollarını açıkta bırakacak şekilde sarmalamıştı.

Gülerek ona yaklaştım. Bu kadar heyecan ve bambaşka duygular beni değiştirirken. Şûra'nın tarafına geçerek yatağının kenarındaki koltuğa oturup tedirgince kolumu şûra'ya doğru uzattım.

Tam bana arkası dönük omuzuna dokunacakken birden bana dönmesi ile hızla kolumu kendime çektim.
Kendi kendime
Bu kadar heyecanlancak ne var oğlum ? Alt tarafı kız bana döndü.

Gözlerim şûra'ya kayarken arsızca hızla başka yöne çektim. Yoksa işler çığrından çıkabilirdi...

- şûraaaaa

Şûra mızmızlanırken yatakta biraz daha kıvrılmıştı. Gülerek  biraz daha bakakalmıştım.

- yavuz?

Birden şûra'nın sesi ile şûra'ya bakmayı kesip

- şe-şey ııı günaydın

Şûra ilk önce üstüne başına bakıp rahatlayarak

- ıı sanada günaydın dün gece biraz geç uyudumda ondan geç kalktım.

Gülerek

- hııı bilmez miyim . Kavga ettiğimiz gece'den sonra sabah zor kalktın be !

Şûra bu son cümleden sonra sakin ama bi o kadar da hızla üstüne dikkat edererek yataktan ayaklarını sallandırarak yatakta dikleşti...

Şûra gözlerini kısıp, başındaki örtüyü biraz geri çekerek

- neeey ben mi geç kalkıyorum ? Ben , ben bi kere odamda oyalanıyorum.

Kısık seste kahkaha atıp gözüm kolumdaki saate gittiğinde 9 buçuğa geliyordu. Kaşlarımı çatarak

- böyle dalaşmaya devam edersek şile'yi gezemeyeceğiz bugün!!!
Şûra gözlerini faltaşı gibi açarak

- vallaha mı ?

Gülerek

- Hee vallaha

Şûra hızla ayağa kalkıp

- şey o zaman ben giyineyim hemen gelirim

Kafamı salladım. Dün aklıma gelenlerle kaşlarımı çatarak

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin