♥ 44.BÖLÜM ♡

7K 350 34
                                    

" Sen ,benim yıllar öncesinden başıma gelen en güzel belaydın "

2Ay sonra {Yazar'dan}

İkili , herzaman ki kahvaltılarını bahçelerinde yapmış ve kahve sefası sürüyorlardı. Adam herzamankinden daha mutlu ve huzurluydu. Çünkü ailesi büyümüştü. Güzeller güzeli kızının ismi HİRA olmuştu adamın. Kadın gülerek , şimdilerde boşta olan karnına koydu elini ve şükür etti Rabbine...
Birden ağlama sesinin gelmesi ile kocasına bakıp

- yavuzum koş , hira ağlıyor.

Yavuz yerinden kalkıp , hızla bahçeden çıkarak hira'nın odasına gitmişti. Şura , telaşla bebeğini beklerken , yavuz elinde bebeği ile görünmüştü bahçe kapısının pervazında.

Hira , aynı annesi gibi huysuzdu. En küçük bir darlıkta , gözleri çeşme ağlıyordu. Şura , tebessüm edip hira'sını kucağına alıp gözlerinin içine baktı. En hayran kalınası şeyse çocuğun gözleri ne annesine çekmişti nede babasına onun gözleri maviye çalıyordu. Şura hayal etti mas mavi uzun kirpikleri olmasını...

Hira , mızmızlanarak annesine yanaşmıştı. Yavuz , kıskanç bir sesle karısına bakıp

- ya hatun acaba biz hira'ya bakıcı mı tutsak ? Başbaşa kalamıyoruz kızımız olandan beri.

Şura gülümseyip

- ee anne baba olmak bazı şeylerden heba etmektir güzel gözlüm.

Yavuz omuz silkti. Oda istiyordu , karısını kollarını altına alıp o saçlarının içinde gezintiye çıkmak ama yaramaz kızları dakka bir ağlıyordu. Şura kucağında uyuyan kızına gülümseyip , yavuza döndüğünde oda tebessüm etmişti. Karısının kucağından kızını alıp tam bahçe'den çıkacakları vakit tekrar ağlama sesi bahçeyi doldurmuştu. Yavuz bu duruma kaşlarını çatıp

- ya hatun bu kızda bir sorun var, insan babasında ağlar mı ? Bu kız benim uyduğunda kucağıma her gelişinde basıyor çığlığı.

Şura kocasının sitemine kahkaha atıp

- öyle deme , güzel gözlüm. Hira normalde hep senin kucağından inmiyor . Sadece , birazcık uyuduğunda anne kucağını rahat buluyor benim kuzum.

Yavuz , omuz silkip kızına trip atarak salıncağa geçip oturdu. Hira o maviye çalan gözlerini babasına dikmişti annesinin kucağında.

- yavuz , hadii. Bak kızımız sana bakıyor.

Yavuz karısının ikazından sonra , gülümseyerek mavişine baktığında hira yarım bir gülüşle kafasını annesinin kucağına gömüp orda sakin kalmaya devam etti.

Yavuz kolundaki saatine bakıp dudağını ısırarak ayağa kalktı.

- hatun ben kaçar bugün toplantım vardı , geç kalmayayım şiödi.
Kadın gülerek anlayışla kafasını sallayarak ,

- tamam güzel gözlüm , hayırlı işler sana. Bende zaten hira'yı yatırıp , çamaşır düreceğim. İşlerim birikti doğumdan sonra.
Yavuz karısının alnını öpüp , bahçeden çıktığında şura'da kızını kolunda sallamaya devam etti.

Söylemeyi unuttum ,nişan doğumdan sonra olmuştu. Hemde bu nişandan dahada güzel ve özel...

Düğünleri yaklaşmıştı sadece... Hemde 4 ay sonra. Şura eşya alma derdine düşerken , bir taraftanda hira'nın küçük olması onu telaşlandırıyordu.

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin