22.BÖLÜM ♡

12K 726 58
                                    

Esselamûn aleyküm ve rahmetllah ve bereketüh arkadaşlar...

Öyle özlersin ki.!!
"Gel" diyemezsin ,
Sadece " beklersin "...!!

ŞÛRA

Gözlerime güneşin o kavurucu ışıkları çaparken , elimi gözlerimin üstüne yerleştirerek temasını kesmeye çalıştım. Yavuz sinirle gözlerime bakarken şirince gülerek tekrar video çekmeye devam etmeye başladım.

- ya şûra'm sende hiç vicdan yok mu ? İnsan kocasını böyle mi cezalandırır!!

Gülmeye devam ederek

- abartma yavuz allah aşkına yaptığında iş olsa keşke , alt tarafı çay topluyosun.

İçimden sinsi sinsi  kötü kadın kahkahası atarak "sen daha dur yavuz efendi ben sana neler yaptırıcam aklın ermiycek  "

- şûra ne değişik değişik gülüyon kendi kendine

Gözlerimi devirerek

- yok bişey hadi bi kere daha bak

Selfi çubuğunu kaldırarak gülmeye başladım. Telefondan sanpchat'i açarak köpek uygulamasını seçip yavuz dürttüm.

-ya yavuz hadi son kez

Yavuz oflayarak

- son

Kafamı salladığımda yavuz kafasını omuzuma getirerek en güzel gülümsemesini yüzüne yerletirerek gülerken bende dilimi çıkararak şebek bir gülümseme yerleştirdim suratıma. Fotoğrafı çektiğimde yavuz gülerek bişeyler mırıldanıp tekrar çay toplamaya devam etmişti.

- uiyyy şûra'm damada iş mu yapturaysun ?

- he babaannecuğum iş yapturayum elu alışsun diye

Babaannem arkasından gelen amcam ile gülerek el salladım.

- he bağa bak bakayum şûram biz sultan yengenlere gidiyuruz

Kafamı sallayarak

- peki babaannem

Babaannemlerin gitmesi ile

- hadi yavuz bizde eve gidelim

Yavuz şirince gülerek

- affettin yani

Kaşlarımı çatarak

- affetmedim daha dur dün bir bugün iki

Yavuz gözlerini devirerek bakarken hızla o anki sinirle önden yürümeye başladım. Aklıma getirmesi sinirlerimi alt üst ederken hüzünlenmem ayrı bir sinirimi bozuyordu.

- ya şûra özür diledim elimi bile sürmedim diyorum  niye bu kadar uzatıyorsun ki ?

Gözlerimi kapatıp

- sus!

Nerden bu konuya gelmiştik ki !!

- niye susucam ben seni bulmuşken kimseye vermem şûra

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin