Selamun aleyküm gencolar. Biliyorum , okul madurlarından bir taneside benim. Motivenizi yüksek tutun , ilk dönem birşey alamayan kardeşlerim bu dönem eminim çalışıp en güzel karneyi benim okuyucularım alacak 😊. Neyse işte bir kesitle geliyorum kitabada. Şimdilik idare ediverin.
Ece ablanın gitmesiyle babaannemle beraber kalmıştık evde
- şura kızım , seni öldürmek isteyen kimdi ?
Dudağımı ısırıp babaanneme baktım.
- ki-kim mi ? Tanımıyorum ki , yüzünü seçemedim.
Babaannem , kaşlarını kaldırarak
- Allah allah , sanki biliyormuşta saklıyormuşsun gibi geldi bana
Koltukta dik oturarak
- yok valla , babaanne bilmiyorum. Bilsem söylemez miyim ?
- söyler misin?
- söylerim tabii aşk olsun babannecim.
Elimdeki tepsiyi alıp mutfağa girdim. Çayları doldururken annemin dediği aklıma geldi.
- ne olursa olsun şura , kimseye simge hanımın kurduğu planı söyleme! Hak herzaman yerini bulur.
Haklıydı , olmuş bitmişti herşey. Bebeğim gitmişti ama olsun , o cennette.
Tebessüm edip, tepsiyi alıp içeri geri döndüm. Babannem çayı alırken tüm ısrarcılığıyla
-eğer gerçekten biliyorsan kızım söyle .
- yok valla dediğim gibi babanne bilmiyorum. Yavuz ilgileniyor onlarla.
- peki. Hele bir ortalık durulsun , ben bulacağım o kişiyi.
Kafamı sallayıp çayımdan bir yudum aldım.
- bak güzel kızım, içinde dışında bir. Hak yolundan belli ki sapmamaya çalışıyorsun. Korkma bir daha kimse sana dokunamaz.
Kafamı sallayıp gülümsedim.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle dikkatler üzerime kesilmişti.
Gönderen : 05*********
Biliyor musun şura ? O kadar safsın ki , etrafındaki kötüleri seçemeyecek kadar da aptalsın. Sinem'in intikamını merak etme ben tamamlayacağım. Kısa süre sonra görüşmek üzere...
Evvet kesit sonu. İlk kesiti beğenmeyen hatta saçma bulan bazı Arkadaşlar varmış. Bende değiştirmeye karar verdim. Düşüncelerinize herzaman saygım sonsuzdur. Ama haddiniz aşmadığınız sürece.. Herneyse herşey için teşekkürler, yorumları herzaman dikkate almışımdır. Alıyorumda. Lütfen kibar , ve hadlerimizi aşmayalım. Sizin yaptığınız " bence " tavır bir yere kadardır. Bunu kişisel anlamayın sakın. Bazı arkadaşlar yorumlarda tartışmaya dönüştürecek şekilde kurguluyorlar. Olsun, diyeceğim şu ki . Bu kitap benim hayallerimle süsleniyor. Herkesin kalbini kırmak istemiyorum ama , lütfen birazcık samimiyetimi suistimal etmeyelim. Saygı ve sevgiyle....
14-kevsr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Spiritual~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...