32.Bölüm ( YENİ SEZON, YENİ YIL )

9K 577 36
                                    

Selamun aleyküm kardeşlerim. Yeni sezon , yeni umutlar... evet bayağı bir zaman sonra karşınızdayım. inşallah beğenirsiniz. İyi okumalar..
شر و يوذ

Yavuz'dan

Gözlerimi yavaşça açtım. Şuan ne yer ne zaman ne de mekan seçemiyordum. En son doktor bişeyler diyordu. Tabi ya doktor...
Hızla yerimden doğrulduğumda koluma aniden batan sancıyla kafamı oraya çevirdim. Serum takılmıştı ve iğne her hareketimde derime sanki oyuyormuşcasına delik açıyordu.

Acıyla inleyip ,boğazımın acımasına aldırmadan son ses bağırdım.

- doktoooor !

Kendime ayrı yeten sinir olurken doktorun son dediğini duymadan yere yığılışıma ayrı gıcık olmuştum. Kapı'nın aniden

açılmasıyla içeri başörtülü bir bayan girdi.

- yavuz bey. Uyanmışsınız , kendinizi nasıl hissediyorsunuz.

Nasıl mı hissediyorum ? Salak , aptal hemde gerizekalı hissediyorum..

- şu kolumdan serum denen zırvıntıyı çıkart !

- hı?

Hemşire şaşkınca bakarken

- sana çıkart dedim be kadın.

Hemşire kaşlarını çatarak

- dokt-

- çı-kar-t

Hemşire uyuşuk adımlarla yanıma gelerek damarımdan iğneyi çıkartıp , akıl tavsiyesi vermeye başladı

- bakın Yavuz bey böyle çıkamazsınız. Yorgun düştünüz. Tekrar bayılabilrsiniz.

- çık .

Kadın oflayıp gözlerini devirerek odadan çıkınca , yataktan kalkıp kenardaki giysi dolabını açtım. İnşallah birisi kıyafet koymuştur. Oh allahım koymuşlar. Hızla giysi dolabından kazağı üzerime geçirip kenarda duran ince hırkamıda giyip odadan çıktım.

Allah'ım nolur bir şey olmamış olsun. Dayanamam...

Kenarda gördüğüm şura'nın doktoru ile seri adımlarla yanına yaklaştım.

- doktor bey ?

Doktor konuştuğu adamdan gözlerini ayırıp bana bakıp kaşlarını kaldırarak

- sen

- şura. Şura'm nasıl?kötü deme doktor(!) Başın sağolsun hiç deme(!)

Doktor tebessüm edip , yanındaki yaşlı adama bakıp

- bu zamanda kaldı mı böyle seven adam?

Sonra bana bakıp

- korkma delikanlı karın iyi . Şuan normal odaya alındı. Tahililleri var onların sonuçlarıno bekliyoruz.

- ne ?

Şuan bacaklarım benden habersiz titriyordu. Gözümün kenarında biriken damla birden yanağımdan akınca silmedim. Daha doğrusu silemedim. Doktor gülerek

- koridorun sonunda. Sağdan üçüncü oda.

Hızla geri dönüp koşarak koridorun sonundaki üçüncü odayı aramaya başladım. En sonunda bulduğumda kapı'nın önünde kapıya bakıp bismillah çekip kapı kulbunu tutup çevirdim.

İçeri adımımı attığımda yarı insan buradaydı. Ve göremiyordum. Kalabalıktan yarimimi göremiyordum.

- yavuz ?

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin