5.BÖLÜM ♡

20.2K 902 26
                                    


                                                   Aşk diyorum azizim hem can yakan
                                                             hemde heyecanlandıran ...

Şûra'dan

Bavulumu hazırlayarak odamın kapısının kenarına koyarak yatağın üstüne oturdum. Bavulu akşamdan hazırlamak güzel oluyordu . Sabah ki yazı halâ aklımdaydı.

Şeydacım o aldığın elbise sana hiç yakışmıyacak haberin olsun .. not : belalın ali !!!!

Aslında bi düşündümde bu iki arkadaşta garipti. Biri öküzlükte rekor kırmış diğeri , hem tatlı hemde belalı :)

Üzerimdeki elbiseyi çıkartıp çilekli pijamalarımı giyerek duvarın köşesindeki masamdaki tarağı alıp saçımdaki tokadan kurtulup taramaya başladım. Saçlarımın uzunluğu belimi aşmıştı.

Saçlarımı tarayarak el kremimi sürerek hemen yatağa girdim ve gözlerimi kapattım. Çünkü yarın yolculuk vardı...

Yavuz'dan

Elimdeki telefonu yatağın üstüne koyup yatağımın kenarındaki komidini açıp içindeki kutuyu çıkardım. Gözlerimin dolmasına izin vermeden kutu'nun tozdan gözükmeyen kapağını açtım. İlk gözüme çarpan sinem ile sarılmış bir fotoğrafım olmuştu. Gözümden akan yaş süzülerek sinem'in dudağına inmişti.

Önüme gelen saçlarımı elimle arkaya katarak sinemin fotoğraftaki yanağını okşamaya başladım.

- sevdiğim...

Tuttuğum nefesimi vererek

- lan ben seni gözümden sakınıyodum gitti bi lanet olasıca araba kıydı sana

Hıçkırıklarım çoğalırken fotoğraf yaşlarımla ıslanmıştı.

- sana çok beziyo be hele gülüşü aynı sen. Sanki bilerek karşılışıyoz , seni getiriyo aklıma...

Derin nefes alıp

- Sanki ölmedin her an eskisi gibi zile basıp ben geldim aşkım diyecek gibi bekliyorum lan...

Kapımın tıklatılması ile gözlerimin yaşını silip

- kimsin !!!

Bağırmam ile babaannemin titreyen sesini duydum.

- o-oğlum b-ben geldim aç kapıyı kuzum

Gözlerimi kapatıp ard arda akan yaşlarımın yolu uzarken ayağa kalkıp kapıyı açtım. Babaannem şaşkın ve bi o kadar korku dolu gözlerini yüzümde gezdirip

- yavuzum noldu sana

Gözyaşlarımı silerek

- yok bişey sultanım

Babaannem kaşlarını çatarak

- bana bak kerata anlat yoksa şurdan şuraya gitmem!!!

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin