Eveeet benim güzel ponçik okuyucularım sezon finaline son bir bölüm kaldı. İyi okumalar.
ŞûraSakince çantamdaki telefonumu çıkartıp arayan kişiye baktığımda abimdi. Gülerek telefonu açıp kulağıma yerleştirdim.
- aa selamunaleyküm abicim
Ses gelmeyince
- abi?
- şûra
Gözlerimi kısarak
- abi ?
Abim kısık nefes alıp verirken telefonda sabırsızlanmaya başlamıştım.
- abii
- şûra
- efendim
- babam
Yavuz beni dinlerken içime bir korku düşmüştü.
- ne oldu babama
- babam.babamı hastaneye kaldırdık
- nee??
Telefon elimden düşerken yavuz kolumu tutup
- şura iyi misin ?
Gözümde sanki akmasını bekleyen iri bir gözyaşı yanağımdan süzülürken
- yavuz...
- efendim gülüm
-babam. Babamı hastaneye ka-kaldırmışlar
Yavuz 'ne' derken hızla benide kendi ile beraber ayağa kaldırmış sürüklüyordu çıkışa doğru. Benim ama tek yaptığım ağlamaktı...
Arabaya binmem ile yavuz'un gaza basması bir olmuştu.
- alo. Alo ferit hangi hastane? Tamam. Tamam biliyorum.
Yavuz telefonu kapatıp , bana bakarak
- iyi olucak gülüm. Görürsün bişeyi yoktur babamın.
Ben ağlarken , yavuz dahada gaza basıyordu. N'olur Allahım babama bişey olmasın!! İçimden dua ederken ani bir frenle yvuz hızla arabadan inerken bende arkasından inerek hastanenin içinde koşmaya başladık.
Hastalarla görevli olan yere gelmemiz ile gözlerimi silerek
- mehmet aydın??
Görevli ilkten anlamasada sonrasında kaşlarını kaldırarak
- ameliyata alındı hanımefendi. İkinci katta sol köşedeki ameliyathane!
Yavuz elimden tutarak beni asansöre bindirirken hala ağlıyordum.
-bişey olmasın allahım
Asansör durunca hızla dışarı çıkarak sola döndüm. Annem, şeyda,abim ve şeydanın ailesi vardı.
- abi
Bağırmam ile abim kırmızı buğulu gözlerle bana bakması bir olmuştu. Benimde onla beraber gözümden yaş akmıştı. Koşarak ona sarılmam ile abim elini sırtıma çıkartıp sımsıkı bana sarılmıştı.
- şura
- şişt, iyi olucak babam
Annemede sarılmam ile yavuz beni kendine çekip koltuğa oturttu.
Akrep yelkovanı kovalarken iki saat geçmişti babamın amliyata girmesinden.
Nihayet ameliyat kapısının önünden doktor çıkınca yerimizden kalkarak hızla yanına toplaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Spiritual~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...