16.BÖLÜM ♡

11.7K 672 72
                                    

Allah Gaziantepteki hastalara şifa, vefat edenlerin ailelerine baş sağlığı ve sabırlıklar versin !!

Amin...

Genç adam kapıyı açmaya gittiğinde kadın derin bir nefes alıp hızlıca dışarı verdi.

Şimdi iyi ki kapı çalmış diyor içinden yoksa ne diycekti. Seni seviyorum mu ? Hah kesin güler geçerdi adam. Söz konu yavuz olunca !! Ama artık oda bir karar almıştı bu yola hisleri ile çıkmayacaktı!! O nasıl sevmiyorsa kadında onu sevmiyecekti!!

1 sene sonra zaten bitiyordu herşey! Kadın içinden vazgeç gönül  demişti. Sahi vazgeçer miydi gönül ??

Kadın git gide yavuzu merak etmişti. Yavuz da nereye gittiyse. Yoksa ilk günden kadın'ın dırdırına dayanamayıp bırakıp gitti mi ?  Kendi kendine konuşurken ayakları habersizce mutfak kapısına doğru ilerliyordu.

Genç adam karşısında gördüğü ile ikinci şok yaşıyordu bugün. Karşısında tüm asaleti ile sevdiği kadın duruyordu.  Genç adam tekrar hayâl olmasından korkarak iki kere gözlerini kırpıştırdı. Neye yarasın sapa sağlam sinem duruyordu karşısında.

Kimden nasıl bulmuştu burayı kimse ona vermezdi ki buranın adresini !! İçlerinde köstebek vardı ama kim ?

Sinem karşısındaki sevdiği adama gülerek bi adım attı.

-sevgilim  işte çıktı ilk söz

Adam da bir adım atarak aralarndaki mesafeyi bir adıma indirmişlerdi.

Adam elini kaldırarak karşısındaki namahremin yanağına koyarak hayâl mi ?gerçek mi ? Diye kontrol etti. İşte gerçekti herşey genç adamın sevdiği geri dönmüştü ama tüm yalanları ile.

Kadın olanları izlerken , yavuz'un her hareketin'den de korkuyordu. Aklındaki deli sorular ile mutfak masasına oturdu.

- se-sen ö-ölmemiş miydin?

yavuz'un hayret ve üzüntü dolu çıkan sesi ile kadın'ın içten içe acıyordu kalbi !!!

Kadın'ın burnuna kötü kokular geliyordu. Yoksa ocaktaki çorba!!!

Adam ise iki arada bi derede kalmıştı. Bir yana gitse karısı,diğer yana gitse ise kötü bir yalan !! 

Kadın burnunu kıvırıp oturduğu yerden kalktı. Koku yanık kokusuna benziyordu. Kafasını etrafa çevirirken ocağa kaydı gözü , dudağını ısırarak hızla ocağı kapatarak , tencereyi aldığı birlik suya tuttu. Kadın şuan dokunsan ağlayacaktı. O nelerle uğraşıyordu içerde adam ise sevdiği kadın ile hasret gideriyordu.

gözünden damla akarken , sinirle

- yavuzzzzz!! 😳

Adam içeriden ismini bağırması ile kapıda hesap sorduğu eski sevgilisine bakıp

- yarın ! Yarın bunların hepsini konuşacağız !!

Şoktan çıkmıştı artık sevgilisi hayattaydı. Sinem kafasını sallayarak koluna taktığı çantasından bir kart çıkararak

- burda benim numaram var kaydedersin sevigilim !!

Yavuz kafasını sallayıp sinem'in çıkması ile kapıyı kapatarak hızla hatta koşarak sahte karısının yanına girdi mutfağa !!

Yavuz gördüğü manzara ile gülesi gelsede dudaklarını birbirine kilitkeyip yavaşça

- şûra ?

Kadın özene bözene giydiği mavi elbisesi şimdi siyah lekeler ile doluydu. Kadın karşısında gördüğü kocası ile kaşlarını çatarak elindeki bulaşık süngerini kocasına doğru göstererek 

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin