Kimi ruhlar evvelden aşinadır birbirine...🌹ŞURA'DAN
~~Bütün kızlar gülerek odaya geçtik. Tabii ki herzaman ki Yavuz yine kolay kolay izin vermese de ikna etmiştik. İstanbula gelmiş hep beraber Azime babaannemin evinde kalıyorduk. Adamlar bir oda da kadınlar bir oda da duracaktık.
Şeyda gülerek ellerinde ki çitos, çikolata vs... bir sürü şeyi eline doldurmuş terasa getirmişti yanımıza.
Ece Abla herzaman ki heyecanı ile
- yarın kınam var ya inanamıyorum.
Bize gına gelmiş gibi gözlerimizi devirip
- evet senin kınan var ve evleniyorsun artık !
- ya şura biz ne giyeceğiz yarın ?
Gülerek dudak büzdüm
- bizim Yavuzla hazır ama göstermem.
Şeyda cıkcıklayıp
- aman göster.
Ece abla gülüp ,
- 7 de kuaföre gideceğiz demi
Kafamı salladım. Bende heyecanlıydım. Ne de olsa abim evlenecekti.
- ben yarın kuaförden direkt abimlerin yanına geçerim. Oğlan tarafıyım ne de olsa.
Şeyda da gülerek
- bendee
Ece abla dudak büzüp
- ama nedeeen
Hep beraber gülerken artık uykumuzun geldiğini anlayarak odaya geçtik ve boydan boya yerdeki yatağa serildik.
- herkese hayırlı geceler🌹
~~~
Kuaförden elbisemin ucunu tutup kapıda bekleyen kocacığımın yanına çıktım. Yavuz gözlerini telefonundan ayırıp bana bakması ile güldüm.
Yavuz ilkten kaşlarını çatsada sonradan tebessüm etmişti.
- bu ne güzellik Şura hanım!
Ben gülerken
Hızla elini belime dolayıp kulağıma eğilerek
- beni kendine tekrardan aşık ettiğin için teşekkür ederim.
Bende gülümseyip
- iyi ki sen❤
- asıl iyi ki sen💙
Gülümseyip hızla önden giderek kapımı açmasıyla gülerek yerime oturdum. Yavuza dikketlice baktığımda lacıvert takım elbisesi giymişti. Saçlarını sanki kuaföre gitmemiş gibi dağınık bırakmıştı.
Yavuz arabaya binerek hızla abimlerin yanına sürdü.
- hira nerde ?
-şeyda bakıyor
- iyi ki şeydayla aynı saat almadık randevuları.
Yavuz gülerek kafasını sallaması ile bende gülmüştüm.
- akşam size kız tarafı olarak güzel bir sunum yapacağız.
Yavuz gülerek söylemesi ile
- ne gibi bir sunum
Yavuz omuz silkip 😜
- bilmem ki sürpriz
-yaa söylee
-akşamı bekle
Afladım. Sabretmekten başka hiç bir şey gelmiyordu elimden. Akşama ne kalmıştı ki sanki...😀😀
Evett kısa bir alıntı ile geldim. Sizleri çook özlediğimi bilmenizi isterim. Biraz hasretlik çektik ama sonunda kavuştuk😁
Bölüm ilerki zamanlar da gelir inşAllah şimdilik kısa bir alıntı yaptım sizin için.Yıldızları parlatmayı unutmayın ve yorumlarınızı bekliyorum canlar...
İyi ki sizler canım okurlarım...💙❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Espiritual~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...