♡EVİMİN NEŞESİ ♥

8K 327 34
                                    


Bize kötü bir son yakışmaz ! Biz kendi masalımızın en güzel sonuyuz...

Yavuz'dan... 2haftasonra

Elimi bavuldaki gömleklerin üzerinden geçirip , surstımı buruşturup halâ giysi dolabın önünde eşya koymaya çalışan cadı karıma baktım. Hira'yı uyutmuş , bana hala tişört ve gömlek çıkartıyordu.

- heh güzel gözlüm , bunlarda son. Ayakkabılarınıda koy küçük bavula. Postallarınla spor ayakkabılarını. Yağmurludur oralar,üşürsün diye beş tanede hırka koydum. İki tanede ceket. Yeter onlar sana.

Dudağımı ısırıp , şura'nın dediklerini algılamaya çalıştım.
Merakıma yenik düşüp , gözlerimi kısarak

- ee bitanem , senin bavulun nerde ?

Şura , sinsice gülümseyip kapıyı işaret ettiğinde gözlerimi kapıya çevirmemle büyütmem bir olmuştu.

3 bavul vardı. Kaşlarımı kaldırıp , şaşkınlıkla şuraya dönerek

- b-bu bunların hepsi Rize'ye mı gidecek?

Şura gülümseyip kafasını salladı.

- aynen aşkım , birde hira'nın bavulu var iki tane. Bebişim çok kusuyo o yüzden.

Elimi şaşkınlıkla saçlarımın içine atıp

- yavff karıcım , biz bunlarımı taşıyacağız yoksa gezecek miyiz?

Şura gözlerini devirip

- onca koruman var kapı'nın önünde heykel gibi dikileceklerine onlarda gelsin. Hem bavul taşırlar hemde mis gibi karadeniz kokusu alırlar...

Kaşlarımı çatıp ,

- güzel gözlüm , biz uçağa biletlerimizi ayırttırdık. Onlara şimdi bilet nasıl bulacağız acaba ?

Şura dudağını ısırıp

- ayy ben orasını düşünemedim.

Oflayarak ,

- bitanem , çıkar şu yarı kıyafeti. Alt tarafı 1 hafta duracağız.

Şura zar zor kıyafetlerden yarsını boşaltmış ve bavul sayısı 3'e düşmüştü.

Hira'nın uyanması ile şura hira'nın yanına bense yarın rize'ye gideceğimiz için kalan iki evrağı imzalamak için çalışma odama geçmiştim.

İyi kötü şuray'la bir yılımızı geride bırakmıştık. Şöyle bir ilk zamanları aklıma getirdiğimde ne komiktik. Birbirimizden nefret ediyorduk. Ama o kadar güzel , o kadar narin bir şiir kadar güzel olması insanın aklını karışırıyordu. Hele evlendikten sonra , bilmeden ona çekiliyordum.

Sinemi sevmediğimi onu sevdiğimde anlamıştım. Sinem eğlenilecek kadın , ŞURA ise EVLENİLECEK kadınmış o zaman anladım. Ağlaması ayrı güzel gülmesi ise ölümdü.

En güzel günlerimin en güzel karakteriydi. Birde aşkımızın en güzel yanı gelmişti dünyaya. Aynı annesi gibi , cadı ve şımarıktı. Gözlerinin rengi gittikçe belli olurken , aynı annesine benzemeye başlamıştı. Kirpikleri ve saçı uzun ve gürdü. Bana benzeyen yanı ise uzun boylu olacağıydı. En güzel yanıda bana benziyordu 😂😂😂...

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin