33.Bölüm ♡

8.2K 546 65
                                    

İyi okumalar...

evet bayım,
kuşları severim
ve siz benim gökyüzümsünüz...

Yanağımda hisettiğim elle hızla gözlerimi açtım. Karşımda bir adet yavuz duruyordu. Kaşlarımı kaldırıp , gözlerimi kapattım.

- yavuzzz

- efendiiimmm

Sessizce yatakta gerinip , sağa çevirdim kafamı.

- ben biraz daha uyusam

Ses gelmeyince , kaşlarımı kaldrıp göz kapaklarımı açarak etrafa baktım.

Kimsecikler yoktu.

- yavuz

- efendim aşkım

Giyinme odasından yavuzun çıkması ile şöyle bir süzdüm baştan aşağıya.

Takım elbisenin içinde herzaman ki gibi fiziğini koruyordu.

- nereye böyle

Yavuz kaşlarını çatıp ,düşünür gibi yaparak 

- ımmm bildiğim kadarıyla benim holdingim var. Ve ben bunu tam bir aydır geçiştiriyorum.

- peki. Kalkıyım ben sana birşeyler hazırlayayım.

Yavuz cıklayıp

- yok bitanem ben birşeyler atıştırdım.

Kafamı sallayıp, yataktan kalkıp saate baktım. 8:50

-nee!eyvah bugün azime babanne ile ece ablalar çaya gelicekti.

- şura bitanem 1 hafta geçti dikişlerin iyi olabilr ama kendşni yorma böyle

Hızla saçımı yukarıdan toplayıp , altımdaki gecelikleri çıkarmadan. Yavuzu takmayaral Odadan çıkarak merdivenleri , hızla inerek salonun ortasında durdum. Etrafta , sadece yavuzun dergilerinden başka hiçbişey yoktu(!) Hızla masanın üzerindeki dergileri tv ünitesinin kenarına dizerek , bu kattaki banyoya girerek gereken hijyenik malzemeleri alıp tekrar salona geçtim. Tv ünitesinin , masaların ve koltukların kenarlarının tozlarını alıp hızla tekrar banyoya geri götürüp mutfağa girdim.

Dün hazırladığım listeyi buz dolabına asarak şöyle bir göz gezdirdim.

*çikolatalı toplar.

*geleneksel kısırımız

*mercimek köftesi

*rus salatası

Liste bence bu kadarlıkla doyumluk olacaktı. Gülerek kenardaki askılıktan mutfak önlüğümü takıp tezgahın karşısına geçtim. Bütün malzemeleri kenara yığarak yemekleri yapmaya bşladım.
Büyük bir çabanın ardından herşey hazırdı. Ocağa çayı koyup hızla yukarı kata odama çıkmak için mutfaktan ayrıldım.
Odaya girdiğimde hızla giysi odasına girerek kıyafetlerime göz gezdirmeye başladım.

Pudra rengi uçuş uçuş olan elbiseyi üzerime geçirip , buz mavisi eşarp takıp  giysi odasından çıktım. Ayakkabı olarak siyah babetlerşmi giyerek odadan çıktım.

Mutfaktan gelen fokurdama sesi ile çayın kaynadığını anladığımda mutfağa girerek çayın altını kapattım. Zilin sesi duyulması ile kapıyı açtım. Katşımda herzaman ki  zarifliği ile ece abla ve tonton babaannem vardı.

- hoşgeldiniz.

- oyy şuram hoşbulduk. Hava soğuk geç içeri geç üşütme kendşni.

Gülerek

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin