28.BÖLÜM ♡

10.3K 645 101
                                    

Selamunaleyküm geç ve bir okadarda pratikçe yazılmış
bölümle karşınızdayım iyi okumalar!
Ve karşınızda sinem !

Yavuz'dan

Hani bazen doğup büğüdüğün yerden ayrılmak zorunda kalırsın.kalbin hep orada kalır.  Aynı duyguyu şuan iliklerime kadar yaşıyordum.

Omuzumun üstünden kafamı çevirip Ece ablam'ın şûra'yı dışarı çıkarmasını izledim. Onların çıkmasıyla eski halime bürünüp kaşlarımı çatarak sinem'e çevirdim soğuk bakışlarımı.

O benim aksime sırıtıyordu. Yolunmuş saçlarını omuzunun üstünden ittirip bana bakmaya devam etti.

- Beni sevdiğini biliyordum yavuzcum

- KES ZIRVALAMAYI !  Sana iki soru sorucam ve en iyi şekilde cevaplayacaksın! Eğer bi şüphe duyarsam nasıl bir yıl önce öldü sandığımızda nerelerde sürttüysen o cehennemine geri döneceksin!

Sesim'in sert ve kesintisiz çıkması ile kendimle gurur duyorum.

Sinem'in yüz ifadesi biraz korkmuşa benziyordu ama bunu bozuntuya vermemeye dikkat ederek sahte bişekilde dudak büzerek

- aa. Aşk olsun ama yavuz! Ben sana ne zaman şüphe duyduracak şeyler yaptım.

Gözlerimi devirip

- ne zaman mı ? Söyleyeyim mi ?

- ah tabi ki bitanem !

O gün aklıma gelince kaşlarım daha çok çatılmıştı. Gözlerşmi sinem'e dikip

- benim düğünümde bir an ortaya çıkman bence bir şüphe duyucak derecede
önemli !!

Sinem kaşlarını çatmıştı. Ben aldığım tepki ile sırıtarak

- tamda tahmin ettiğim gibi ! Neyse. Bunları sonra uzunca tartışırız. İlk soruma hazır mısın?

Sinem sessizce kafasını sallamasıyla memnunmuşcasına gülerek kenaraki boş sandalyeye oturarak

- güzeeel. İlk sorum. Beni o kadar çok severken, tabi ben buna şuan inanmıyorum ama neyse , kimin için beni bırakıp ölü numaraları yaptın?

Sinem boğazında bişey kalmış gibi yutkunup

- hi-hiç kimse i-için yapmadım. O an öyle gerekiyordu.

Kafamı iki yana sallayarak sırıttım.

- o kadar seni severken öyle mi gerekti?

Sinem hızla kafasını sallamasıyla. Cıklayarak

- işte neden şûra'yı sevdiğime seviniyorum biliyomusun? Çünkü o sen gibi değil bana sadık bir kadın !

Sinem gözlerime dolu dolu bakarken gözlerimi kaçırıp

- ikinci sorum. Neden şûra'nın babası ile konuştun? Amacın ne ?

- bir amacım yok. Sadece. Sadece iş gerekiyordur diye şey etmiştim.

- hiç şey etme sinem! Sen bana ve benim çevreme zarar vermekten ve kendinden tiksindirmekten başka bişey yapmıyorsun!

Sinem biraz duraksayıp

- sen benim tanıdığım yavuz değilsin ! Sen.sen değişmişsin. Beni her gece arayıp sesimi duymadan uyan o adam değilsin artık. Benim sevdiğim gibi saçlarını yana yatırmıyorsun. O. O adam nerede yavuz? Nereye koydun o adamı ?

Seslice yutkunup

- nerde mi ? Çoktan senin öldüğün gün o adamda öldü be sinem !

Hızla sandalyeden kalkıp odadan çıktım. Çıkışa geldiğimde ablam ile şûra'yı arabada beni beklerken gördüm. Şûra'ya baktığımda dalgınca camda dışarıya bakıyordu. Tebessüm ettiğimde gözlerimiz buluştuğunda o hemen gözlerini kaçırıp ablama bakmaya başladı.

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin