Selamun aleyküm şûya ailesi. Bölümüm sizlerle inşallah beğenirsiniz. İyi okumalar.
Annelik yeryüzünde bir kadının elde edebileceği
En yüce mertebedir...Şûra'dan
Kafamı hızla yavuza çevirmemle daha az önceki ağlamaktan kızaran gözlerim şimdi şaşkınlıkla büyüyordu. Gözlerinin içine bakmamla dudağımı ısırmam bir oldu. Yavuz baba olmak istiyordu. Ama ben... Yani bilmiyorum... Ben korkarım bakamam o minicik yavruya. Daha kendime bakamazken hayır !!
Gözlerimi kapatıp hızla açarak yattığım yerden doğrulup, hızla yataktan çıkarak açık olan balkona girerek ,kenardaki salıncağa oturup kafamı göğe kaldırdım. Neyden kaçıyordum ? Ve neden kaçıyordum? Bende bilmiyordum ama korkuyordum.
Geriye yaslanıp gözlerimi kapattım. Hayâl kurmaya başladım. İçinde Yavuz , ben ve küçük bir bebek... Ellerinde küçücük eldivenler. Üzerinde pembe bir zıbın, minicik ağızında bir emzik masumca babasına bakıyordu. Ben ise onları izliyorum ve Allaha şükür ediyorum böyle iki bir nimete sahip olduğum için. Ama ben bu masum bebeğe bakamam ki kolunu bacağını kırarım kesin!
- kadınım
Yavuz'un sesi ile gözlerimi açıp yanımda oturmuş adama benim adamıma bakıp ağlayarak hızla boynuna doladım kollarımı.
- yavuz.ben.ben kötü bir anne olurum.bakamam o yavruya, tutamam hatta !
Yavuzun boynunda ağlarken o ise sırtımı sıvazlayıp sessizce beni dinliyordu.
- sen baba olmak istiyorsun demi
Ağlamaya devam ederken o ise
- şişt ben baba olmak istiyorum ama sen anne olmak isteyene kadar bende baba olmak istemiyorum!!
Göz yaşlarımın arasından tebessüm ederek yavuz'dan ayrıldım. Yanağına uzun ve sulu bir öpücük kondurarak
- şükretmeme sebepsin be adam !
Yavuz gözlerini kısarak en içten şekilde gülerek
- sende benim dualarıma sebepsin be kadın.
Yavuz ile beraber sarılarak içeri girdik.
- sen yatakoy ben bi lavaboya gideyim
Yavuz yatağa geçerken hızla lavaboya girerek kapıyı kapattım. Çeşmeyi açarak elimi yüzümü yıkayıp kapattım. Aynadaki görüntüm içler acısıydı. Gözlerimin altı kızarık , dudaklarım ise kurumuş ve uçuk çıkmıştı kenarda küçücük. Görüntüme kaşlarımı çatıp lavabodan çıkıp başımdaki örtüyü kenara atarak yatağa girdim.
Kolumu yavuz'un beline sardığımda beni kendisine doğru çekmesiyle göğüsüne tam kalp hizasına yatırmıştı beni. Kulağımda sayısız bir melodi , kollarımın arasında ise benim adamım.
- şûra
- hı ?
- şarkı söyle bakıyım sesin güzel mi bir dinleyeyim tamda kollarımdayken!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)
Spiritual~ spiritüeller de 1.sıradayız.... Yavuz aşkı simgelesede aşka inanmayan ve evliliğe inanmayan bi adamdı. En büyük nedenide ablasının boşanmasıydı. Şûra saf ve temizliği simgeliyordu. Gözünden haramı sakınan bi tertemiz genç kızdı. Hayali her genç...