SEZON FİNALİ ♥

9.9K 565 90
                                    

Eveet arkadaşlar sezon finali geldi çattı. Nasıl bir konuşma yapacağımı hiç bilmiyorum , ama sizin ne kadar iyi yürekli olduğunuzu biliyorum Allaha şükürler olsu ki... Bazen iyi veya kötü yorumlar yapsanızda bazı dediklerinizde haklıydınız. Amma velakin bazen darılmıyor değildim.
Hep beni teselli eden canlarım semra_klc,24hazal,BintAksa,sumeyyecoruhlu ve okuresranur hepinizden Allah razı olsun.. Aslında bunlarla bitmiyo büssürü insan var yazdığım yazamadığım hepinizden Allah razı olsun. Neyse iki aylık tatilimiz var. Bu tatilde benim sınavlarım var maalesef nasıl tatilse artık:((
Neyse bir yazar tavsiyesi, bizi unutmayın vede hep kendinize iyi gelen kitapları okuyun.

İyi okumalar..

Yalnızlığın ne kadar kötü olduğunu biliyordu herkes. Yalnızdı adam... Korkuyordu neyden korktuğunu bilmeden. Sevdasına mı ağlıyordu yoksa bebeğine mi ? Bilmiyordu işte neye ağladığını...
Gözünden düşen yaşı yavaşça silip duvarda duruşunu bozmadan yavaşça sürtünerek yere oturdu. Koridorun dört köşesinde şeyda, ece ve diğer insanlar vardı.
Ya onlara bişey olursa diye düşündü birden... Bu. Bu başkaydı. Sinemdeki gibi değil di bu , canının içinden canı gidiyordu adam'ın. Kimin, neden böyle bir canilik yaptığı belli değildi.

Gözünün önüne köydeki olaylar geldi birden. ilk bu benim sözlüm dediği an. Ne kadar heyecanlıydı o gün kadın. Adam ise değişiyordu o gün. Gözünden tekrar iki damla yaş düştü adam'ın. Ameliyathane önünde beklemekten ölmüştü adam.  Gülten hanım neye yanacağına şaşmıştı. Bir tarafta eşi, yoldaşı diğer tarafta prensesi canının cananı...

Adam sessizce ağlarken fısıldıyarak ' geri gel bana gülüm , solmasın bu adam sensiz' diye geçirdi. İçten içe bitiyordu adam. Ameliyathane'nin kapısı açılması ile doktor elinde maskesiyle gözüktü kenarda. Adam birden ayağa kalkıp geçti karşısına doktorun

- nasıl durumu ? İyi mi ? Bişey de doktor!!

- sakin olun beyfendi. Yakınların hepsi burada mı ?

Adam usulca kafasını sallamasıyla , doktor vücudunu dikleştirip üzgünce

- nasıl anlatsam bilemiyorum.

- başla bir yerinden doktor!

- bize gelirken iç kanaması vardı. İç kanamayı durduk ama.

- evet doktor aması ne?

- şey. Maalesef bebeğinizi kurtaramadık. Şûra hanımın kalbe iki kere durdu. Elimizden geleni yaptık Gerisi Allah'ın takdirine kalmış. Geçmiş olsun,

Doktorun gitmesi ile ameliyathane'nin kapısında sedye üzerinde 'gülü'gözüktü. Yüzü solgundu , gözlerinin altında morluklar vardı kadının. Yolcu gibi duruyordu kadın. Adam sevdiceğinin ardından yere oturup çocuk gibi hıçkırarak ağlamaya başladı. Canının cananı gitmişti. Bebekleri artık yoktu...

Yoğun bakıma alınan kadın ile adam nöbetşne yoğun bakım camının önünde devam ediyordu. Şeyda dostu için ağlarken, ece yengesi için ağlıyordu. Peki ferit neredeydi? Kardeşi bu durumdayken.

Kadın yorgundu. Canı acıyordu. Kanadı kırık kuştu o. Adam 'gel diyordu' onu umursamıyor halâ ölmek için cebelleşiyordu.

Adam kadınına bakıp sayısız söylediği cümleleri kurdu tekrardan ' geri gel bana gülüm. Solmasın bu adam sensiz' Solacaktı adam git gide.
#################

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin