42.BÖLÜM ♥♥

6.1K 364 27
                                    

♡♡♥♡
Sevdanı bulmak , yıllar sürdü.
Hoşgeldin gönlüme , kaderim güldü...
♥♥♡♥

Yavaşça elimi büyüyen karnıma götürdüm. 7 ayı zorluklarla arkamda bırakmış ve artık heyecanla 2 ayın çabucak geçmesini bekliyorduk. Yavuz her akşam eve gelirken elinde bir poşet eşya ile kızına süpriz yaparken , ben bazen trip atarak kendimede birşeyler aldırıyordum oda zorla!!
Ve yarın , büyük bir süprizle ECE ablayı abime istemeye gidecektik.
Hayır yani ne ara sevdin sen bu kızı ?
Birazcık görümceliğimi göstermek için erkenden annemlerin evine gelmiştim. Telefonumun çalması ile çamaşırları olduğu gibi bırakıp hızla mutfak masasının üzerinden telefonumu alıp ekrana bakıp açtım.

-  hatun

Yavuzun sesi ile gülümseyip

- paşam

- seni özledim ...

- ama daha yarım saat önce beraberdik.

- olsun , bu da bir rekor ben senden beş dakika ayrı kalıyor muyum hatun ?

Cıklayıp , alayla

- bizim göbek bağlarımız bir kesildi herhalde kocacım.

Telefonda , gülme sesi gelince gözlerimi kapatıp sadece onun o güzel gülüşünü dinledim.

- belli ki birileride çok özlemiş !

- yani, evet . Yaa acaba eve mi gelsem ?

- gerçekten mi ? O kadar ısrar ettin gitmek için , şimdi gelicek misin ?

Gülerek

- şaka , yavuzcum 2 gün buradayım. Sensiz biraz kafa dinleyeyim.

- ya gülüm , bende öyle düşünmüştüm. Ali ile biraz şehirdışına çıkalım dedik.

Sinirle

- bana bak yavuz , o güzel gözlerini oyar ali' ye veririm onunla gider anca. Bu ne be , böyle kafa mı dağıtılır ? Anca bacakların dağılır , yorulmaktan gezmekten!

Yavuz gülerek

- hatun şaka yapmıştım ama 

- yok öyle paşam , böyle şaka mı olur hiç ?

- yaa ben sensiz uyuyamam

Söylediği şeyle gülümseyip , yumuşarken

- birazcık sabret.

- eh peki , sabredeceğiz artık.

- yarın güzel giyin , takım elbise giy. Hatta ben askılıktan çıkartıp kapının arkasına astığım takım elbiseyi giy bende ona göre elbise giyeceğim

- tamam gülüm. Kendine iyi bak , gece üşürsün iyi ört üstünü. Burası gibi sıcak değildir oraları. Güzel ört o güzel bedenini.

Gözlerimi devirip

- abartma kocacım , Allaha şükür aynı yerde yaşıyoruz orası sıcak olurken burası nasıl soğuk olabilir ?

EVİMİN NEŞESİ♡ (DÜZENLENİYOR...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin