1.Bölüm

10.8K 553 25
                                    

Düzenlenmiştir. Sizden bol yorum bekliyorum lütfen.
•.•.•.•.

Yavuzdan;

Bu gün günlerden salıydı ve akşama derbi vardı. Akşam babamla birlikte izleyecektik. Her zaman ki gibi kazanan takım kaybettiğine dediğini yaptıracaktı. Annem bu halimize çok kızıyordu. Zaten annem ve babam hiç anlaşamazlardı o ayrı mesele.

Akşama derbi olduğu için yiyecek içecek şeyler alsam iyi olacaktı hazırlanıp evden çıktım. Arabama binip benim en yakın arkadaşım Ömer'i aradım tabiki o da gelirdi her zaman.

"Ömer akşam derbi var gelirsin bize"

"Ha evet abi , sen nerdesin?"

"Akşama yiyecek içecek almaya gidiyorum"

"Ee benide al ondan sonra size geçeriz"

"Kendin gelemiyon mu olum?"

"Ya abi hadi be of"

"Tamam tamam evden alırım seni beş dakikaya"

Diyip kapattım telefonu. Ömerin evine doğru sürdüm arabamı. Beş dakikalık yolun ardından Ömer hazır şekilde bekliyordu. Sağ tarafımdaki koltuğa oturdu.

"Ee abi yine baban da var dimi"

"Evet"

"Annen Aylin Teyzem de var haliyle"

"Evet de noldu Ömer?"

"Geçen seferki geldiğimde annen baban birbirine girdi hatırlatırım o yüzden"

"Ha onu diyorsun sen boşver onlar hep öyle"

"İyi bakalım"

Yol boyu sessizlikle ilerledik. Büyük avm nin otoparkına arabamı parkedip içeri girdik. Önce yiyecek ve içeceklerimizi hallettikten sonra tabiki taraftar formaları şapkaları vb. şeyler aldık.

Tekrar arabaya bindik ve bizim eve doğru ilerledik. Ha birde bizim takım kaybederse Ömer ve Ben babamın dediğini yapıyorduk. Onlar kaybederse Babam bizim dediğimizi yapıyordu her zaman ki gibi. Her zaman ki gibi iddiaya girecektik.

Eve geldiğimizde ben indim poşetleri aldım bizim Ömer akıllısı daha orda dikiliyor.

"Lan olum yürüsene!"

"Abi valla annen evde olmasın bak ya "

"Ömer saçmala ma yürü hadi!"

Dedim sinirle . Annem ve babam kavga ettiklerinde pek hoş bir ortam olmadığı için  gelmek istemiyordu ama birde beni düşünün. Neyse eve girdim elimdekileri derbiyi izleyeceğimiz odanın sehpasına bıraktım. Evde kimse yoktu.

***

Elif'ten;

Bu gün dersim çok fazlaydı malum avukatlık okuyunca dersler baya bi ağır ama yarın son dersler boş dinlenirim biraz. Ha birde keman kurslarım var. Hocayı değiştireceklermiş de ne zamandır kurs saatlerimiz aksıyor.

Sabah erkenden okula hazırlanıp çıktım. Her zaman ki gibi canım arkadaşım Nisa yı bekliyordum. Evlerimiz karşı karşıya olduğu için kendi kapımızda beklemeyi tercih ettim.  Şimdi Nisa nın annesi Nermin teyzenin oğlu Kemal 'i övmesini dinleyemeyecektim.

Karşıdan gelen Nisa ya baktım çok şükür gelebilmişti. Uyuşuk süslü arkadaşım benim.

"Kök saldım canım sağol.."

"Yaaa napim abim lafa tuttu"

"Ayy.! Tamam tamam neyse gidelim"

"Gidelim ya akşam maç mı ne varmış arkadaşlarını çağıracakmış da birde salak seni soruyor bana annemde ayrı dert seni övüyor, öyle işte aralarından anca gelebildim."

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin