5.Bölüm

4.5K 347 21
                                    

Elif 'ten:

"Ee Elif var mısın evcilik oyununa?"

Bu cümle kafamda dönüp duruyordu. Zaten kabul etmek zorundaydım. Düpedüz beni tehdit etmişti. Aff Allahım sen yardım et!

"Herşey konuştuğumuz gibi ailemi senden korumak için EVET "

Dedim doğru olan karar buydu sanırım. Herkes mutluydu ben hariç nasıl olacaktı bilmiyorum korkuyorum. Herşeyden bundan sonraki olacaklardan.

"Elif sen şimdi hazırlan ailemle tanışalım"

"Bu kadar çabuk mu?"

"Evet zaten saçma bir oyun hadi hazırlanda çıkalım"

Onu onaylayıp odama çıktım giyinmek için. Yine mevlana model mor eteğimi giyidim üzerine beyaz gömlek ve uygun bir şal ve tabiki dolgu topuk ayakkabım. Hazırdım. Güzeldim.

Yavuz' dan :

"Kemal madem bende size dairenin anahtarlarını vereyim, adres tarif ettiğim gibi"

Diyip iki anahtarıda verdim. Bizim kalacağımız yer Ömer benim eskiden kaldığımız yer, Eliflerin kalacağı yerde benim yeni aldığım daireydi. Ben bunları düşünürken benim müstakbel eşim indi.

"Tam bana yakışır bir gelin adayı olmuşsun"

"Tom bono yokoşor bor golon odoyo olmoşson"

Diye beni taklit etti. Bu kız gerçekten çok komikti.  Sonra Biz benim arabama bindik. Sahi bunun ailesi neredeydi? Sorsam iyi olacaktı.

"Ee ailen nerde Elif evde göremedim de"

"İşleri çıkmış bir teyzeme gitmişler yarın gelecekler"

"Hım yalnızsın yani."

"Yavuz..! Nisa vardı benimle"

Yol boyunca sesizdi. Nasıl durduysa sesizce hayret edilecek durumdu. Hem kızdıracak bişey yapmamıştım aslında sadece sormak içindi. Ama yanlış anladı. İyi her neyse şimdi annem ve babamın vereceği tepkiyi bir hayli merak ediyordum.

"Ben seni ailemle tanıştıracağım ya sen ne yapacaksın bayan asi?"

"Hah! Sormak aklına gelmiş ukala egoist mimar Yavuz!"

"Bir nefes al ya ne bu böyle genç yaşta ölür gidersin benden söylemesi,"

"Çok biliyorsun sen, neyse bilmiyorum aileme nasıl söyleyeceğimi"

"Hım eve giderken düşünürüz o halde"

Beni sadece başıyla onayladı. Fazla gergindi. Bakalım annem ve babamın tepkisini oldukça merak ediyordum.

******

Elif 'ten ;

İyi mi yaptım kötü mü işetleyen zamanlarda göreceğim ama inşallah iyi yapmışımdır. Evet zengin kibar yakışıklı ukala gıcık egoist..

Bakalım aileme nasıl söyleyeceğim hiçbir fikrim yok Allahım sen yardım et bana! Herşeyin hayırlısı olsun! Bismillahirrahmanirrahim! Diyip açılan kapıdan girdik içeri. Nasıl mı evcilik oyunu için beyfendinin koluna girdim mecburen.

"Hoşgeldiniz..!"

Diyen yaşlı tontiş bir teyzeydi sanırım annesi. Sonra ciddi sert yaşlı bir adam geldi. Babasıydı .

"Hoşbulduk anne baba bu benim müstakbel eşim.."

Deyiverdi ben yine kızarmış olmalıyım ki ateş bastı. Ya sabır!

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin