Elif ' ten :
Eve girdiğimde annemde babamda yoktu. Portmantoda küçük bir not olduğunu gördüm. Elime alıp seslice okudum.
"Kızım bizim acilen Nurşen teyzenlere gitmemiz gerekti yarına geliriz biz eve gelince ara beni"
Notuyla karşılaştım. O teyzeyi sevmiyordum. O yüzden bana haber vermeden gitmişler. E o zaman ev de bana kalmıştı. O zaman Nisa yı da çağırırdım birlikte kalırdık. Evet bu iyi fikirdi. Hatta bizim için mükemmel bir fikir olabilirdi.
Önce ikindi namazımı kılmak için abdest aldım .ve kıldım duamı da yaptım. Üzerimede eşofmanlarımı giydim ve rahattım. Şimdi Nisayı arasam iyi olacak.
"Nisa canım naber?"
"İyidir senden?"
"İyim bende annemler yokta sen bizde kalsana bu gün"
"Hım tamam beş dakikaya geliyorum"
"Tamamdır canım"
Diyip telefonu kapattım. Bende mutfakta atıştırmalık bişeyler hazırladım. Bu gün baya eğlenecektik. Ay.! Annemi arayacaktım aff ne de unutkanım dimi..?
"Annem nasılsınız?"
"İyiz kızım sen?"
"İyim bende siz yarın gelecekmişsiniz ya bende Nisa yı çağırdım"
"Ha tamam kızım iyi olmuş yalnız kalmazsın"
"Tamam annem babama selam söyle"
"Aleykümselam kızım hadi Allaha emanet ol"
"Sizde annem"
Diyip kapattım telefonu. Sonra çay koydum. Çerezleri de hazırladım salona. Nerde kalmıştı bu kız kapının ordaki camdan baktım geliyordu. Kapıyı açarak kapıda karşıladım onu.
"Hoşgeldin canım benim"
"Hoşbuldum da buraya abim getirecekti beni neredeyse"
Gülüştük ve içeri geçtik. Sonra o da eşofmanlarını giydi ve salonda tv karşısına koltuklara yayıldık. Bu günkü yaptığı alışverişi anlatıyordu. Sonra bana
"Ee sen neler yaptın bu gün?"
"Sorma valla şaka gibiydi bu gün!"
"Niye kuzum anlat bakalım"
"Okuldan çıktım keman kursuna doğru gidiyordum. Yol boyunca inşaatlar vardı. Mecbur kaldırımdan gidiyordum. İlerlerken başımdan aşağıya sap sarı boya döküldü sakar pis egoist ukala mimar yavuz muş.! Birde tanıştık. Sonra beni eve getirken kıyafet aldık sonra eve geldim.."
Diye anlattım tabi bir hayli özet geçtim. Şimdi hepsini anlatıpta iyice sinirlenmek istemiyorum.
"Kızım ya sen ciddi misin? Nasıldı yakışıklı falan mıydı? Mimardı dimi? Zengindir de şimdi? Nasıl kıyafet aldı? Zevklimi bari? Ayy düzgünce anlatsana kızım ya..!"
"Nefes al bi kızım ya.."
Derken zil çaldı kimseyide beklemiyorduk ama şunun uyuz abisi falan olabilir yada Nermin Teyze falandır. Diye tülbentimi aldım başımı örttüm ve kapıyı açtım.
***
Yavuz'dan :
Evden o sinirle çıktım arabama bindim. Nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmez halde. Aklıma Elif gelmesiyle adeta kafamda ışıklar yanıyordu. Ama o nasıl kabul edecek bilmiyorum o da ayrı bir konu. Ama evine gidip bu konuyu onunla da konuşsam iyi olacak. Diyip onların evine doğru geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemancı (KHS/1)✔️
Espiritual📖Yayınlama tarihi: 06.07.2016 📕Bitiş tarihi: 26.11.2016 ••••Klişeliklerden uzak samimi bir hikaye•••• KHS/1(Kalp Hırsızı Serisi 1) "Kalbim bir pusula sana döndü her fırsatta.." Yaz yağmuru gibiydi aşk. Kokusu kadar eşşsiz masum bir o kadar güzel...