Yavuz'dan ;
Sabah uyandığımda bayan asinin mesajı ile karşılaştım. Haklıydı daha onun ailesine oynamamıştık oyunu. Umarım deliliği tutupta tehdit ettiğimi söylemez. Kabul etmesi için tehdit etmiştim zaten. Mecbur olarak kabul etmişti.
Yataktan çıkıp duş aldım. Kıyafetlerimi giyip aşağıya indim. Annem ve babam yine tartışıyorlardı kahvaltı masasında.
"Günaydın sakin olun.."
"Günaydın günaydın oğlum .."
"Günaydın oğluşum benim"
"Haydi ben gelininizle alışverişe kaçar.."
Diyip evden hızla çıktım. Yoksa annem ne için kavga ettiklerini falan anlatacaktı. Arabama binip Eliflerin evine gittim. Beş dakikalık yolun ardından geldim. Zile bastım.
***
Elif 'ten ;
Ah Nisa yaktım şimdi çıranı ya! Manyak pat diye söylenir mi ya ayy annemin babamın kalbine inecek Allahım sen koru! Hemen durumu düzeltmek istedim ama sanırım iyice mahvettim ve üstüne zil eklendi.
"Annem babam zaten tanışmak için geliyor bugün sizinle.."
Allahım! Birde hemen gelmiş ne yapacağım şimdi? Ya sabır! Annem ve babam şaşkın şaşkın bana bakıyorlar. Hah! Yavuz efendi gelsinde düzeltsin bakalım durumu. Nisa seninlede sonra konuşacağız! Kalkıp kapıyı açtım. Sinir şey gelmişti bakalım beyfendi durumu nasıl düzeltecekti.
"Egoist kas yığını mimar Yavuz gel de durumu düzelt bakalım.."
Diyip içeri yürüdüm. O da arkamdan geldi. İnşallah rolüne iyi çalışmıştır. Haydi bismillah bakalım. Çok bilmiş beyimiz başladı söze.
"Merhabalar efendim.."
"Meraba oğlum geç bakalım şöyle". Dedi babam.
Salonda koltuklara oturdular. Annem hala şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bilmiyorlardı ki onları çok sevdiğimden yapıyorum bunu.
"Sizinle tanışmaya fırsatım olmadı efendim ama biz kızınızla birbirimizi çok seviyoruz ve evlenmeye karar verdik ve bu yüzdende sizden izin istiyoruz"
Diye konuşuverdi hem ukala hem egoist hemde yalancı! Ayy! Allahım sen bununla evlenecek kadına sabırlar ver yarabbim! Ha ben evleniyorum ama ben sadece kağıt üzerinde o kadar yani. Ayy ne diyorum kafayı yedim heyecandan. Annem ben ve Nisa da içeri girdi. Bizde oturduk ve onları dinlemeye başladık.
Gayet samimi duruyorlardı. Ama annem bu işe pek sıcak bakmıyordu. Nisa ya sinirli bakışlarımı göndermeyi de unutmadım tabi. Ay ben bunu yapamazdım anneme onların üzülmesine dayanamazdım. Daha fazla kendimde dayanamayarak başladım konuşmaya
"Babam ben istemiyorum ben onu sevmiyorum gerçekten beni..beni.."
Diyebildim sadece çünkü tehditkar gözleriyle hala bana bakıyordu. Hızla odama çıktım ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyordum. Evet tehdit etmişti beni kabul etmem gerekti ama ben sevdiğimle evlenmek isteyen biriyim daha iki gün önce tanımadığım adamın biriyle evlenmek istemiyordum.!
Allahım sen yardım et bana..! Nisa gelmişti odama üzerim giyinikti zaten çantamı alıp evdende çıktım. Evdekiler hala ne olduğuna anlam vermeye çalışıyorlardı. Ben bile anlayamamışken sevgili ailem üzgünüm..! Ah annem bu biricik kızın neyle tehdit edildide evet dedi bilsen!
Güzel babam benim sende bilsende tehditle evet dediğimi hiç onunla samimi olur musun? Allahım yardım et bana..! Evden uzaklaşmış sahilde banka oturdum. Dalgaların kıyıya vuruş sesleri geliyordu. Ne güzel..!
Günahım neydi de bununla uğraşıyordum? Niçin bendim ki ne kadar saçma hemen evet dedim bende aileme zarar gelmesin diye!
Kaç dakikadır burdayım bilmiyordum. Sanki biraz rahatlamıştım ha? Belkide kafayı yemişimdir. Ben bankta oturmuş ne yapacağımı düşünürken birinin elleri ağzımda son buldu.
****
Gözlerimi açtığımda bir yatak odasında olduğumu gördüm. Ama daha önce hiç görmediğim. Üzerimi kontrol ettim. Şükürler olsun herşeyim üstümdeydi. Sonra sesizce yataktan kalktım ve kapıya yöneldim. Burası kimin eviydi ki? Ben niye buradaydım ? Ya sabır selamet! Haydi bismillah diyip kapı kolunu indirdim ama kilitliydi.
Allahım sen koru yarabbim! Ben yoksa kaçırıldım mı? İyi de kim neden kaçırsın ki beni? Korkmaya başlamıştım. Gözümden yaşlar akmaya başlamışken bağırdım.
"Çıkarın beni burdan..! Kimsiniz siz..! İmdaat..!"
Diye bağırdım ama ne gelen ne giden vardı. Cama doğru geldim. Binanın üç veya dördüncü katındaydık. Atlayamazdım ki? Çaresizce camdan da bağırdım ama kimse yoktu. Üstelik geceydi. Kim bilir saat kaç? Allahım sen yardım et bana!
****
Yavuz' dan :
Bu kızın amacı neydi? Ne yapmaya çalışıyordu? Zaten bende ona meraklı değilim bir süreliğine oynayacağız dedim. Herşey olmak üzereyken bu neyin saçmalığıydı? İnsanlara mantıklı bi açıklama yapsam iyi olacak.
"Şey sanırım Elif.. Biraz utandı o yüzden"
"Kızımdan uzak dur Yavuz efendi..!"
Dedi. Metin amca neden böyle demişti bilmiyorum. Babamı tanıtana kadar konuşmamız gayet samimiydi. Noldu ki birden? Bunların hepsi kafadan manyak mıdır nedir? Son klişe rolümüde yapıp çıksam iyi olacak.
"Ben kızınızı seviyorum. Onu asla bırakmayacağım..!"
Diyip evden çıktım. Zaten Elif de sahile iniyordu. Evlerinden aşağı dümdüz indiğine göre öyleydi. Bayan asi bana başka çare bırakmadın. Bakalım görüşeceğiz seninle. Ondan habersiz onu takip ettim. Tek başına öylece bankta oturmuş denizi izliyordu.
Peki ya babası niçin bu kadar çabuk öfkelenip kızmıştı ki? Of Elif of herşeyi mahvetmiştin! Arabamı Ömerin yanına gitmek için sürdüm.
Şimdi hatırladımda Ömere de bu oyundan bahsetmemiştim. En iyisi ona da anlatmaktı. En başından herşeyi anlattım. Tabi ilk baştan kızdı. Neden en son benim haberim oluyor falan gibisinden.
****
Elif ' ten :
Ne ses vardı ne de gelen giden! Çaresizce yatağın üzerine oturdum ve artık bir gelen olmasını bekledim. Ah! Şükürler olsun sana rabbim! İçeri hizmetli olduğunu düşündüğüm bir kadın girdi.
"Lütfen bana yardım edin..!"
Kadın elindeki yemek tepsisini bırakıp hemen çıktı ve yine kilitledi. Ne için cevap vermemişti ki. Kapıyı yumruklamaya başlamıştım. Ama yine bir ses yoktu yaptığım herşey boştu..!
Biraz oturduktan sonra acıktığı mı farkettim. Çünkü yemekler çok güzel görünüyordu .Ve tepsideki yemeklerden yemeye başladım. Acıkmıştım. Sonra suyu da içtikten sonra bir ağırlık ve gözlerim kapandı tekrar.
***
Ne kadar süredir uyuyordum bilmiyorum. Uyandığımda kıyafetlerimin olmadığını ve şalımın da çözülmüş olduğunu gördüm. Saçlarım salınmıştı. Üzerimde sadece yatağın çarşafı vardı .Allahım! Lütfen düşündüğüm şey olmasın nolur yarabbim! ....
****
Selam herkese! Yeni bölüm! Umarım beğenirsiniz yorum ve vote unutmazsanız sevinirim sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemancı (KHS/1)✔️
Espiritual📖Yayınlama tarihi: 06.07.2016 📕Bitiş tarihi: 26.11.2016 ••••Klişeliklerden uzak samimi bir hikaye•••• KHS/1(Kalp Hırsızı Serisi 1) "Kalbim bir pusula sana döndü her fırsatta.." Yaz yağmuru gibiydi aşk. Kokusu kadar eşşsiz masum bir o kadar güzel...