Elif ' ten :
O günden sonra bir hafta geçmişti. Yavuzla görüşmemiştik. Sanırım özlemiştim onu. Nisa yada anlattım olanları sanırım artık kesin bir duygu içindeydim. Ben ona aşıktım.
Düşüncelerimden annemin telefonuyla irkildim. Ay annem benim yokluğuma dayanamadı tabi.
"Melike sultanım.."
"Canım yavrum nasılsın?"
"İyim sultanım sen?"
"İyim bende rahatsız etmedim dimi kızım uygunsuz vakit değildir inşAllah"
"Yok annem yok"
"Ha kızım Gülsüm ablanlar sana uğrayacakmış süprizi varmış onu haber vereyim dedim."
"Tamam annem çok iyi bir fikir sende gel istersen"
"Yok kızım ben sonra gelirim hadi Allaha emanet ol"
"Sende sultanım.."
Diyip kapattım. Ee hazırlık yapmam lazım hemen mutfağa koşup. En basit keklerden çırpıp fırına sürdüm. Nisa nerde mi? Annesini özlemiş annesine gitti. Ee biz karıkoca olduğumuza göre uyuzuda çağırmam lazım. Mesaj atsam iyi olacaktı.
Kime: Uyuz Yavuz
Mesaj: Yavuz misafirimiz gelecek hadi çabuk gelDiye mesaj attım bende odama girip giyindim. Pembe gömlek ve siyah üstüne pembe çiçekli eteğimi giydim siyahda şalla tamamdım. Güzel olmuştum. Zil çaldı. Kim mi tabiki benim uyuz. Onu görünce heyecanlanmadım tabi saçmalamayın.
"Hoşgeldin"
"Hoşbulduk nerelerdesin sen ya?"
"Evde.."
"Oha ciddi misin Elif? Neyse ney hadi noldu niye çağırdın apar topar geldim."
"Gülsüm abla gelecek yani Eymen' in annesi o yüzden"
"Ha şeyy o şirin küçük şeyin annesi"
"Evet neyse sen otur, sonra biraz hoşgeldin faslından sonra gidersin istersen oyun oynuyoruz ya mecburuz yani."
Beni başıyla onayladı ve koltuklara oturdu. Giydiği tişörtten kasları ben burdayım ben burdayım diye bağırıyordu. Bende yaptığım keki çayları masaya hazırladım.
Yavuz' dan :
Elifle neredeyse bir haftadır yani onu öptüğüm günden beri görüşmemiştik. Sanırım onun o gamzeli güzel yüzünü özlemiştim onun mesajıyla hemen hazırlanıp geçtim karşı tarafa. Yine tüm güzelliği ve neşesiyle karşıladı beni.
O küçük şirin şeyi ilk defa görmeme rağmen çok sevmiştim. Onun gelmesi iyi olmuştu. Elif yaptıklarını masaya hazırlarken kekten bir tane alıyordum ki elime hızla vurdu.
"Napıyorsun elif?"
"Asıl sen ne yapıyorsun uyuz misafirler için onlar"
"Giderim bak..."
"Bana bak kocam gibi davran hep birlikteyken yersin elini değirme sakın"
Bu kız sinirliyken bile tatlı. Bu anımızı zilin sesi bozdu. Ve birde bebeğin ağlama sesi. Elifle beraber onları karşıladık. Etmeni kucağıma alınca susmuştu. Ne kadar güzel ne kadar tatlı.
Sonra tanışma faslı bitince biz Etmenle otururken Elifle Gülsüm Hanım konuşmaya başladılar.
"Elifcim senden bir ricam olacak".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemancı (KHS/1)✔️
Spiritual📖Yayınlama tarihi: 06.07.2016 📕Bitiş tarihi: 26.11.2016 ••••Klişeliklerden uzak samimi bir hikaye•••• KHS/1(Kalp Hırsızı Serisi 1) "Kalbim bir pusula sana döndü her fırsatta.." Yaz yağmuru gibiydi aşk. Kokusu kadar eşşsiz masum bir o kadar güzel...