2o.Bölüm

3.2K 240 9
                                    

Yavuz ' dan :

Otelimizede geldiğimize göre artık dinlenme ve tatil zamanı. Herşey güzeldi. Benimde artık bu bayan asiye sürpriz yapma zamanın gelmişti. Ama yarına falan bu gün yorgunum.

"Ee nasıl beğendin mi?"

"Evet herşey çok güzel.."

Dedi sesindende belli oluyordu mutluluğu. Eymen'i benim yanıma yatırıp valizlerdeki eşyaları yerleştirmeye başladı. Sıkılmış olmalı ki şalını bozmaya başladı. Bende bir yandan onu izliyordum.

Saçları ne kadar güzel, bir kez olsun daha elimi değirmemiştim. Ama ne kadar çok istiyordum onun saçlarını koklayarak uyumayı. Bende gülerek Eymen'in saçlarını karıştırdım ama o halinden memnun kıkırdıyordu.

Elif eşyalarımızı yerleştirip yanımıza geldi. Başında tülbenti vardı. Yine kesin benden utanıyordu. Aslında onun kapalı olması çok iyi birşey. Tüm güzelliğini herşeyini ben görüyorum. Hava kararmaya başlamıştı. Akşam yemeğini odaya çıkartmalarını söyledim.

Gerçekten yol yormuştu. Balkona oturup garsonun gelmesini bekledik. Eymen yine uyuyordu. Ben garsonun getirdiklerini balkona taşırken Elifde yardım etti.

"Yavuz bunları kim yiyecek..?"

"Sen ve Ben.."

Dedim yani gerçekten fazla mı gelmişti yemekler. Balkonda masayı hazırlayıp manzara eşliğinde yemeğe başladık. Manzara karşıdaki cafeye bakıyordu. Yemekten sonra uğrasam iyi olacaktı.

Elif ' ten:

Bu gün çok yorulmuştum. Evde eşyaları hazırladım geldik tekrar dolaba yerleştirdim. Af be yoruldum öyle demeyin yani yolda yordu zaten yeterince. Sonra yemeklerimi yemek için Yavuz sipariş verdi.

Eymende uyuduğu için rahatça yemek yiyebilecektik. Bir yandan yemek yiyorum bir yandan manzarayı izliyorum ve uyuzu izlemeyide atlamıyorum tabi.

Sanırım doymuştu. Çatalını kaşığını bıçağını tabağına toplayarak bıraktı.

"Elif ben cafeye uğrayıp geleyim malum yarın iş başı yapacağız."

"Yarın mı.. Tamam tamam ben toplarım.."

Dedim gülerek gitti. Bakalım burdan izleyelim. Ben bir yandan sofrayı topluyordum bir yandan geldi mi diye aşağıya bakıyorum. Üçüncü kattayız yani ideal bir kat. Hah! Gördüm geldi . İçim rahattı artık. Bende duş alıp pijamalarımı giydim.

Hala gelmemişti. Yatağa girdim ve uykum gelmişti. Ama ben daha uyuzu bekleyecektim nerede kalmıştı?

Yavuz 'dan :

Cafeye indiğimde Emirin bir sürü not bıraktığını gördüm hepsi siparişlerle ilgili nottu. Ama bu bize yapılır mı tatile mi geldik işe mi bilmiyorum. Neyse kabul edip bilerek geldim.

Neyse mızmızlanmanın anlamı yok. Bende süprizim için alacaklarımı ayarlasam iyi olacak. Otele girip alacaklarımı aldım arabaya koydum yarın akşama yapacaktım süprizimi.

Daha sonra işimi halledip odamıza geri döndüm. İki masumda uyuyordu. Beni beklememiş bayan asi. Neyse bende telefonunu bir alayım bakalım. İnstagrama girip takipçilerine baktım. Erkek olarak ben Ömer ve Kemal vardı. Ve bir kaç erkek daha sanırım kuzeni falan soyadları aynıydı.

Diğerleri kızdı. Bu kadın gerçekten mükemmel. Her daim güveniyorum ona. Sonra Nisa ile konuşmaları çarptı gözüme. Bana sürpriz yapacakmış. İşte o da beni seviyor. Ama ne olduğundan bahsetmemiş.

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin