Sevebilir misin Beni?\Duyuru

1.4K 45 2
                                    

Merhabalar Biriciklerim , bu hikayemi bildiğiniz üzere size hikaye tanıtımında bulunmuştum bir kaç ay önce ve çoğunlukla sizler Sevebilir misin Beni? adlı hikayeyi okumak istediniz.Bu yüzden size hikayemin tanıtımı ile geldim.

Kitabın adı: Sevebilir misin Beni?
Kategori: Spiritüel
Yazar: edebiyazar_ (tabiki ben..)

•Sevebilir misin Beni?

"Belkide en çok senin sevgine muhtaçtım.."

• Klişeliklerden uzak sırlarla dolu bir hikayenin romantizme dönüşmesi..

Hayat bu beş harf tek kelime kadar basit olmayan bir bulmaca misali. Kimine basit kimine zor. Birisine gülerken birisine ağlayan, birisine gündüzken birisine geceydi. Birisine beyazken birisine siyahtı. Belkide zıtlıklar oldukça hayat yaşanmaya değerdi.

Biri birine yara biri birine yarasını saran olacaktı. Belkide ikiside birbirinin yarasını saracaktı. Kim bilir? Belkide kader onları birbirine böyle çizmişti. Olması gereken böyleydi belki.

Stajını tamamlayıp mesleğini yapabilmen için hocanın sana sunduğu şartı kabul eder miydin? Uğradığın bir iftiradan evlilik ile kurtulabilir miydin? Üstelik psikolojik bir tedavi görürken kim sana nasıl inanabilir?

Kerim , Nihal , Mert , Zeynep , Deniz. Anıl , Melih bu onların hikayesi onların sırları, oların hayatı , farklı yaşamların birleşerek romantizm olmuş haliydi belkide..

"Sevebilir misin Beni?"

Kitap kapağı @mavimsiqueen arkadaşıma aittir.

Yayınlanma tarihi: 20.01.2017

#Spritüel içinde 79...(02.03.2017)

Bu kitabı yayınladığımdan çoğu okurumun haberi yoktu. Neyse umarım beğenirsiniz, hepiniz davetlisiniz.

•.•.•.•.•

Yen'i bölüm değil üzgünüm okurlarım , dediğin gibi , bölüm sonralarını okuyanlar bilir bundan sonra bölümler(diğer hikayelerim) 2 haftada veya 3 haftada gelecek lakin ben boş vaktim oldukça yayınlamaya çalışacağım.

Nedeni ise Ygs ve Lys ye çalışıyor olmam. Ama hikayelerimi yarım bırakma gibi bir düşüncem yok. Umarım sizde bana saygı duyarak bunca emeğime karşılık yorum ve votelerinizi eksik etmezsiniz.(Hiç etmediniz zaten ama bazı hayalet okurkar var onlar için dedim.)

Öyle işte hepinizi diğer kitabıma da bekliyorum ve her hikayeme bundan sonraları yeni bölümler her kitap için geçerli 2 ve ya 3 haftada gelecektir , bilginize.. Şimdilik hoşçakalın!

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin