Elif ' ten :
Yemeklerimizide yedikten sonra Eymen' in mamasını yapıp yedirdim. Sonra uyumaya başladı tekrar. Uyuzda televizyona bakıyordu. Bende bebişi uyutup mutfağı toplamaya başladım. Af be ammada bulaşık çıkmış. Makinaya yerleştirsem daha iyi.
Aradan on beş yirmi dakika sonra mutfak temizdi. Artık uyusam iyi olacaktı. Salona geçtiğimde Eymen'i alıp beraber uyumak istedim. Koltuktan düşer falan. Sonra gözüme uyuz çarptı.
Koltukta televizyonun karşısında uyumuş kalmış. En iyisi üzerine örtecek bir pike getireyim. İçeriden alıp geldim. Üzerini örttüm. Ne yaptı biliyor musunuz? Bileğimden tuttuğu gibi üzerine çekti beni. Ufak çaplı bir çığlık attım o ayrı mesele .
"Napıyorsun yavuz..!"
"Uyumaya çalışıyorum.."
Diyip daha sıkı tuttu beni. Bu kokusu be kadar güzel ama.. Hayır şimdi böyle yapmanın sırası mı? Hem rahat değil burası. Ben uyuyamam burda.
"Tamam beni bıraksana ya.."
"Sus ve uyu bayan asii.."
"Bana bak yavuz bir kez daha çığlık atarım bebeği uyandırırım bütün gece oturursun ona göre"
"Yalnız o dediğini yaparsan ödeşiriz bir şekilde."
Dedi ve şuan aramızda üç dört parmak boşluk vardı. Yüzümüz o kadar yakındı ki tekrar öper diye korkuyordum. Hem ne diye ödeşecek mişiz?
"Tamam görüşelim uyuz.."
Diyip zorda olsa kalktım üzerinden. Bu kadar yakınlık iyi değil mazAllah kalpten falan gideceğim. Yani hem ayıp. Neyse Eymen' i kucaklayıp kendi yatağıma yatırdım. Bu bebekler ne kadar masum. Bizde mi böyleydik? Gece gece yine deli sorular aklımda.
"Işığı kapatalım mı açık mı kalsın?"
Dedi ama buna ne acaba anlamadım? Hem niye geldi uyuyordu bu.
"Yok ben kapatırım."
Dedim. Eymen' in diğer tarafına yattı. Bense öylece olanları izliyordum. Ne yani bizle mi uyuyacak? Yok canım daha neler? Tamam özlemiştim de bu kadar samimi olmaya ne gerek var?
"Yavuz napıyorsun?"
"Lambayı kapatırsan uyuyacağım güzelim.."
Dedi banamı dedi onu? Ah salağım cidden bana dedi tabi güzel bişey ama hayır niye diyorsun şimdi? Af ateş bastı açın camları.
"Sana burda uyumana kim izin verdi?"
"Dur bi düşünelim...öncelikli imam nikahlı eşimsin sonra evlilik cüzdanında da eşimsin ....sonra parmağımdaki yüzükten de eşimsin... Bence yeterli iyi geceler.."
Diyip tekrar arkasını dönerek uyuma moduna geri döndü. Haklıydı diyecek bir şeyim yoktu. Yine beni cevapsız bırakmayı becermişti pis uyuz! Neyse yatağa girerek uykuya bıraktım kendimi.
Yavuz ' dan :
Elif'i üzerime çektiğimde öpmemek için zor tuttum kendimi. Bu kadın her gün güzelleşiyor mu yoksa bana mı öyle geliyordu bilmiyorum. Sanırım kafayı yedim.
Bu ikisi yatak odasına gidince haliyle bende gittim. Elif' in o şaşkın suratını görünce gülmemeye çalışarak yerleştim. Her yer Eymen ve Elif kokuyordu. Ne hoş! Elifi susturmayı becermiştim yine ve kazanan bendim uykuya daldı.
Rahatça bende onların bu kokularını içime çeke Çeke uykuya bıraktım kendimi.
****
Sabah Elif in çalan telefonuyla uyandım. Telefonda kötü bir şey olduğu belliydi. Eymen' de uyanınca kucağıma aldım onu öpüp koklamaya başladım. Bu koku çok çok güzel. Bir rüya görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemancı (KHS/1)✔️
Espiritual📖Yayınlama tarihi: 06.07.2016 📕Bitiş tarihi: 26.11.2016 ••••Klişeliklerden uzak samimi bir hikaye•••• KHS/1(Kalp Hırsızı Serisi 1) "Kalbim bir pusula sana döndü her fırsatta.." Yaz yağmuru gibiydi aşk. Kokusu kadar eşşsiz masum bir o kadar güzel...