16.Bölüm

3.2K 259 20
                                    

Daima yanımda olan okuyucularım
habosenn  E ithafta bulunmak istedim. Sizleri seviyorum iyiki varsınız.

Yavuz 'dan :

Sofrayıda hazırlayıp yemeğe başladık. Yemekleri Elif üşenmeden tabak tabak getirmeye başladı. İlk çorba yedik. Tuzu biraz  fazlaydı Elif yapmıştır diye sesimi çıkarmadım. Tabağımı yarım bıraktım.

Sonra pilav ve kuru fasulyeden de yiyince o ne tuzdur o ne baharattır. Ben yüzümü ekşitince Elif orada bana gülüyordu. Biliyordum bilerek yapıyordu. Ama bende yavuzsam intikamımı alacağım bu şekilde ikiye katlanmış oldu.

Yine tabağımı yarım bırakarak.

"Elinize sağlık Elif hanım"

Dedim bilerek. Bana gözlerini kısıp baktı ve o muhteşem gülüşüyle güldü.

"Afiyet olsun beğendiysen her zaman yaparım Yavuz Bey.."

Dedi bilerek ve itinayla. Ömer ve  nisa da bu halimize gülüyorlardı. Artık eve gitme vaktiydi bende şu intikam planımı düşünsem iyi olacaktı.

"Hadi Ömer bizde evimize geçelim daha işimiz var."

Dedim bilerek bakalım bayan asi soracakmı? Ah tabiki de sordu.

"Ne işiniz var Yavuz?"

Dedi merakı her halinden belliydi. Ama maksat onu kızdırmaktı.

"Kız arkadaşlarımız gelecekte bekletmeyelim.."

Diyip Ömere göz kırptım ve gülerek evin dış kapısına geldik. Elif baya kızmıştı. Ama görüşeceğiz onunla. Nisa bizi geçirdikten sonra Ömerde eve girdi. Elif daha kapıdaydı. Kolundan tutup kendime çektim.

Ben çekince geriledi ama duvara yaslandı.

"Ya..yavuz napıyorsun.?"

"Sevgili karıcıma iyi geceler öpücüğü bırakacağım"

"Ne..? Hayır hayır çekil önümden sapık..!"

Diyip beni ittirmeye çalıştı ama boşunaydı tabi. Korkunca veya kızınca bile ne kadar güzel görünüyordu öyle. Yüzüne doğru yaklaştım yaklaştım. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

O ise gözlerini benden kaçırıyordu. Şuan gerçekten onu öpüp öpmemek arasında kalsamda onu kızdırmak için:

"Tamam o halde bu öpücüğü kız arkadaşıma veririm bende"

Diyip gülerek el salladım ve eve girdim. Arkamda bir boğaya benzer Elif bıraktığıma emindim. Gönül rahatlığı ile odama girdim ve yatağıma yattım. O değilde bu yatak oda Elif kokuyordu.

Elif ' ten :

Yemeklere tabiki bilerek tuzu ve baharatı fazla koymuştum. Evet fazlasıyla kalınıyordum ama ne yapabilirim sinir etmişti. Ay birde kız arkadaşı varmış. Acaba kim? Güzel mi? Sarışın mı esmer mi? Nasıl biri?

Ayy kafayı yiyeceğim ama ya gidiyolar da . Kapıdan geçirirken uyuzun gazabına uğrayacaktım çok korkmuştum ama beni yine sinir etmeyi başarmıştı. Pis uyuz işte! Sinirle kapıyı kapatarak eve girdim.

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin