25.Bölüm

2.6K 211 36
                                    

Elif ' ten :

Herkes benim için burdaydı. Kendi doğum günüm olduğunu bile unutmuşum. Sanırım yaşlılık belirtileri. Ama şuan o kadar mutluyum ki gözlerimden mutluluk göz yaşlarım döküldü ve önce anneme sonra babama  sarıldım. Çok özlemiştim onları. Sonra kayınpederime ve kayınvalideme de sarıldım. Onlarda çok mutlu oldular.

Tabi en sona sevgili kocamı bırakmıştım. Ama elinde pasta olduğu için sarılamıyorduk.

"Önce pastayı yiyelim biz sonra sarılırız."

Dedi. Biraz utansamda belli etmedim. Getirilen bıçakla pastayı kestim. Yine bir alkış koptu. Şuan çok günah bir şey yapıyorduk ama. Anın tadını çıkartayım artık o kadar hazırlanmış. Pastayı da kestikten sonra masalara oturup yemeye başladık.

Benim en sevdiğim pastanın çikolatalı olduğunu da nerden biliyor? Ben onun hakkında hiç bir şey bilmezken o benim hakkımda ne kadar çok şey biliyor. En sevdiği renk ne mesela yada yemek? Hiç birini bilmiyorum doğum gününü bile bilmiyorum.

"Herşey çok güzeldi."

"Beğendin ha?"

Dedi gülerek. Kesin bir şey isteyecek. Kocamı tanımıyorum diye üzülüyordum ya biraz önce çok iyi tanıyordum ben onu aslında.

"Evet özellikle pastayı.."

Dedim gülerek bende.

"Tamam o halde bu kadar beğenmene karşılık beni de ödüllendirirsin."

Dedi. Biliyorum işte bu benim Uyuzum yani. Dans müziği çalmaya başladı. Fazla mı romantik ne?

"Bana eşlik eder misiniz Elif hanım.."

Dedi. Yavuz tabi edeceğim sana eşlik. Elinden tutup dans pistine geldik ve dansa başladık. Yine düğünde hissettiğim duygu, tatilde hissettiğim duygunun en güzelleriydi. Yavuz'un gözlerinin içine taa içine baktım. İlk defa bu kadar çok inceliyordum onu.

Gözlerinde sevgi vardı. Aşkla bakıyordu. Etrafıma baktımda annemler bile dansa kalkmıştılar. Nisa ve Ömer de öyle. Aylin hanım ve Hasan beyde. Tüm çiftler dansa başlamıştık. Aradan beş dakika sonra müzik bitince. Yerlerimize oturduk.

"Yenge hediyelerini aç artık."

Diye seslendi Ömer. Gülerek onayladım onu. Sonra hediyelerin olduğu kısma geçip. Önce biraz büyük kutuyu açtım. Bir kız bir erkek bebek tulumu çıkmıştı.

"İleride torunlarıma giydirirsin güzel kızım."

Dedi Aylin annem. Demekki o almıştı.

"Teşekkürler inşAllah."

Dedim ve diğer kutuyu açtım. Ondan da siyah bir şal çıktı.

"Güle güle kullan yenge"

Dedi Ömer bu da Ömer'in hediyesiydi.

"Çok teşekkür ederim.."

Elime bir kutu daha aldım ve biraz daha büyüktü. İçinden bana göre yeşilimsi bir tunik ona uygun kolye ve minik kız bebek eşyaları çıktı. Çok güzeldiler.

"Allah torunumuza giymeye nasip etsin. "

Dedi annem ve babam bunlarda onların hediyesiydi. Çok güzeldiler.

"Çok güzeller, çok teşekkür ederim."

Dedim ve son kutu biraz ufaktı ama bu Yavuzun kutusuydu. Mordu kutu sevdiğim renk pembe kurdelalı. Hemen açtım ve içinden anahtar çıktı. Dalga geçiyor sanırım uyuz.

Kemancı (KHS/1)✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin