FİNAL NOTU

5.8K 136 29
                                    

Merhaba. Konuya nasıl başlayacağımı bilemesem de, Gökten Düşen Aşk güzel başladı, güzel bir şekilde bitti diye düşünüyorum. En azından benim düşüncelerim bu yönde. Bazen zorlandığım, yazamadığım yerler oldu ama o yapılan her bir yorum için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

Yeşil Beyaz ile başladım, başladık da diyebiliriz. Yanımda Sümeyra ve Esra vardı. Yeşil Beyaz da da olduğu gibi hiçbir zaman yalnız bırakmadılar beni. Gökten Düşen Aşk küçük bir okuyucu kitlesine sahipken birden büyüyüverdi. Hatırlıyorum on bin olduğu zamanları. Şimdi ise seksen yedi binlerde. Beni buralara kadar getiren her okuyucuma çok çok teşekkür ediyorum. Macera kategorisinde ikinciliğe kadar yükselmiştik. Hatta bana bu haberi hastanede yemek molasındayken Esra Eda vermişti. Kendi hikayemi bu kadar üstlerde görmek beni gururlandırdı.

Bu notu yazma zorunluluğumu hissettim çünkü her yerden beni destekleyenler vardı. Bir yıl oldu Gökten Düşen Aşkı yazmaya başlayalı. Aklınıza gelebilecek her yerden ilham aldım denilebilir. Yaşadığım ufak tefek olayları da kattım. Siz tamamen kurgu diye okusanız da gerçek hayattan almalar vardı.

Şu an bu notu yazıyorum ama hala final olduğunu idrak edebilmiş değilim. Sanki hala daha yazacak gibiyim. Aslında yazacağım da. Birkaç özel bölüm düşünüyorum.

İlham olan, fikir veren Sümeyra ve Esra Eda'ya

Hastanede bu yıl tanıştığım ama çok sevdiğim bana her hastanenin her şeyini öğreten Nihal'e ve Seda'ya

Wattpad'in kurduğu o müthiş dostlarımdan biri panda sever yazarım Büşra'dan tanıtım videosunu hazırlayan Nagehan'a.

Her zaman yanımda olan çok sevdiğim okuyucularıma, oy veren yorum yapan herkese, bana varlığını hissettiren konuştuğum, konuşmadığım her okuyucuma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. İyi ki varsınız.

Sizden son bir ricam var. Herkes bir cümle dahi olsa görüşlerini, beğenip beğenmediğini yazarsa çok mutlu olurum.

Şimdiye kadar bir hatam, kusurum olduysa affola. Bile isteye kimseyi kırıp, üzmemişimdir.

Sizleri ÖLÜM KOKUSU na davet ediyorum. Onur Kurt'un kardeşi İnanç Kurt'un hikayesidir.

Yanımda olan tüm okuyucularıma sonsuz teşekkürlerimi, sevgilerimi, saygılarımı sunuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımda olan tüm okuyucularıma sonsuz teşekkürlerimi, sevgilerimi, saygılarımı sunuyorum.


Mutlu, huzurlu, güzel ve sağlıklı günler.

Gökten Düşen Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin