11.

6.5K 339 2
                                    

Két hete vagyunk a lakatlan sziget foglyai. Nem történt semmi különös ez idő alatt. Vadásztunk,halásztunk,ettünk,ittunk, fürödtünk,aludtunk és veszekedtünk szokásunkhoz hívőn. Valamivel normálisabb de ,még mindig nyomult. Napról napra egyre jobban. Annyira már nem is akarok tiltakozni de, sajnos ha lefekszek vele hallgathatom hogy ő megmondta hogy minden nő egy formán férfifalók. Ráadás nem is érezném magam jól utána.

-Gyere már!- szakít ki gondolataimból.

- Mi?-kérdezek vissza zavartan.

- Menjünk! Kezd sötétedni.- mondta semlegesen. Ja,igen minden nap ki ülünk a partra hát ha jön valaki és haza visznek. Sötétedés előtt mindig visszamegyünk a házhoz.

- Gyere csak asszony.- szólt David már a víz esés alól.

- Minek?

- Jössz még egy hát mosással.- mondta kaján vigyorral. Oh ne! Igaza van még azóta se hajtotta be rajtam ,így most kell.

- Basszus.- morogtam az orrom alatt.

Oda értem mögé és a kezemmel mosni kezdtem kidolgozott hátát. Mára már eléggé lebarnultunk és ez nagyon jól állt neki. Tenyeremmel körkörös mozdulatokkal mostam már pár perce amikor lassan megfordult. Most már szexi felső teste másik oldalával álltam szembe. Tekintetem felvezettem és egyenesen a szemébe néztem. Szexi mosolyra húzta száját,lassan közeledett majd megcsókolt. Derekamnál közelebb húzott magához,kezeim a nyaka köré fontam. Szenvedélyes és vad volt. Oldalamat kezdte simogatni majd kikapcsolta bikinim. Nem vette le csak alá nyúlt és mellem markolta meg. Hajába túrtam még mindig nyakában pihenő kezemmel. Ettől még vadabb lett. Kezével fenekembe markol,így még közelebb kerültem hozzá. Megéreztem ágaskodó férfiasságát. Csókunkat megszakította és a nyakamra tapadt ajkaival. Úrrá lett rajtam az élvezet. Még többet akartam. Érezni őt magamban és élvezni ahogy ki be jár bennem. Már a melleimet csókolgatta amitől teljesen elvesztettem ép eszem.

-Vedd le!-morogta a bikini felsőmre utalva. Akkor esett le mit is művelünk.

- Basszus!- morogtam és ellöktem magam tőle. Becsatoltam a bikinit és elindultam.

- Most mi van?-kérdezte lihegve.- Nehogy így itt hagyj! Már így is tudom hogy nem bírsz ellen állni.

- Épp most hagytalak ott.

- Most akkor is az enyém leszel.- indult meg felém vágytól fűtve.

- Ha csak egy ujjal is hozzám érsz álmodban foglak kinyírni.- kiabáltam félve. Megállt előttem és dühösen nézett szemeimbe.

- Büdös kurva ! - köpte a szavakat majd ott hagyott és a házba ment.

Úristen mit ki nem hoz belőlem. Az az érzés. Kicsit bánom hogy nem folytattuk. Vagyis én nem hagytam. Jamesszel sose volt még ilyen szenvedélyes és izgató az együttlét. Tüzet raktam hogy a ma fogott halakat megsüthessük. Mióta itt vagyunk és csak gyümölcsön meg halon élünk,fogytam. Hogy rájöjjek nem kellett mérleg vagy tükör mert így is látom magamon. Mostanra teljesen lapos lett a hasam és a combomból is fogytam.
Egy kezet éreztem meg a vállamon.

- Kérlek ne haragudj hogy olyan durva voltam.- nézett rám bűnbánóan.

- Mondanám hogy semmi baj de, megijesztettél.

- Tényleg nagyon sajnálom ne haragudj.- ült le mellém.

- Lenyugodtál?- kérdeztem felhúzott szemöldökkel.

- Hát hogy is mondjam? Könnyítettem magamon.

- Mi? Pfuj. Nem vagyok kíváncsi a részletekre.

- Pedig ez mind a te hibád.- mondta mosolyogva.

- Hogy mondod?

- Hát ha nem lennél ilyen kibaszott szexi...- nézett rám én meg rá. Mélyen bambultunk egymásra pár pillanatig - nem lennénk ilyen gondban.- nyelt egy nagyot és a számra pillantott. Mielőtt léphetett volna,neki estem ajkainak. Meglepődött de végül kezét arcomra emelte, másikkal a combom simogatta. Hajába túrtam majd nyelveinket visszahúzva saját szánkba váltunk el egymástól.

- Együnk.- nyeltem egy nagyot.

- Remek ötlet.- mosolygott. Most olyan más volt köztünk a levegő. Nem az a kínos, nyomasztó, hanem hangulatos.- Hogy hogy apád cégénél dolgozol?-kérdezte.

- Mert szeretem ezt csinálni és ha már csinálom ne egy idegen cégnél. Na meg úgyis rám hagyja majd ezért jobb ha ismerem a céget. Már ha innen haza jutunk.- jutott eszembe hogy elvagyunk tűnve.

- Értem. Testvéred van?

- Igen. Egy húgom.

- Mért nem láttam még eddig a cégnél?

- Mert ő megélte azt amit senkinek se kívánnék és azóta nem hallottunk felőle. - mondtam szomorúan.- de erről nem szeretnék beszélni.

- Rendben.

Nem sokkal később lefeküdtünk aludni egymás mellé. Reggel a már jól megszokott kezet éreztem a derekamon pihenni,mint minden reggel. Csak most nem zavart hogy ott van. Nem siette a felkeléssel inkább hagytam hogy most ő keljen fel előbb. Csak úgy talán negyed órát várhattam arra hogy mocorogni kezdjen. Éreztem hogy miután kezét elemeli rólam, felül. Csukva tartottam a szemem és próbáltam nem lebuktatni magam. Aztán David visszafeküdt mellém,újra átölelt de,most kicsit közelebb bújt és szorosabban tartott majd belepuszilt a hajamba. Miért csinálja ezt? Biztosan agyára ment a számkivetettség.

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now