Szerintem nem kell mondanom,hogy azon a csókon kívül más nem történt. Még most sem vonzódom a női nemhez. Viszont Mirával azóta is minden nap beszélek már két hónapja. Újra szoros baráti kapcsolat alakult ki köztünk. Azért is jó mert így segít elfeledkezni Davidről. Egyébként nagyon bánja hogy nem erőszakolt meg akkor este. Mindezt persze nevetve közölte velem. Hétvégenként,ha nincs randija, együtt lógunk. Csinálunk minden félét. Moziba járunk,bulizni,karaokézni,vásárolni,még a vidámparkba is elmentünk. Van amikor csak sétálunk. Dolgozni is járok újra mióta ő elment. Ez is leköti a gondolataimat. Minden szabad percemre találok valamit hogy ne tudjak Daviden gondolkodni. Még így is gondolok rá ha máskor nem is elalvás előtt.
Reggel az egyik szobából veszekedés szűrődött ki. Akkor nem is foglalkoztam a kiabáló szerelmes párral de,most éjjel hogy aludni sem tudok tőlük ez kiakaszt. Át kéne mennem és szólnom. Hagyom majd megoldják. Eddig nem voltak ilyen hangosak. Talán most költöztek ide. Más is hallja őket és csak engem idegesít vagy, csak én hallom? Persze hogy itt észlelhető jobban,hisz ez a hang a szomszéd szobából jön. Nem,nem David féle szobából ,mert oda már egy hét után beköltöztek. A másik szomszédszobát vette ki egy őrült pár.
Éjjel végül sikerült a sipákoló csaj száját betömni. Nem tudom mit tett a pasas de,köszönöm.
Felvettem a futócipőm és az edző ruhám majd lementem a parkba futni. Egyszer otthon felejtettem a telefonom, így zene nélkül kellett futnom. Hát borzalmas volt. Azóta ügyelek rá hogy még a szobában a fülembe lógjon a fülhallgató. Persze a telefonhoz csatlakoztatva.Visszaérve a szállodába egy terhes nővel utaztam a liftben. Nem lehet több 18-19 évesnél.
- szia. Hányadik hónap?-kérdeztem kedvesen mosolyogva.
- Heló. Egy hét múlva a nyolcadikba lépek. - válaszolt aranyosan.
- Nem láttalak még itt.
- Most költöztünk ide. A férjem vagyis még nem az mert, szülés után tervezem az esküvőt mert, tudod nagy pocakkal nem áll olyan jól a ruha, szóval neki itt volt munkája és újra ott szeretne dolgozni mert jó a fizu. Meg azt mondta szerette csinálni is. Így hát bele mentem hogy költözzünk ide.
- Te nagyon rendes vagy hogy bele mentél.
- Tudom hisz szeretem.
- Most én megyek.
- Oh én is itt szállok ki.- mi? Ő rikácsolt éjjelek éjjelén? Tehát már meg is ismertem az új szomszédot. Kínos.
- Oh.- szálltam ki a liftből. Elő vette a kulcsát és a zárba dugta. Én is az ajtómhoz értem és kutatni kezdtem a kulcsom után.
- A szomszédunk vagy? Remélem nem csaptunk túl nagy zajt az este!?- kérdezte aggodalmasa
- Á dehogy- mindössze nem tudtam aludni.
- Az jó. Majd akkor még biztos talizunk. Szia.- aztán bement. Nem lesz a legjobb barinőm de,kedvesnek tűnik.
Lezuhanyoztam de,mivel volt még egy kis időm,csak elterültem a törölközőmben az ágyon.
Biztosan ma is rengeteg munkám lesz. Jobb is legalább nem érek rá minden féle gondolatokra vagy emlékekre. Azóta van dupla munkám hogy David kilépett,mert az ő részét is én kaptam meg. A távozásáról nem faggattak a szüleim. Magam mondtam el mi történt. Apám szerint is úgy helyes hogy elvette az a lányt. Nos azóta inkább nem feszegetjük a témát. Kicsit megharagudtam mert fájt és most is fáj a tudat hogy igaza van.Lassan beérek a vállalathoz de,előbb beugrok a kedvenc kávémért. Tovább lépkedek a zajos utcán. Egyre közeledek majd, hirtelen valaki bosszankodó hangjára majd a rajtam landoló kávéra lettem figyelmes.
-Basszus ne hari. Te vagy az?-néz rám a szomszéd csaj akinek a nevét sem tudom még.
- Semmi baj. Előfordul. Van az irodámban váltás ruha.- törölgettem az ingem.
- Tényleg bocsika. Megyek is csak a vőlegényemet kísértem be a munka helyére és képzeld visszavették.- vigyorgott.
- Gratulálok. Most megyek mert elkések.- mosolyogtam rá és tovább siettem. Még át kell vennem a felsőm. Tanultam az első incidensből és vittem váltás ruhát a vállalathoz. Az előtérben csak végig futok be a liftbe. Az irodámba sietek de, a titkárnőm szól hogy apám vár. Gyorsan leveszem a koszos ingem és felveszem a tisztát. Miután rendbe hoztam magam elindulok apám irodájába. Az asszisztense be is enged.
- Szia apa miért kerestél?- csuktam be magam után az ajtót.
- Szia kicsim. Azért hogy elmondjam mától kevesebb munkád lesz.
- Miért?- kérdeztem összevont szemöldökkel.
- Mert van aki megcsinálja a többit. Mostantól több szabad időd lesz.- mosolygott.
- Rendben akkor megyek is.- hát nem értem minek volt erre szükség. Eltudom végezni egyedül is a munkát. Most mit csinálok a felszabadult idővel?
- Francba. - morogtam tovább az irodámba érve. Csapkodva pakolászni kezdtem. Épp háttal voltam az ajtónak amikor valaki bejött.
- Gondolom te vagy az új Marketing menedzser,aki miatt kevesebb munkám lesz.- mondtam gúnyosan.
- Azt hiszem igen.- szólalt meg egy mély férfi hang, majd hirtelen megfordultam. Az ismerős hanghoz ismerős arc és szempár is társult.
- D..David?
YOU ARE READING
Megőrjít [Befejezett]
RomanceAmy minden napjait egy nő csábász férfi zavarja meg akibe egy nap kétszer is belefut, szó szerint. Ha az nem lenne elég hogy az apja cégénél dolgozik még a szomszédjába is költözik és folyton beszólásokkal bombázza és zaklatja Amyt. **részlet** - Mo...