Befejező

5.1K 273 9
                                    

David,az eljegyzés utáni nap elmesélte,hogy mi volt Vanessával. Úgy tett ahogy javasoltam. Előtte viszont oda hívta a csaj apját is,aki a folyosón hallgatózott,a nyitott ajtónál. Vanessa szitkozódott először , amikor még nem tudta az eredményt,hogy milyen jogon csináltatott tesztet. David elmondása szerint,azt hihette hogy ez még az a teszt amit meghamisíttatott. Ugyanis miután elmondta hogy az eredmény negatív, az arcára fagyott a mosoly. Ijedt fejet vágott és véletlen kikotyogta hogy,de pedig ő direkt lefizette a dokit. Amikor leesett neki hogy mit is mondott,a szájához kapott majd mentegetőzni kezdett. Ám apja bement és helyre tette lányát. Davidtől pedig elnézést kért, és miután Vanessa összepakolt mindent,el is köszöntek egymástól.

David úgy gondolta egy szimpla bocsánat nem elég,így megszervezte az eljegyzést. Tudta mit szeretne csak tánc tanár vagy csoport kellett. Ezért keresgélt.A húgomat véletlen találta meg,a nevét meglátta, és tudta hogy ezzel még nagyobb örömöt szerezhet nekem. Nem tudta, ahogy én sem hogy tánc tanár. Végül is jól alakult minden. Bár a húgom a szüleimmel,vagyis inkább anyánkkal,nem kommunikál annyit. Meg is értem egy kicsit. Lehet én is így reagálnám le a történteket. Ez viszont egy másik történet.

David eleinte tiltakozott az ellen hogy oda költözzön hozzám és Mirához de,megzsaroltam. Azt mondtam neki,ha szeret megteszi,így most a szállodai szobájában pakolja össze a ruháit. Kis gonosz vagyok. Azt mondta hogy őt nem zavarja Mira,ez persze fordítva is így van.

Lehet néhány ember szerint,korai az összeköltözés de,mi ismerjük a másik rossz,vagy jó oldalát. Nem utolsó sorban, éltünk már együtt egy hónapon keresztül,egy lakatlan szigeten. Na meg biztos vagyok az érzéseimben és abban is, hogy David ugyan úgy szeret, ahogy én őt! Egyszerűen érzem. Nem úgy mint Jamesnél,ez most stabilabb ,biztosabb és kifejezetten erősebb.

Boldognak érzem magam. Most már csak egy baba hiányzik. Remélem a közel jövőben,persze az esküvő után,meg is ajándékoz minket az élet, egy kislánnyal. Igen lányt szeretnék, viszont,a fiút is ugyan úgy tudnám szeretni.

Addig is,és az után is boldogan élek Daviddel az oldalamon.

Sziasztok. Nem szeretnék még egy potya oldalt,így ide írok nektek néhány sort. Még egyszer szeretném megköszönni nektek olvasóimnak, hogy olvastátok,csillagoztátok vagy kommenteltetek. Nagyon jól esett és erőt adott a folytatáshoz.
A következő könyv,ami ehhez kapcsolható lesz, még mindig nem írtam egy szót sem. Bocsi. Kicsit ellustultam. Vannak jelenetek a fejemben de,nem szántam magam még rá hogy írni kezdjem. Nem tudom mikor hozok majd részeket de,jelzek nektek amikor igen. 😅 Szeretnék pár részt előre megírni belőle. Sőt az eddigi storyaimat is át szeretném írni. Egy mondattal, nem mostanában hozom.😥
puszi mindenkinek aki itt volt,köszönöm hogy velem tartottatok. 😄😂

Sziasztok 😙😘😚

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now