9.

6.5K 323 9
                                    

Ellöktem magamtól ő pedig meglepődött kicsit de, aztán csak mosolygott.

- Segíthetek?-mutatott a gödör felé.

- Már végeztem de, esetleg ha lehoznád a hullát azt megköszönném.- felcsillantak a szemei. Akkor fogtam fel hogy mit is mondtam épp. Egy újabb lehetőséget adtam neki arra hogy kötözködjön.

- Hogyan köszönnéd meg?- jött újra közelebb hozzám.

- Megmosom a hátad!- Mit is beszélek úr isten! Ráadás úgy mondtam ki mintha ezzel olyan hú de nagyon durva dolgot vágtam volna a fejéhez. Gondolatban úgy nyakon vágtam magam hogy fizikailag még fájt is.

- Igazán?- nézett rám és kajánul vigyorgott.

- Lehozod vagy menjek érte én?- kérdeztem felhúzott szemöldökkel. Nem válaszolt csak ment.

Eltemettük a testet ami mint kiderült egy nénike volt. Biztosan erős nő volt hisz három másik embert kellett eltemetnie. Arra jöttem még rá hogy egy szoba volt csak így valószínű hogy mind ott aludtak hisz hely volt bőven de, gondolom a többi fekhelyet eltüntette. Minek is hagyta volna ott? Mióta lehettek itt? Mért nem próbáltak meg haza menni? Talán próbáltak csak sikertelen volt?

- Min gondolkodsz?- zökkentett ki David.

- Hogy mióta lehettek itt?

- Kitudja azt? Akarsz itt maradni estére?

- Szeretnék itt maradni. Biztonságosabb.

- Rendben akkor visszamenjek a cuccainkért vagyis csak neked van.

- Aha de, megyek én is.

Így visszamentünk a partra. Összepakoltuk a cuccainkat és elindultunk.

- Figyelj ott nem találnak ránk nem fognak látni. Nem kéne valami jelet hagyni?-tettem fel a logikus kérdést.

- Majd holnap kitalálunk valamit oké?-bólintottam.

Megint olyan normális és tényleg nem értem. Vonzódom hozzá és akarom őt. Ha nem tudnám hogy csak megakar fektetni hogy újabb trófea legyek neki,még le is feküdnék vele. Mi? Most mért is gondolok ilyenekre? Olyan hülye vagyok. Mért is próbálom tagadni a nyilvánvalót? Szeretem azt az idegesítő fejét és rohadtul akarom hogy jól megdugjon de, makacs vagyok és a büszkeségemet sem hagyhatom elveszni. Azt mondtam hogy szeretem? Ebbe tényleg beleőrülök. Nagyot sóhajtottam amit David észre vett.

- Mi a baj?

- Semmi csak elgondolkoztam.

-Min?- mit érdekli?

- Csak hogy vajon ránk találnak e vagy úgy végezzük mint ők?-gondoltam a halottakra ház mögött.

- Bárhogy is legyen én csak azt remélem hogy -itt mintha gondolkodott volna majd be fejezte.- csak azután találnak ránk hogy megfektettelek.- tényleg elkell rontania?

- Én nem akarok itt meghalni.- léptem be utána a poros házba.

- Akkor gyere add nekem magad.

- Mi bajod van neked?-förmedek rá- Egyik pillanatban tök normális vagy meg kedves aztán egy másikban meg utálatos.- csaptam be magam mögött az ajtót majd valami élelem után néztem az erdőben mert ma még csak pár bogyót ettem. Egyszer csak visítást hallottam a hátam mögött. David egy dárda szerűséggel döfött le egy kis vaddisznót.

- Te hülye vagy?-kiabálok rá

- Nem. éhes.

- Ez egy kis vaddisznó.

- És?

- Mi és ha van kicsi akkor van ...
-Anyja is- mondtuk ki egyszerre és David épp felkapta a malacot amikor a bokorból elő jött az anyadisznó. Tétovázás nélkül rohant felénk. A malacot a földre dobva az anyadisznót támadta a dárdával. Nagy meglepetésemre leterítette pedig azt hittem most itt halunk meg.
Visszavittük az ejtett vadat a házhoz. Míg David nyúzta (amit nem tudom honnan tudja hogyan kell)én takarítottam. A szobából mindent kidobáltam és ágy gyanánt hatalmas leveleket raktam a földre külön nekem és külön Davidnek is. Nem sajnáltam az alapanyagot mert azt szerettem volna ha puhán alhatok. Mivel ez egy meleg hely így takaró nagyon nem is kell. Mindent lemostam és kisöpörtem mert hogy még söprű is volt a házban. Lassan kezdett sötétedni. David a ház előtt tüzet rakott. Még mielőtt besötétedik gondoltam megmártózom a vízben ami a ház mellett van. Nem zavart de,éreztem hogy figyel engem. Bár ne érezném azt hogy akarom őt. Meddig fogom bírni ezt még? Minél több idő telik el szexmentesen annál nagyobb esély lesz rá hogy magáévá tehet vagy tesz. Megvacsoráztunk és bementünk a házba az ajtót gondosan becsuktam majd az emeletre mentem.

- Mit csinálsz?-kérdeztem mert a leveleit az enyém mellé rakosgatta.

- Melletted alszom. Baj?

- Igen.

- Ha igaz hogy nem akarsz engem és nem vonzódsz hozzám mond mi akadálya annak hogy a túlélésünk érdekében melletted aludjak?- vigyorgott önelégülten.

- Jó de csak hogy bebizonyítsam hogy nem vágyom rád meg ilyenek.-
~nem mi?~ szólalt meg a tudatalattim.~te is nagyon jól tudod hogy a legszívesebben rá vetnéd magad. Élvezd ki hogy egy lakatlan szigeten vagytok. Szeretkezz vele~ aha persze hülye ő csak megbaszni akar~ na és akkor jól megdug párszor. Eddig egy pasival voltál csak itt a lehetőség egy kis kalandra. Ne légy nyuszi~ na jó gondolatban magamban beszélgetek. Tényleg megőrültem.

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now