Nem válaszoltam. Mirának megmutattam az sms-t.
-Beszélned kell vele és újra megcsináltatni a tesztet de, most még nagyobb titokban.
- Tudom. Holnap személyesen beszélek vele.- mondtam.
Persze a kedvünk elment a vásárlástól,így Mirához mentünk és néhány cuccát elhoztuk.
- Figyelj! Így hogy már nem biztos hogy az ő gyereke, nem kéne várnom a költözéssel? Csak mert gondolom,ha nem az apja és együtt lesztek,ideköltözne. Akkor viszont felesleges leszek. Zavarni meg nem akarok.
- Nyugi Mira. Nem lesz gond. Ne mond vissza az albid de,maradj itt amíg megjön az eredmény. Utána megbeszéljük hogy legyen. Felőlem akkor is költözhetsz ha Daviddel leszek.- mondtam.
- Nem ha, ő jön én megyek. Egy pár lesztek,és ha gyerekeitek lesznek főképp útban leszek.
- Az még nagyon odébb van. Mi lenne ha,ideköltöznél és ezzel spórolnál pénzt egy házra? Majd vennél egyet itt a közelben!- vázoltam fel az ötletem.
- Ez jól hangzik. Te egy igazi barát vagy.- ölelt meg. - Most akkor költözzek?
- Igen.- nevettem kérdésén.
Este filmeztünk és vártuk a pizzát, amit rendeltünk. Csengettek. Mentem ajtót nyitni és már vittem a pénztárcám is. Ám amikor ajtót nyitottam nem a pizza várt,hanem David volt az ajtóban.
- Szia hát te?-néztem rá értetlenül.
- Szia. Írtál ma és utána nem válaszoltál és kíváncsi lettem.
- Menjünk ki.- csuktam be magam mögött az ajtót.- Figyelj! Ma összefutottam Vanessával. Azt mondta hogy nem sikerült a tervem és hogy te az övé vagy. A teszt volt az egyetlen tervem, ezért kérdeztem hogy elmondtad e neki.
- Nem mondtam el nyugi. Ha tudná már az apja is tudna róla ,akkor viszont most nem itt lennék.
- Szerintem meg ,megtudta és meghamisíttatta az eredményt. Csináltatnod kell még egyet....- folytattam volna de,közbe vágott.
- Nem Amy. Fogadd el vége van. Az az én fiam. Csináltunk tesztet és pozitív ennyi.- esett nekem.- Ne gondold túl. Paranoiás vagy. Fejezd be. Nekem is fáj hogy elvesztettelek de, most már ők a családom. Nem akarok erről többet hallani.- mondta dühösen és elment. A pizzás autó akkor áll meg. Bementem a házba könnyes szemekkel.
- Mira! Itt a futár fizesd ki kérlek. Jó étvágyat.- nyomtam a kezébe a pénztárcám. A szobámba mentem és az ágyra dőltem zokogva.
- Hé mi a baj?-jött be Mira. Leült az ágyamra és a hátamat simogatta. Elmondtam neki,hogy beszélt velem David és miket mondott. Azt mondta majd megoldunk mindent de,ezt nem lehet.
Másnap reggel úgy döntöttem bemegyek a kórházba. Mira elkísért. Előbb pénzt vettem le a kártyámról. Nagyon sokat. A kórházban megérdeklődtük kihez kell fordulnunk DNS ügyben. Dr. Davis Tomashoz küldtek.
- Dr. Tomas?- szólítottam le, egy magas, barna hajú negyvenes éveiben járó férfit. Bemutatkoztunk Mirával.
- Miben segíthetek?-kérdezte már az irodájában.
- Nem rég egy barátom csináltatott DNS tesztet maguknál. Viszont a teszt tévedett. Mielőtt bármit mondana ez 100%. Ugyanis jó magam hallottam hogy a gyermek anyja lefizetett itt valakit.-mosolyogtam rá. Hazudtam de,ő erről nem tud. Minden esetre megfagyott az ereiben a vér.
- Ön ezzel mit szeretne?
- Hogy most azonnal csinálják meg újra a tesztet. Még ma tudni akarom az igazat.- tettem az asztalra egy pénzzel teli borítékot.
- Megvárják vagy telefonáljak ha végeztünk?- kérdésére csak vigyorogtam.
- Ha nem gond részt vennénk benne.
- Azt sajnos nem lehet kisasszony.
- Biztos akarok lenni benne hogy nem vernek át újra.- mondtam határozottan a szemébe. Végül bele ment. Adtak ruhát cipővédőt és fertőtlenítővel kellet kezet mosnunk,a hajunkat fel kellet kötni. Ezután megkérdezte milyen néven vannak a minták majd elővették azokat.
Hosszú egy óra várakozás után meglett az eredmény. A doktor úr adta személyesen a kezembe a papírokat.
- Na nyisd már ki.- mondta Mira már a kórház folyosóján.- már abból kifolyólag hogy kiderült, hogy lefizették a dokit,tudtuk hogy mi lesz az eredmény. Most akkor mitől félsz?
- Hogy megint pozitív lesz.- mondtam.
- De nem lesz Amy. Nyisd ki! Jó akkor majd én.- vette ki a kezemből a félbe hajtott lapot.
- Bla bla bla. Az eredmény negatív. Nincs egyezés a két személy közt Amy. Nem az ő fia.- mondta vigyorogva Mira. Kis idő múlva már én is boldogan nevettem fel.
- Ez. Ez azt jelenti hogy..
- Hogy újra együtt lehettek Amy.- vihogott Mira.
- De,hinni fog nekem?- váltottam aggódóba.
- Ha nem akkor itt a papír.
- Mi van ha úgy gondolja hogy hamisítottam?- folytattuk már az utcán.
- Aki itt hamisított az Vanessa nem te. Nyugodj meg. Elhiszi, ha nem akkor elhitetjük vele.- mondta nyomatékosan.
YOU ARE READING
Megőrjít [Befejezett]
RomanceAmy minden napjait egy nő csábász férfi zavarja meg akibe egy nap kétszer is belefut, szó szerint. Ha az nem lenne elég hogy az apja cégénél dolgozik még a szomszédjába is költözik és folyton beszólásokkal bombázza és zaklatja Amyt. **részlet** - Mo...