16.

6.3K 290 13
                                    

- Amy jól vagy?-kérdezte kedvesen David miután 2 perce meg sem szólaltam csak néztük egymást. Próbáltam megszólalni de,csak tátogtam mint egy hal.

- Én .. csak... öhm - nagyot nyeltem majd erőt véve magamon folytattam.- Azt hiszem újabb sokkot kaptam. Persze most jó értelemben.- mosolyodtam el. - Én is szeretlek. Szerelemes vagyok. Beléd. Már a szigeten tudtam.

- Amy ez nagyon jó hír úgy megkönnyebbültem.- fújta ki a levegőt.- Akkor lennél a társam,a párom ,a szeretőm,a barátnőm? - kérdezte lelkesen.

- Igen. Szeretnék.- vigyorogtam. Közelebb hajolt és megcsókolt. Most éreztem igazán hogy teljes szívéből szeret. Éreztem a csókjából.

- Akkor most rendelünk fel ebédet vagy vacsit amelyiknek ideje van.- mondta majd homlokon csókolt és telefonálni kezdett. Nem kérdezte mit kérek simán csak rendelt. Nem bántam hisz mindent megeszek csak a májat, gombát , tüdőt, velőt meg az ilyeneket. Szóval mindent, értitek mindent meg eszek.

- Mit rendeltél?-érdeklődtem. Mégis csak jobb ha,időbe mondjuk a rendelést ha, esetleg olyan amit nem szeretek. A válaszából ,ami idézem annyi volt hogy "titok" , azt szűrtem le,készül valamire. Aztán fél óra múlva kopogtak az ajtón. David szinte futó lépésben tette meg azt a néhány métert az ajtóig. Hallottam hogy megköszöni és ki zárja a pincért. A gurulós szállító kocsin három lefedett tányért és egy szál rózsát láttam.

- Kisasszony kérem menjen tegye rendbe magát a vacsorához.- értetlenül néztem rá. Vajon büdös, vagy kócos lennék? Látva milyen fejet vágok még hozzá tett annyit - addig én megterítek.- szóval valamit tényleg tervez mert ragaszkodik ahhoz hogy eltűnjek a szobából. Szót fogadva a fürdőbe mentem. Átfésültem a hajam. Megmostam az arcom. Megtöröltem majd a ruhámat is megigazítottam. A toalettet is használatba vettem nehogy a vacsora közben jöjjön rám a pisilés. Újra ráncba szedtem a ruhám. Végre meghallottam David hangját.
- Na nem jössz?- ő küldött ide be most meg. Nem értem. Nem értettem, javítom ki magam ugyanis minden világos lett amikor megláttam mivel ügyködött.
Az erkélyen volt megágyazva,a földön. Néhány gyertya világította meg a helységet. A földön két tányér,egy- egy sült hallal és egy külön tálban gyümölcs saláta. Két erős kar a derekam köré fonódott és hátulról hozzám simult.

- Tetszik?-kérdezte a fülembe suttogva.

- Nagyon.- suttogtam magam elé. A szememet nem tudtam levenni róla.

- Azt szerettem volna ha a mai nap, ami azért fontos mert a barátnőm lettél, olyan lenne mint ott a szigeten, csak nem tábor tűzzel hanem gyertyákkal.- mondta még mindig közel a fülemhez.

- Itt fogunk aludni?- kérdeztem rá a nyilvánvalóra.

- Igen vagy nem szeretnéd?- ijedten meredt rám.- Akkor vacsi után bemehetünk.- mutató ujjam a szájára tettem.

- Shh. Ez így tökéletes. Köszönöm.- hajoltam hozzá egy puszira amiből csók lett. Szenvedélyes csók. Kezem a hajába vezettem,az övéi a derekam tartották.

- Együnk édes.- vált el ajkaimtól. Leültünk a takarókra és enni kezdtünk. Minden olyan jó volt. Vele voltam. Nevettünk,puszilkodtunk, csókolóztunk ,összebújtunk. Azt sem bántam hogy újra halat kellett ennem. Minden a szigetre emlékeztetett. Még sem volt tökéletes hisz az utcáról felszivárgó autók hangja és lámpák fények belerondítottak. Itt nem ragyognak úgy a csillagok és nincs egy csendes, nyugodt pillanat se. Ezt leszámítva viszont imádtam hogy így kedveskedik. Romantikus volt és felejthetetlen. Egymást ölelve ért minket az álom,mint ahogy 3 hónappal ezelőtt 1 hónapon keresztül. Akkor még tagadtam,most már beismerem hogy jól esett és esik a a karjaiban lenni. Ahhoz képest hogy milyen döcögősen indult a kapcsolatunk,most párban élünk egymással. Talán más nem tudna újra bízni egy férfiben,főleg abban nem aki eleinte így viselkedett vele,de,én bízom Davidben.

- Jó reggelt virágszál.- hallottam meg David rekedtes hangját. Már a nap is felébredt ahogy az idegbeteg sofőrök az utcán,ezt hosszas dudálással jelezve. Kedvem nem szegi hisz van egy férfi mellettem aki forró csókokkal hinti be a nyakam ébresztés ként. Érzékeny területre ér én pedig felkuncogok hisz csiklandoz.- szóval már fent vagy.- harap bele gyengéden a nyakamba. Felmorgok és mélyebbre bújok a takaróba. Kezét derekamra vezeti. Érintésétől ,jó értelemben, kiráz a hideg. Bebújik teljesen a takaró alá és újra a nyakam csókolgatja s közben keze a combomra vándorol. Visszavezeti a derekamra majd fel a mellemre. Elmosolyodok és szembe fordulok vele.

- Neked is jó reggelt.- nyomok puszit az arcára. Közelebb húz és belemarkol a fenekembe. Vadul falni kezdi a számat. Már a csókja is benedvesíti a bugyim. Kezét a fehérneműmbe bújtatja majd ujját belém csúsztatja. (😂😂😂)
Élvezem az ujjai játékát,ezt nyögésekkel jelzem is. David letépi rólam a bugyit,majd megszabadul az alsójától. Felém kerekedik melleimet falja. - Kérlek csináld már !- nyögöm vágyakozva. Ravasz mosollyal az arcán megcsókol majd belém helyezik magát.

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now