17.

5.7K 287 11
                                    

Az egész napot együtt töltöttük. Elmentünk futni, ebédleni,elvitt moziba egy vígjátékra. Este felé értünk haza. Nem jó kedvembe de, bementem a saját szobámba. Kellett fehérnemű és ruha is. Amikor vissza mentem Davidhez,becsuktam magam mögött az ajtót,beljebb lépkedtem de, kopogtak. Megfordultam és ajtót nyitottam.

- Helo. - köszönt egy fekete hajú sármos srác. David korú lehet.

- Szia- köszöntem vissza. Vártam hogy mondjon valamit.

- Davidet keresem,itt lakik még ugye?- vakarta a tarkóját. Rá mosolyogtam.

- Persze. A barátja vagy?

- Igen.- bólintott.

- Gyere beljebb.- álltam el az útból.

- Ki az?-kiabált majd lépett elő David.- Oh csá haver. El is felejtettem hogy jössz.- fogtak kezet majd megölelték egymást.

- Nem csodálom egy ilyen nő mellett.- biccentett felém. Én meg csak mosolyogni tudtam mert kicsit zavarban voltam.

Mind leültünk és beszélgettünk minden féléről. A fickó neve Matt és David legjobb barátja. Orvosnak készült de,ügyvéd lett. Azt mondja a doktori cím így is ott van a neve előtt. Amikor csak tudnak összefutnak. Messze élnek egymástól de,a barátságukat ez nem rontotta meg.

- Viszont tesó hol fogok aludni?

- Majd én szépen át megyek a szomszédba oké?Úgyis ott lakom.- ajánlottam fel bár nem lelkesedem érte.

- Amy nem kell. Majd megoldjuk.

- Figyi jól leszek. Oké?

- Valami baj van, mert nekem úgy is jó veszek ki egy szobát?!- szólt közbe Matt.

- Vagy mehetsz Amy szobájába is.

- Nem fiúk. Megyek én haza. Két nap együtt voltunk ti meg alig látjátok egymást. Szórakozzatok vagy amit szoktatok.- mondtam.

- Sajnálom Amy még hétvégén beszéltük ezt le és el is felejtettem.- kért bocsánatot David . Nem értem minek.

- Ne sajnáld. Nem vagyunk összekötve.  Túl élem. Nem lesz gond mondom.

- Ilyen gáz az a szoba?- érdeklődött Matt.

- Nem csak majdnem megfolytattak pár napja ott.- kínosan felnevettem.

- Basszus. Sajnálom. Jobb ha tényleg én megyek át.

- Nem. Előbb vagy utóbb túl kell rajta lennem.- álltam fel.- És most megyek is. - odahajoltam Davidhez és csókot nyomtam a szájára.- Sziasztok. Jó éjt.

- Jó éjt.- köszönt Matt. David pedig ki kísért egészen az ajtómig.

- Tényleg jól leszel?-bólintottam.-Szeretlek.

- Én is.- majd újra megcsókolt.

Az est további részében filmet néztem. Valamennyire sikerült elvonnom a figyelmem a történtekről. Lefürödtem és a pizsamámba bújtam. Hajszárítás után még ki mentem az erkélyre friss levegőt szívni. Aztán meghallottam David hangját.

- A francba ezt nem hiszem el!- mérgelődött majd becsapta a terasz ajtót. Biztosan valami kiborult a szőnyegre vagy ilyesmi. Nem is foglalkoztam ezzel tovább. Bebújtam az ágyamba. Mivel a sötétben most kicsit féltem egyedül, így bekapcsoltam egy filmet amin elaludtam.

Reggel az ébresztőm hangjára keltem. Felültem az ágy szélére és nyújtózkodtam. El botorkáltam a fürdőbe. Megmosakodtam és átöltöztem. Megfésültem majd felkötöttem a hajam. Elő vettem a fülesem és csatlakoztattam a telefonhoz. Elindítottam a futás nevű listát. Kinyitottam az ajtót és egyenesen a lifthez mentem.

Nagyon jól esik most egyedül futni a zenére. Régen is sokat voltam kettesben a gondolataimmal. Lehet erre van most szükségem. Davidnek pedig a barátjára. Nem azt mondom hogy nem akarok vele találkozni,mert de,sőt át is megyek hozzá ha haza értem. Viszont nem kell folyton egymáson lógnunk. Nem akarom azért elveszíteni mert nem adok neki teret vagy hasonló.

- Sziaa. - nyitja ki boldogan az ajtót David, miután kopogtam.

- Szia.- megöleljük egymást és ad egy csókot.

- Mi újság?

- Nem rég voltam futni. Lezuhanyoztam meg átöltöztem és gondoltam átjövök ha nem zavarok.

- De hogy zavarsz.- mondta már a kis nappaliban. Matt pedig az erkélyen dohányzott.

- Helo.- köszöntem ki neki.

- Szia.- mosolygott rám.

- Na és milyen volt az este? Voltatok valamerre?- erre David a hajába túrt.

- Nem itthon voltunk és beszélgettünk. Ittunk egy két pohárral semmi több.- mondta végül. Mintha ma kicsit furább lenne. Történt volna valami?

- Értem.

- Te jól voltál?-érdeklődött.

- Igen persze. Filmeztem.- zártam le a témát ennyivel.

- Figyu most el kell mennem. Majd jövök David.- mondta Matt. A David nevet nyomatékosabban mondta. Biztos van itt valami. Talán összevesztek?

- Rendben szia.-köszönt el morogva David. Majd Matt el is tűnt.

- Baj van?-néztem rá.

- Csak hozott egy hírt ami nekem nem tetszik. Ebben az a legrosszabb hogy így emiatt kicsit összekaptunk. Pedig nem rá kéne haragudnom. Az egész az én hülyeségem miatt van.- hajtotta le szomorúan a fejét.- Felelőtlen voltam és naiv. Egy nő miatt elveszítek egy másik. Azt akit tényleg szeretek.

- Miről beszélsz David?- kezdtem kétségbe esni.

- Ahol laktam ott volt egy lány aki szerelmes belém. Lefeküdtem vele részegen. Azt mondta szed gyógyszert de,most Mattel üzent a lány apja. Vanessa terhes. Amy el kell mennem,feleségül kell vennem!

Megőrjít [Befejezett]Where stories live. Discover now